Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
supernoob

Wie Ervaring Met Ghe Duo & Omhoogstaande Bladranden

Recommended Posts

Is er een kweekverslag van een ghe rfx1 kweekje met zeer goede opbrengst ?

 

sterk spul man dat flora nova... 1 dopje en heel mn vat staat gelijk op 1.6

 

Hoe is jou ervaring met ghe in vergelijk met andere merken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er een kweekverslag van een ghe rfx1 kweekje met zeer goede opbrengst ?

Wietefras kweekt op DWC wat ook hydro is en haalt er uitstekende resultaten mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nergens te krijgen.. geen zin om via internet te bestellen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie nog steeds het nut niet om met nova te werken ipv duo

het staat letterlijk op de site van GHE dat er organische toevoegingen in nova inzitten.

ken iemand die de nova lijn op DWC is gaan gebruiken die had volop aanslag in zn systeem en wortelrot.

icm peroxide gaat organische voeding kapot.

 

hier nergens te krijgen.. geen zin om via internet te bestellen

 

een goede shop bestelt het voor je zodat je t later op kan halen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar nu ik zie dat er aanslag in je systeem krijgt haak ik af :(

Ik kweek zelf op slabs... geen zin in verstopte prikkers, drukventielen enz :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan duo proberen. ik zal wel verslag doen van mn bevindingen met de tijd. blad is overigens mooi nu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DWC kweek waarbij aanslag en rot in systeem:

Fusarium of pythium , die 2 liggen altijd op de loer en bij minste geringste afwijking van ideaal pakken ze je zwakste plant aan.

De organische compo's in GHE Nova zijn niet in organische vorm aanwezig (gechelateerd), geen voedingsbodem zoals jij wel voor wilt doen komen Noob :search:

Niet zorgen voor ideale omstandigheden (ook niet voor 1 minuut), heb je geen last van rot bij DWC :icecream:

 

Water max 21C en voldoende DO en stroming en werk schoner dan schoon, ook je gewas moet schoon zijn :innocent:

 

Hier deed de Nova pas raar als het in het vat 25C + werd, voeding viel uit elkaar en de vat wanden zaten er vol mee.

Ik was dan ook snel klaar met het circuleren van water in het vat dmv een pompje wat voor die 25C + zorgde., gelukkig was ik niet bezig aan een DWC kweekje...

 

@wiekspiet

Elke zeer geconcentreerde voeding geeft al snel problemen met spaghetti toch?

1 korreltje onvoldoende opgelost en je bent het haasje met je spaghetti :book:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier deed de Nova pas raar als het in het vat 25C + werd, voeding viel uit elkaar en de vat wanden zaten er vol mee.

Ik was dan ook snel klaar met het circuleren van water in het vat dmv een pompje wat voor die 25C + zorgde., gelukkig was ik niet bezig aan een DWC kweekje..

 

dit klopt dus niet, dit gebeurd nooit met een voledig mineraal voeding. ik kan mn oplossing (bij wijze van spreken) 30 graden laten worden met canna of op Gold Label, geen troep of uit elkaar vallende voeding.

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flora Nova is gewoon goed te doen op Hydro!

Niet ik maar een hydro maat draait daar ook al jaren zeer goed op.

 

 

Mijn mening is dat de smaak/aroma(na rustig drogen) veel beter is dan de andere voeding merken.

En ..jah ik rook mijn eigen shit ;)

 

Dit zei ooit een neutrale roker......

 

Ik laat al jaren mijn rookwaar testen door mijn buurvrouw,en zij is heel kritisch,neemt geen blad voor de mond en kraakt genadeloos dingen af.

Zij rookt al meer dan een jaar de Ph donner amnees en kent haar dus goed.

 

Vergelijk deze ronde met GHE en vorige organische rondes,

 

De organische gekweekte is scherper,weegt minder zwaar.

De met GHE gekweekte is vetter,duidelijk meer thc/kristallen,ze weegt zwaarder door,rookt minder scherp,is zoeter,en ruikt intenser.

Qua eindgewicht maakt het niets uit maar GHE is hier duidelijk de winnaar t.o.v. organisch gekweekte Ph donner amnees.

 

Ik had dit niet verwacht maar ben erwel eerlijk in!

 

Ik zou nooit ander merken combineren ivb disbalans ,zeker niet op hydro.

 

Temp gift water mag nooit hoger zijn dan 18-22 graden anders zit er geen zuurstof meer in.......

 

 

http://www.hortiadvi...5-zuurstoftabel

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

voordeel van vloeden. altijd vers water op de juiste temp. met eb vloed kan de temp aardig oplopen, vooral in de zomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat het vloeken in de kerk is maar ik eb en vloed gewoon met koud water en dat gaat prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vul mn vat een dag eerder zodat het op kamer temp kan komen, zo nodig paar emmertjes heet water bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit klopt dus niet, dit gebeurd nooit met een voledig mineraal voeding. ik kan mn oplossing (bij wijze van spreken) 30 graden laten worden met canna of op Gold Label, geen troep of uit elkaar vallende voeding.

 

Zet je bloeivoeding werkelijk eens een aantal dagen op 25C + in het vat Noob.

Jouw bij wijze van spreken heb ik al diverse keren uitgevoerd omdat ik niet zo goed meer kan bepalen (gevoel in handen) of het nu pinkie lauw is of niet en ik die *&! thermometer niet altijd terug kon vinden als ik hem nodig had.

Met de Canna Aqua Flores heb ik het in mijn DWC bak ook gehad, rode vlokken hel net zoals met de Duo en de Nova van GHE.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...