Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

8 Og Chocolate Én 2 Jack Herers ... . Buitenkweek 2017 ... .

Recommended Posts

mja, macerror, ik doen een klein laagsken, gruistabak, in iederen joint, ik hen da al puur gesmoord ook, maar da doe

 

ik normaal, enkel voor het slapengaan ... .

 

dus nui, kan ik nog mijn sigaarken opsmoren, en vanavond, en strax, nog gewone jointjens, met beetjen gruistabak, vanonderen

 

uit mijn paksken, ofwel een klein pluksken tabak pakken, en dermee ronddraaien, boven de laag wiet op mijn blaadjen,

 

én beetjen gruistabak, op den wiet, en toedraaien, bijna puur ... .

 

Ik bén nog altijd, béétjen verslaafd, ààn den tabak, mijn maat, die paar dagen geleden is langsgekomen, dien smoorde puur ... .

 

Mààr as ik nen J draaide, met béétjen tabak in, werd em ezo wit, door den tabak in den joint, meeda em al een maand of

 

maandnhalf, gestopt is mee roken, een half uur, heeftem op mijn redelijk koude keukenvloer gelegen, ... .

 

ém zei, da em gienen toebak niemere moeste hebben ... .

 

Dusja, dien stelden em recht, na nen tijd, en wou nog nen puren J smoren, en dan hebbenk em nog beetjen wiet gegeven, ... .

 

En dien zag nog altijd ezo wit ... .

 

... dùs gé moet es nadenken, wada tabak, mee ui doet ... .

 

... da mààkt ui nen verslaafden, en as ge maandnhalf gestopt zijt, en ge rookt terug ewa tabak, wordt ge lijkbleek :s

 

Dùs ik gon ook proberen stoppen, mee roken ... .

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19341_2032914.jpg

 

ik heb mijnen laatste vrouwelijke sativa, nog ffkens in de zon gezet, voor nog beetjen fotosynthese ... .

 

... hopelijk, maakt ze nog wat dikkere toppen aan ... .

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiek daar kommen de piepn ut de zakke .

lekker appeltje voor de dorst .

tis herfst trallalla tis herfst trallaallaaaaa :specool :specool :specool

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wa zijn de piepn ?

 

idd, lekker appeltjen euhm wietjen, voor den dorst ;)

 

vannacht 17 ° in Destelbergen ... .

 

... dùs da is superbe ... .

 

hopelijk, bloeit die sativa-es nog wat lekker ... .

 

... maar den tensio, stond vanmorgen, en vanmiddag eigenlijk, op 87 ... .

 

... vanmorgen, lag ik nog te snurken ... .

 

... én hopelijk, staat hij morgenmiddag, of ietske later, terug op 250 ... .

 

... dan geef ik nog wat bloeivoeding, bacterial, en misschien ook al flawless finish ?

 

Of daar voor bloeit ie nog niet lang genoeg ?

 

Iemand een antwoord ? Op mijn vragen ... ?

 

Grtjs DonSigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sativa rules!

 

zitten mooi toppen op van ver gezien

jij moet dat het best weten van wanneer die haar pistels liet zien,

ze is geel getrokken door een tekort aan voeding tijdens haar harde groei/bloei

ze ineens 'volpompen heeft geen zin, ligt eraan hoeveel je haar al gegeven hebt

bacterial kan altijd in mijn optiek

en flawless finish zal naar alle waarschijnlijkheid een humuszuur zijn dat een chelaterende werking bezit

't zijn de juiste voedingsstoffen voor de plant maar niet in voldoende mate

of bloeivoeding bijvoegen nog iets extra brengt daar twijfel ik aan want je gaat die toch van de maand oogsten

of wat zijn je vooruitzichten?

 

Nog andere leden hier die er zeker een andere menig op nahouden en

zeker meer de moeite dan waard om naar te luisteren

 

meer naar de plant kijken en vroeger ingrijpen volgend jaar

 

teveel blowers die soms stronteigenwijs zijn en dan vermijdbare fouten maken

 

het leven is een leerproces voor de slimmerikken onder ons

 

kweenie of t lukt om morgenavond nog es te komen kijken

 

het zonnetje heden ten dage doen ons plantje goed

 

 

happy bloomings

Edited by Maas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Maas, kheb ze vandaag, terug beetjen guano extract, en bacterial gegeven, ... .

 

maar voor de rest, weet ik, dat ze teveel voeding heeft gekregen, ... .

 

... volgend jaar, meer opletten, op de plant, ... .

 

... en luisteren, naar den goeien raad, van de mensen hiere op wietforum ... .

 

en ik weet nog niet, wanneer ik ga oogsten .

... .

 

... ik denk, as de haartjes bruin worden, en goed bruin zijn ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij bent een waaghals DonSigaar (vroeg starten), maar toch een mooi resultaat gehaald.

 

Wat ik niet goed snap, veel mensen spreken van bruine haartjes. Ik oogst als de trichomes van melkachtig naar sinaasappelachtig kleuren.

Bruine trichomes kan verschillende oorzaken hebben, maar zegt toch niets over hun rijpheid? Nuja, ook ik moet nog veel leren na meer dan een decennia telen.

 

Toen ik outdoor teelde gebruikte ik de zomer voor de dames voldoende reserves mee te geven. Ook groef ik slangen in die rechtstreeks bij de wortels uitkwamen in volle grond, vulde die slangen met hydrokorrels en gaf langs daar voedingswater.

Toen ik met organische meststoffen begon te werken waren ze veel minder vorstgevoelig en had ik ook minder toprot. Het is outdoor belangrijk een sterke weerstand op te bouwen voor de barre tijden. Ik gebruikte daarvoor kaliumkorrels van Ecostyle. Zeer harde en compacte vruchten.

 

Onzekere stelling:

Die guano is goed, maar het is mij opgevallen dat die vooral rijk aan fosfor is. Dat is wel goed voor de worteling en bloei. MAAR ik kan mij vergissen, pk sturen vraagt stikstof, magnesium en calcium. Als je dus met hoge dosissen pk werkt zal de plant sneller zijn n, ca, mgo opgebruiken. Zodra deze niet meer voldoende aanwezig is zal de plant die uit haar reserves slorpen en geeltrekken. (er zijn ook andere oorzaken van vergeling bij planten, maar ik denk dat ze in dit geval geel wordt door een verhoogd verbruik van fosfor en kalium)

 

Juist mensen? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja Echep, ik ben niet echt een waaghals, maar ik wou het mij riskeren, om ze es ewa vroeger uit te zetten ... .

 

... ik ben tevreden, over het resultaat ... .

 

Maareuhm, van die stoffen, n, ca, mgo, begrijp ik niets, ik ben vroeger, juist met mijn voeten, over de greppel, geslaagd,

 

voor chemie enzo ... .

 

... ik koop producten, volgens sommigen, veel te veel, en moet ik de planten, gewoon laten groeien en bloeien, ... .

 

... en er zijn er, die zeggen, dat ik enkel basisproducten mag kopen, van de bekendere merken ... .

 

... maareuhm, ik ben tevreden, geweest, van mijn northern lights-wietje ... .

 

... mijn maat, die is langsgekomen, om te proeven, dien zei, da da den besten wiet was, die ik ooit gekweekt had ... .

 

... meningen, zijn meningen hé ... .

 

... maareuhm, ik heb het niet lang genoeg laten drogen, en ik kon er niet afblijven, voor de plant volbloeid was ...

 

... kwetet, het was stom van mij ... .

 

... voorlopig, is dit het ;)

 

grtjs donsigaar ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik heb hier ook een rekje gevuld aan voeding hoor. Belangrijk is dat je weet hoe en wanneer ze toe te passen.

Dat is een magic touch die daar met jaren ervaring in komt. Aarde is een goed buffer. Maar toen ik nog onervaren was had ik regelmatig gele planten in potten door mijn voeding verkeerd toe te passen. Door daarin dan bij te leren kon ik snel betere grondmixen samenstellen.

 

Ik heb helemaal geen hoge studies gedaan. Maar in wiet ben ik toch vrij belezen :D Rocket science is het niet. Al kan je het er wel van maken als we kijken naar enkele leden hier. Outdoor mag nog robuust zijn vind ik, robuust en oldskool :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, ik wéét, dat ik soms teveel voeding heb gegeven ... .

 

maarja ... .

 

... punt is, om volgend jaar, niet were dezelfde fouten te maken ;)

 

ik wille leren, van mijn fouten ... .

 

maar ik hebbe al zaadjens besteld, voor volgend jaar ... .

 

... ofwel doe ik 5 hindu kush + 5 northern lights .. .

 

... ofwel, doe ik 10 hindu kush ... .

 

... ik wille es pure indicas .. .

 

... dat is beter, tegen mijn slapeloosheid ... .

 

...en ik heb ook gien hoge studies gedaan, heb accident gehad azzenk 17 of 18 was, onder nen camion, mee mijn mobiletjen ... .

 

... dusja, veel van vroeger, herinner ik mij niet, praktisch niets, om eerlijk te zijn ...

 

nui , ben ik 35 en heb al verschillende kweekjes, achter de rug ... .

 

... mààr ik leer nog altijd bij ... .

 

zekerst, dankzij dien tensiometer, die mij zegt, wanneer ik water mag geven, want vroeger, om eerlijk te zijn, verzoop ik mijn planten :s

 

ik dacht altijd, da water, trekt ezo rap in den grond, dus drinken ze goed, dus nog beetjen extra water ... . dus dom vn mij :s

 

maar méé dien tensiometer, heb ik het echt gemakkelijk ... .

 

... op 250 water geven, en voor de reste, geen water ;)

 

én voeding, da gaf ik teveel, van dien root stimulator, of iets anders, en plantjens werden slechter en slechter ... .

 

mààr nu, geef ik praktisch geen voeding niemere ... .

 

soms nog es klein beetjen .... .

 

allé, ik moet nor mijn moeder gon, een taartjen gon eten, mijn meme gaat er zijn ook ... .

 

... allé, dit was het voorlopig, de sativa vrouw, is nog altijd maar den tensio op 150 ofzo ... .

 

... kheb een half uurken geleden gekeke ... .

 

... dus ik denke, da die pas vanavond, of morgendvroeg water mag krijgen ... .

 

... as dien tensio, op 250 staat ... .

 

ik heb nui, 145 € gespaard, maar ik wil mij veel kopên ... .

 

... nieuw scherm ultra hd ... .

 

... nieuwe grafische kaart, om meer €'s te kunnen verdienen per dag ... .(met mining)

 

... en ik wille mij ook, een linkshandige gitaar kopen ... .

 

... ik heb al een gitaar, maar ik wille es ietske nieuws, azzenk er eerst, vele voore spaar ... .

 

voor de rest, die topkens, van dien sativa groeien niet echt goed, en veel bruine bladere, door overvoeding denk ik ... .

 

voor de rest, volgt morgen, of overmorgen, nog nen foto ... .

 

... take care people ...

 

... grtjs donsigaar ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej don je heb een tuin. waarom maak je niet een mooi plekkie om ze voortaan in de volle grond te zetten. is de kans dat je ze verzuipt ook een stuk kleiner.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal je de stampers en de trichromen mischien niet door de war ?

en verders met die voeding niet overdrijven met dit of dat dan is een cal/mag probleem ook maar een lulverhaal uit de growshop denk ik .

ik heb wel planten gehad die trokken al geel als ik met een fles pk 13/14 over de drempel stapte heey .

op aarde heb je daar geen flikker aan is mijn ervaring .

of je moet van oorsmeerwiet houden .

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja karpertje666, mijn buren, zijn ertegen, da ik planten, in mijn en tuin zoen zetten, want ze hebben 2 zoons, en 1

 

dervan, is juist 13 geworden en ze denkt, zijn moeder, da em es over den draad zoe kruipen, en aan mijn wietplanten zitten ... .

 

... dus dermee, heb ik ze achter die haag moeten zetten .... .

 

maar volgend jaar, wordt er aan beide kanten, van mijnen tuin, draad gehangen, op 1.5meter hoogte ... .

 

... want mijn buurvrouw, van links, dedie komt soms in mijnen hof vanachteren, waarda mijn hout ligt te compostere, en dedie

 

... pakt tons van mijnen compost, en khen da gezeid, tegen mijn ma, en mijn ma dedie zei, idd, der moet nen draad komen ... .

 

... maareuhm, die mannen, van solidarietei voor het gezin, moeten dienen draad kommen hangen, dus dedie

 

kommen pas, volgend jaar jaar terug, ofwel, gaat mijn ma, da vragen, aan tuinmannen, die haren hof hebben

 

gedaan, mooi gemaakt, en planten en gras aangeplant ... .

 

... dus da zal hopelijk, binnenkort zen, da dedie langskommen ... .

 

... seffes fototjen, van mijnen sativa, maar moen het nog uploaden ... .

 

maareuhm, veel van die blaadjens, van dien sativa, zijn verdord, en bruin, moet ik dedie dar dan afhalen ?

 

voor betere bloei vn de toppen ? want die toppen, zien der uuk ezu bruin uit :s

 

door die bladeren ... .

 

... ik zalle sefes es kijken, hoelang ze al bloeit ... .

 

... dusja

 

... grtjs donsigaar ;)

Edited by DonSigaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

dien sativa, staat nu 7 weekjens in bloei ....

 

dus ik wet niet, welke soort het is, pure sativa, dus geen chocolate og, of geen jack herer, ... .

 

dus as iemand, weet, hoeveel weken, dien nog moet, zegget mij dan aub ;)

 

strax volgt foto ;)

 

grtjs donsigaar ;) :P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_19341_1715385.jpg

 

den foto, is 2 dagen later, dan verwacht, ... .

 

... de bladeren, van op dienen sativa, zijn bekanst allemaal bruin gerworden ... .

 

der zijn, nog een paar groene blaadjens ... .

 

... den tensio, stond derjuist, op 87 ... .

 

... dus ze drinkt goed ... .

 

maareuhm, zou ik al die bruine bladeren, deraf doen ?

 

want dedie helpen toch niet echt veel meer ... .

 

die toppen, staan gelijke stil ... . niet veel groei niemeere ... .

 

... maarja, ik heb ze binnen gesteld, want op het weerbericht, gaven ze regen, dusja ... .

 

... ze staat binnen, sinds gisteren, .. .

 

... as iemand zegt, dat ik die bruine blaadjens, eraf moet doen ? dan doe ik da ... .

 

... veel nut, hebben die bruine blaadjens niet echt niemere ... .

 

... voor de rest, zit den groei, der niet echt niemere in ... .

 

en den bloei bedoel ik dus ... .

 

... voorlopig, is dit het ... .

 

... grtjs donsigaar ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kun je die plant beter helemaal weggooien........... Die is compleet weggerot zo te zien..... Hoe krijg je het voor elkaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Don,

 

Inderdaad zal er nog bijzonder weinig vanaf te halen zijn.

Sativa's en buiten is een slechte combinatie.

Denk dat autoflowers een betere optie is in jouw geval.

In ieder geval succes verder met onze hobby. :spliff:

 

mzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don, Drogen doe je na het omhakken, Niet ervoor. :D. Deze is de spreekwoordelijke "DonSigaar". Weggooien die handel, daar krijg je de pest pleuris in je longen van.

 

Jammer. Volgend jaar nog een keer. :vape: Ooit, komt het goed Don. .

Edited by De_Föhn
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer Don, maar het zat er aan te komen, het zag er té mooi uit om waar te kunnen zijn, je mooie sativa is voor je ogen weggerot.

 

Wat Föhn al zegt, al die verrotte delen moet je niét oproken, daar kunnen je longen behoorlijk ziek van worden.

 

Je zou een wietfunding kunnen starten in de hoop dat er wat mensen zijn die wat wiet aan je willen doneren zodat je komende winter en lente redelijk door kunt komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja CaveDave, ik vindt er niet echt iets speciaals aan, aan da wietjen, van dien sativa, ik weet, da die plant, verre rot was, mee al

 

die bruine blaadjens ... .

 

Maareuhm, da wietjen, is wel lekker, ... .

 

... het is ezo een psyko-sativa geworden ... .

 

... lekker High Zijn ... .

 

... door Mijn Slapeloosheid, bén ik gans den nacht wakker geweest ... . of miskien, heb ik een half uurken geslapen, tussen

 

12u én 12u30 ?

 

allé 00:00u en 00:30u ... .

 

maareuhm, echt wor menseuh, ik zen dezen keer, goed aan het sparen, ... .

 

maandag héb ik al 148€ en een scheet ... .

 

en tons dinsdag 158 en een scheet ... .

 

... en ezo, iederen dag, van maandag, tot en met vrijdag, elken dag 10€ ... .

 

mààrjà, mijn rechtszaak is nog niet uitgesproken ... .

 

het kwam den 14e voor of den 11e ?, dus misschien, hoor ik binnenkort iets ?

 

al 8 dagen verder of 11 dagen verdere, azzenk binnen een maand, nog nietn weet, gonnek es bellen, naar mijnen advocaat ... .

 

en wsteb, ik doe toch mijn goesting, maar ik zoe es moeten weten, hoeveel ik moet neerleggen, voor een deftige kweeklamp enzo ... .

 

die ophanging, ga ik doen aan mijn schuin zolderdak ... .

 

... ik heb al ophanging .. .

 

... maar ik denk, da ik mij, https://www.nomercy.shop/Verlichting/Lampen/MH-HPS_lampen/lumatek-dual-spectrum-250watt-hps-nl-nl.html

 

deze lamp zal kopen ... .

 

met de benodigde benodigdheden erbij ... .

 

een tentjen, heb ik niet nodig ... .

 

... ikke kan op mijn zolderkamer, een doek hangen, of een tapijtjen ofzo, aan da schuin plafond, waarda der een dakraam

 

in zit; én ezo een voorlopige donkerte behouden ... .

 

... én dan aan den plafond, mijn ophanging ... . en de lamp, met reflector en de rest ... .

 

en thx wsteb en De_Föhn ... .

 

én wééten jullie ? hoe da het komt, da ik spaar ?

 

ik geloof niet meer in den toeval, da ik ooit es een winnende winforlife zoe scharten, of nen winnenden euromillions, of nen lotto ... .

 

ik ben een vis van horoscoop, en een hond, van chinese horoscoop, dus ik weet wel, da het geluk, besteed is aan de Ratten ... .

 

En nog andere winnende tekens, maar ik winne nooit nietn, dus speel ik niemere méé ... .

 

En dien wiet, is nie rot ... .

 

... hij is uitgedroogd, da wel ... .

 

... maar hij is niet rot ... .

 

... anders zouden er terug ezo rostbruine plekken op komen, op die toppen, gelijke bij mijnen NL auto ... .

 

mja, en Twiet, ik denk niet, dat er veel mensen zijn, die mij willen voorzien van wiet ... .

 

... maar volgende week, ga ik es vragen aan mijn shrink, ofda hij da niet ziet zitten, om mij dan toch mediwiet te geven, tegen

 

slapeloosheid ... .

 

dan kweek ik niet meer ... . da mag nie tesamen ... .

 

... dusja ... .

 

...vor de rest menseuhn, grtjs, van een Highe Sigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wiet kan niet lekker zijn Don, daar heeft de hele zomer een man zijn stuif overheen staan blaffen......

 

Als je een wietplant zo bestuift zo als jij doet(gewoon volle bak) , dan stopt de plant bijna helemaal met toppen aanmaken en concentreert het zich op zaad maken. En die rommel is echt wel rot Don, NIET ROKEN!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, vakman, ik geniet van mijn sigare :icecream:

 

die wiet, is ezo lichtjens highmakend ... .

 

... lekkere sativa ... .

 

... én die zaadjens, verzamelenk, en dedie gonnek verkupen ;)

 

of aan mensen geven, vooral die autoflowerzaadjens ... .

 

da ze es een blommeken laten groeien ;)

 

én ik gon zeggen, Ons Jesusken, den dienen wist, over het kruid, van de heilige maria, en maria, was toevallig, een struik .... .

 

... en maria, zijn moeder, bracht hém naar de struik ... .

 

... en ze leerde hém genieten, mét mate, en met plezier ... .

 

én as Jesus, in den plas trapten, of nadacht, gelijk da hij op den dienen moment, den énigen was, die nàdàcht ... .

 

én dàt hij dingen gebood, omdàt hij Zich Uitermàte In Trance Voeldige, In Zijn Eigen Vibe .. .

 

En dat iedereen, nààr hém luisterde, ... .

 

En nu wéét ik ffkes niet méér, waar mijn verhaal naartoe ging, ... .

 

... mààreuhm, da Jézus, ménsen génàs, mét hét kruid Maria(spaans vo wiet) én Dà Zijn Moeder, Maria Noemdigde, Omdàt Zé 1

 

vàn de 2 engeltjens was ... .

 

Maria & Juanita ... .

 

...

 

hierbij rust ik ffkens, en ga ik es ffkens op enter duwen, ... .

 

én seffes, nog een lekkere sigaar smoren ;)

 

grtjs DonSigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja karpertje666, da was ffkes zondags klap joat ... .

 

maareuhm, ik denk, da vakman gelijk heeft, van die wiet niet ezo sterk te zijn ... .

 

... op een klein topken, van 2 op 3 cm, zat der iets, van een 30 a 40 zaadjens ... .

 

dus as der iemand, binnenkort, onbekende sativazaadjes wil, kan ik er hem/haar van opsturen ... .

 

... en iemand, die sativa lights automatic zaadjens wil, kan ik er ook van opsturen, ... .

 

... ik ga volgend jaar, in 2018, in maart of april, ezo 10 sativa lights automatic zaadjens, ontkiemen, en dus kijken, of dedie

 

ook echt vrouwelijk zijn, ofda er ook mannetjes tussen zitten, ... .

 

ik hoop, dat ze vrouwelijk gaan zijn, omdat den northern lights auto, feminized was ... .

 

... ik ga idd, beginnen, met meer autoflowers te kweken, ... .

 

... eens da ik goed, die autoflowers kweek, ga ik terug proberen, met gewone plantjens te kweken, ... .

 

... maar volgend jaar, wil ik ook, hindu kush kweken, dus daar ga ik ook 5 of 10 zaadjes van ontkiemen, ... .

 

... en ik ga es in mijn tuin, aarde omspitten, en het gras, vanonderen laten liggen, onder de aarde, dat het gras niet meer tevoorschijn komt ... .

 

... en in die plek grond, ga ik dan denk ik 4 of 5 hindu kush zaadjens planten, ... .

 

... ik moet dat wel weer doen, op een plaats, waar die buurjongens van mij, mijn plantjens niet zien ... .

 

... volgend jaar, komt er nen draad, langs de kanten van mijn tuin, links en rechts, zodanig, dat ik geruster ben, want nu, over

 

dien draad, van 0.5 mter hoogte, kruipen die buurjongens, veel te gemakkelijk, as ze da zouden willen ... .

 

... .

 

voorlopig, is dit het, ... .

 

... ik denk er ook aan, om die zaadjens, uit dien sativawiet te halen, en dien wiet in den vuilbak te smijten, meeda hij ezo zacht is ... .

 

totaal niet veel thc erin, denk k ... .

 

... . meedat ze bevrucht was ... . en zich niet gefocused heeft, op straffe wiet, maar op zaadjes aanmaken, ... .

 

voorlopig, is dit het, ... .

 

... grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...