Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

420Python

Kweekverslag 1X Diesel Automatic

Recommended Posts

Zien er stevig uit! Ben je tevreden van de LED lamp? ZIt nu te kijken om de Viparspectra 450 w te kopen voor 115€. Goeie deal toch? Hoeveel heb jij betaald voor je lamp?

Ik ben zeker en vast tevreden met mijn lamp. Ik heb voor deze (de v300) rond de 80 euro betaald. Het enige nadeel vind ik dat de fans een beetje teveel lawaai maken naar mijn mening. Had ze stiller verwacht in ieder geval. Maar dit is mijn eerste kweek dus kan het met niets vergelijken. Voor ik de aankoop deed heb ik wel wat zoekwerk gedaan en blijkt wel een goed merk te zijn. Ik denk dat 110 een goede prijs is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyhoi

 

Weer tijd voor een nieuwe update. Men plantje doet het nog steeds uitstekend. Heb wel opgemerkt dat men plantje er wat geel uitziet. Niet geel maar groen met een gele schijn. Toen keek ik naar de onderste bladeren en die waren volledig geel. Heb wat gesearch gedaan en, jawel het bleek een nitrogen deficiency te zijn! Heb haar direct gevoed en was de dag erna opgelost :) Heb er ook eens voor de verandering een foto zonder de led kleuren bijgestoken. En een fototje van men andijvie (Voor de geïnteresseerden :P )

 

P1120085

P1120086

P1120087

P1120089

P1120090

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ziet er goed uit! Netjes, hoor!

 

Ik heb wel een vraag over de pot die je gebruikt. Hoeveel liter is dat?

Ik heb namelijk dezelfde potten en een Airpot van 10 liter. Ik twijfel over welk zaadje ik in de airpot ga doen. Ik heb de autoflower mix van RQS.

 

Kun je een foto maken van de wortelontwikkeling als de plant klaar is? Ik ben hier heel erg benieuwd naar.

 

Succes verder!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ziet er goed uit! Netjes, hoor!

 

Ik heb wel een vraag over de pot die je gebruikt. Hoeveel liter is dat?

Ik heb namelijk dezelfde potten en een Airpot van 10 liter. Ik twijfel over welk zaadje ik in de airpot ga doen. Ik heb de autoflower mix van RQS.

 

Kun je een foto maken van de wortelontwikkeling als de plant klaar is? Ik ben hier heel erg benieuwd naar.

 

Succes verder!

 

Nou, ik denk dat het een bloempot van 20 liter was. Kan ook meer zijn, heb deze gekocht bij de AVEVE, is 35cm doorsnede. Ik zou de autolfower waarvan je het meeste verwacht qua opbrengst in de airpot steken. Ik zal zeker een foto sturen van de wortelontwikkeling, Althans een poging tot xP.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyhoi ik weer :D

 

Ik begin me een beetje zorgen te maken om de gezondheid van mijn vrouwtje...

Ze heeft al een paar dagen een beetje een gele schijn en zie niet veel evolutie in de aanmaak van de toppen.

Ook zijn sommige pestils al bruin en met sommige bedoel ik die tussen de nodes. Ook op sommige topjes zijn die haartjes een beetje bruin bovenaan. alsof ze verbrand zijn ofzo. Hier zijn een paar foto's. Je ziet op de foto's niet zo heel goed de gele schijn maar hij is er wel, ook vind ik dat de blaadjes een beetje teveel hangen.

 

IMG 4576

IMG 4581

IMG 4583

 

 

Maak ik me terecht zorgen of niet?

 

Groeten

 

420 Python

 

Oh ja vergeten bijzetten, ze heeft ook een paar volledig paarse stengels, zie je het beste op foto 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best een stevige plant voor onder een LED :). Heb de viparspectra 450w besteld op amazon! Heb je de zaadjes ontkiemd onder de led op veg stand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best een stevige plant voor onder een LED :). Heb de viparspectra 450w besteld op amazon! Heb je de zaadjes ontkiemd onder de led op veg stand?

Mijn viperspectra v300 heeft maar 1 stand. En ja heb de zaadjes ook gewoon ontkiemd onder de lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helleewww

 

Hier een nieuwe update over mijn plantje.

WbgYkBY.jpg

 

Jc1zVxQ.jpg

 

LhN9V00.jpg

 

aJ8qYWe.jpg

 

 

Nou heb ik wel een probleem met deze dame.

Ik heb de symptomen opgezocht en blijkt een manganese deficiency te zijn. Enig idee hoe ik did oplos? Ik hoor het graag :D!

JYf0wym.jpg

 

Fijne dag nog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien is het het onderste blad en dat is volgens mij gewoon normaal.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien is het het onderste blad en dat is volgens mij gewoon normaal.

 

Is inderdaad het onderste blad. Maar heb een tijdje geleden nog 2 blaadjes (Helemaal de onderste) moeten aftrekken omdat deze helemaal geel werden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hellew

 

Tijd voor een nieuwe update.

We zitten nu 2 dagen in week 6 van 1e bovenkomst en dit betekend ook dat het bijna ten einde is. Ik geef het nog ongeveer een week voor ie klaar is. Persoonlijk was ik een beetje teleurgestelt met de toppen. Het zijn veel kleine topjes en ze zijn niet echt in elkaar gegroeid. Misschien veranderd dit nog want.... Ik dacht, laten we het uiterste er nog uithalen en doen een kleine upgrade. Heb een adjust a wing met een 600w Sony greenpower hps en een superspreader erboven gehangen met een lumatek 600w ballast. Nu moet ik zeggen, alles gaat wel super snel nu! Deze ga ik zeker gebruiken in mijn volgende kweek. Nu de kleine opbrengst heb ik denk ik te wijten aan de overvoeding. Achja, niet alles kan perfect lopen van de eerste keer. Voor de rest gaat het wel super groentjes zijn. Zoals je op de foto's kunt zien een hele mooie frost en een aangename geur van munt.Vanaf vandaag ga ik ze alleen nogmaar water geven.

 

gallery_47182_19402_1230800.jpg

gallery_47182_19402_565601.jpg

gallery_47182_19402_253446.jpg

gallery_47182_19402_1017934.jpg

gallery_47182_19402_1354376.jpg

gallery_47182_19402_1281544.jpg

gallery_47182_19402_308496.jpg

gallery_47182_19402_82546.jpg

gallery_47182_19402_1389046.jpg

gallery_47182_19402_253055.jpg

 

Nog een fijne avond / dag :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de vrouw vandaag geoogst. Het eindresultaat is 93g nat. Ik post binnenkort foto's!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best een mooi eindresultaat! Zal ongeveer 50 procent van het gewicht gaan als het droog is.

Het lijkt wel een goed idee om over te schakelen op HPS als je planten in bloei zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50% van het gewicht? Hoe dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...