Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

obiwan

Welke Indica Voor Buiten?

Recommended Posts

Ik gebruik voor o.a. mijn chronische slapeloosheid Bedica waarvan ik thee zet. Nu wil ik echter in mijn tuin zelf iets proberen. Zat te denken aan Indica zaden in een grote pot. Werkt dit? Welke Indica soort kan ik het beste nemen en waar het beste te bestellen?

 

Of kan ik beter binnen paar planten in de vensterbank zetten? En welke Indica dan?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, wij hadden vorig jaar een auto flower. Omdat deze niet te groot wordt en binnen 70 dagen te oogsten is. Dus 2 rondes in één zomer, gespreid risico (weer) en de potten kunnen bij slecht weer naar binnen (of als dat nodig is, kans op diefstal).

Toen gekozen voor Skunk #1 Auto - Sensi Seeds. Dit is geen 100% indica maar wel heel relaxed (gemiddeld pijnstillend), goed op geslapen. Een old school wietje. Voor dit jaar zit ik te denken aan, auto nothernligths of Auto Night Queen.

 

Breeders die in mijn ogen okee zijn:

  • Barney's
  • Dutch passion
  • Sannie's
  • Sensi Seeds
  • en diverse andere, waar ik nu niet op kom

de rest van de forumleden kan verder aanvullen ;) of omver gooien met tegen argumenten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zeggen Heribei , maar weet niet of Sannie deze nog verkoopt

 

Hebben ze eruit gehaald. Veel gezeik met gefeminiseerd of niet.

 

Kijk eens naar Hollandse Hoop, ook eentje die buiten flinke toppen kan maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger #afghaan in kassen gekweekt is wel een goed soortje

 

mooie struiken worden het en hij geeft goede compacte toppen

 

ook kan deze goed tegen warmte en tegen de kou, hollandse hoop is ook een goed alternatief deze kan vrij goed tegen schimmel dacht ik

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vorig jaar voor mijn vrouw met MS Channel+ zaden gekweekt. Mijn vrouw heeft ernstige zenuwpijn en slaapt ook erg slecht. Mijn ervaring met Channel+ is een erg makkelijke plant zonder te veel poespas. Een mooie 50% sativa en 50% indica. Ik heb geen afgezuurd water gebruikt, niet gelet op wat dan ook. Simpele voeding (bloei en groei) van een goedkoop merk. Het duurste was de grond van Canna. En aan het eind van de cyclus last van spint. Maar dit is opgelost met een o.a. knoflookdouche.

 

Overigens ging de plant s avonds keurig naar binnen en overdag weer naar buiten. Bij regen ging ze onder een afdak.

 

Mijn vrouw gebruikt een vaporizer. De Channel+ zorgt voor een ontspannen gevoel...

 

Succes met je keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke ben momenteel, een 100% indica, aan het ontkiemen, og chocolate, en daar dan 8 zaadjens, gebruiken, als buitenplanten, en

 

momenteel, heb ik 3 northern light automatics staan op zolder, onder tllampen, maar dat zit beetjen tegen ... .

 

niet veel bloei, omda het onder tllampen is ... .

 

en duurt nog week of 6 ... .

 

.... .

 

grtjs donsigaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freezeland of een kruising ermee of Friesland indica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

big bud en skunk, is dat nog rookbaar? :whistle:

 

het is in ieder geval te vaporizen...En smaakt prima.

En Skunk doet me denken aan de tijd van Doe Maar....., k was dus direct verkocht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top 44

Pamir Gold

Afghaan

 

Zijn allen indicas voor buiten

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een frustratie uitspreken.. er zijn tegenwoordig zoooveel soorten en kruisingen die allemaal goede shit beloven. Deze overmaat aan keuze maakt het godvergeten moeilijk om nog keuzes te maken!!

BIj mij gaan er dit jaar in:

 

4 x Annapourna xxl autoflower

MAF 2

Pamir Gold

Top 44

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...