Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ganjabongg

2E Outdoor Hier Op Wietforum

Recommended Posts

Dag iedereen,

 

deze lente start ik met voor mij mijn vierde outdoorkweek, maar de 2e keer op wietforum.

Ik vind het belangerijk nog eens een verslag te maken omdat ik nu in een geheel nieuwe omgeving zit ze de hele dag zon hebben, waar ik eventueel in de volle grond kan werken, en/of kan laten uitbloeien in de veranda.

Voor mij is dit een groot verschil met mijn andere (kweekjes 1-3 plantjes) die constsant moesten verzet worden voor de zon en soms plots heel snel moesten verdoken worden... hehehe

Nu heb ik dat probleem dus niet meer en kunnen de kids in rust en vrede groot worden :D

 

Ik heb al direct eerste vraag ivm de voorgroei...

Ik zou ze graag onder tl of led cool white of cool blue laten oorgroeien, Ik weet niet juist wat ik best neem daarvoor.

Kan er me daar al iemand mee helpen?

 

grtz ganjabongg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes dit jaar!

Volle grond is altijd het beste. Welke soortjes gaan het worden?

 

Onder tl voorgroeien kan prima. Kleurcode 820/830 = daglicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes dit jaar!

Volle grond is altijd het beste. Welke soortjes gaan het worden?

 

Onder tl voorgroeien kan prima. Kleurcode 820/830 = daglicht

 

Thnx wist het niet 100 procent zeker.

Zal een mooi bakje maken met 2 tl lampen in en wat ventilatie.

Soortjes ben ik nog niet goed uit. Dat geld ook voor kweken in volle grond.

Ik heb de keuze om laatbloeiers te laten groeien wegens mijn grote veranda die dan ook nog eens verwarmt kan worden in sep/okt/nov.

Dus ik denk dat ik laatbloeiers in potten zal steken en en mss nog een vroeg te oogsten soortje in de volle grond zal pompen.

 

Deze week volgen pics van mijn veranda,tuin en voorgroeibakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

840 = 4000K en dus heel goed geschikt voor onze kleine plantjes in de groeifase, indien je later onder tl wil bloeien kan je naar een 830 = 3000K overstappen zodra de bloeiverschijnsels zichtbaar zijn. 827 = 2700K is hier ook geschikt voor,

Share this post


Link to post
Share on other sites

840 = 4000K en dus heel goed geschikt voor onze kleine plantjes in de groeifase, indien je later onder tl wil bloeien kan je naar een 830 = 3000K overstappen zodra de bloeiverschijnsels zichtbaar zijn. 827 = 2700K is hier ook geschikt voor,

Ok ideaal dus voor een beetje voorgroei. Bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...