Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CB Interactive

Rotterdam E.o. Is Er Nog Een Shop Die De Moeite Waard Is?

Recommended Posts

De kwaliteit van de wiet in de Rotterdamse shops is hard aan het achteruit tippelen.

Komt bij dat er van 2 shops(Nemo en The Reef) de vergunning wordt ingetrokken.

4 Floors is matig en een rij vaak tot aan buiten...

Het geeltje verkoopt vervuilde wiet

Witte de Wit is ook al hard achteruit gegaan, sky high is ook veel minder dan vroeger.....

Pluto is helemaal waardeloos.

Op zuid zag ik laatst dat de Sultan gesloten was en laatst bij Bilbao was het ook al minder qua kwaliteit.

 

Pas!op Schiedam is wel aan de prijs, €10,- per gram voor het soortje Kabouter. Maar daarvan lijk je wel veel minder nodig te hebben waardoor je minder gebruikt en je wordt apenstoned ervan, half jointje is al genoeg om helemaal stoned te worden. Voordeel is dat je nog wel binnen kunt roken en de koffie nog als vanouds smaakt.

 

Tis toch raar dat een relatief kleine shop in het nabijgelegen Schiedam al een betere kwaliteit levert dan de meeste shops in Rotterdam??? Is het nou werkelijk zo triest gesteld of is dit slechts een moment opname???

 

Zijn er mensen bij die nog suggesties hebben??? Want ik werk in de grote stad(centrum), maar om nu telkens om te moeten rijden via Schiedam...

En is Den Haag ook nog de moeite waard(om in het weekend naar toe te gaan), is bijv. Cremers café nog open? Zit de Greenhouse er nog?

 

Of is het aan te raden om zelf maar plantjes neer te gaan zetten, want zo erg slecht heb ik het in Rotterdam nog niet eerder meegemaakt!!! Baart mij grote zorgen!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nog naar de count down geweest en de cheesekush was top maar dat mag wel he voor 12/gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is altijd aan te raden om t zelf te doen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cremers open greenhouse open...jaren niet geweest maar rij er nog wel eens langs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cremers vorige maand geweest, vond aanbod tegen vallen, doorgereden naar dizzy, wel prima bevallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar zijn die shops dan want daar hebk nog niet van gehoord , moet ik eens passeren daar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je googelen lerwa...cremers den haag dizzy duck den haag greenhouse den haag.

 

Lastig parkeren bij de meeste.

 

Galaxy weimarstr. goed te parkeren(meestal) en leuk aanbod en redelijk/goede kwaliteit voor een cs;)

 

In delft zit wel een goede shop maar de naam ontgaat mij even.

 

De bamboo beachclub was vroeger wel een gezellig tentje wst ik me herinner..maar daar moet je "lid"worden dacht ik om vervolgens naar binnen te kunnen met je vingerafdruk. Dat gjngen ze toen invoeren...ben er maar 2 x.geweest dus veel heb ik er niet gezeten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pink in eindhoven heeft ook goeie en lekkere soortjes! Je betaald er natuurlijk wel jackpot prijzen voor...

De pink vind ik persoonlijk een van de betere shops in de omgeving,de rest is allemaal hetzelfde... slechte wiet voor minimaal 10eu per g.

Daar wordt je echt niet vrolijk van..

Zelf je wiet kweken is veeeeeeeeeeeeeel beter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het wel een slechte zaak om te lezen dat shops slechte kwaliteit wiet verkopen. er wordt 5x meer gekweekt dan men kwijt kan in de shops, dat is een feit. Ze hebben wel degelijk een keuze welke wiet wel/niet toe te laten. Je kunt mij niet wijs maken dat een shop/ elke shop wordt plat gegooid met wiet geen degelijk wietje kan inkopen.

 

Waarom wordt het allemaal afgeschoven op het beleid???? BULLSHIT!!! shops die slechte kwaliteit verkopen hebben schijt aan kwaliteit en zullen ongeacht de wetgeving blijven kiezen voor de laagste inkoop prijs en geen belasting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

 

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar gaat de topkwaliteit heen dan? hoe veel topkwaliteit is er uberhaupt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet er genoeg "top kwaliteit" gekweekt wordt, maar ik had het over degelijke kwaliteit. Ik weet niet wat poldergrower heeft geschreven maar kan raden dat t weer over bio vs hydro gaat. Dus dit antwoord is voor jullie allebei.

 

De wiet die ik in mijn fantasie wereld aan een shop zou verkopen;

1. heeft geen beestjes of schimmels in de buds (gehad)

2. is niet bespoten met schadelijke middelen. als dit wel nodig is, altijd voor de zichtbare bloei.

3. is mooi compact, wit en goed afgebloeid.

4. is niet overvoed en 2 weken met kraanwater gespoeld.

 

Als iemand die een cofeeshop bezoekt die wiet zou kopen zou hij never op een forum schrijven dat hij slechte wiet heeft gehad.

 

Een shop eigenaar heeft voldoende verstand en middelen om te bepalen wat goed en slecht is, en met wie hij zaken doet.

 

Alle nederlanders bevoorraden met 100% bio gekweekte wiet gaat em niet worden met regulering. De shop eigenaren kiezen wat ze kopen/verkopen. Dat is nu zo, en dat blijft zo.

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog eens een shoptour willen doen.

Welke steden lijken jullie het best; Haarlem, Den Haag of Utrecht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste keren bij Pas!op Schiedam zoals eerder al gezegd wezen halen en gelijk ook gezellig een bakkie gedaan.

Heb nu ook een stempelkaart, 2x halen en krijg ik 5 euro korting. Ondanks 10 euro de gram doe ik met een zakje van 35(max) net zo lang als een zakje van 40 uit Rotterdam en met een volle kaart 30 euro. Over de kwaliteit heb ik niks op aan te merken, prima.

Laatst ook nog een tientje Amnesia gehaald daar en dat was echte Amnesia, rookte lekker, ruikt heerlijk en werkt prima.

De goede kwaliteit maakt de gramprijs meer dan goed.

 

Die shop is niet nieuw voor mij, kwam er vroeger erg vaak en het was dan zeker ook een leuk weerzien van een hoop goede bekenden daarzo. De sfeer is als vanouds. Het mooie is dat ik deze shop binnen 20 minuten op de MTB kan bereiken vanuit huis.

 

Ik denk dat ik voorlopig lekker terug op het oude nest dus blijf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizzy Duck laat alles testen.Greenhouse heeft wel goeie kwaliteit, maar is ook aan de prijs.

 

In Rotjeknor ff naar de Stadhoudersweg 85a, want daar zit Stichting Patientenbelangen.Ben zelf al een tijdje niet geweest, maar had voorheen lekkere Sugar Haze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte eerste kennismaking review

coffeeshop 'De Stichting'

 

Nadat ik van de week niet echt kon slagen bij o.a. 4 floors(te druk) in het centrum waar ik dus ook werk ging ik het avontuur aan.

 

Ik heb op dit forum veel positieve verhalen over Stichting Patiëntenbelangen Medicinale Marihuana gelezen, kortweg coffeeshop 'De Stichting'.

 

Wat zal ik zeggen....

Om met de bereikbaarheid te beginnen, vanaf het centrum fietste ik de coolsingel uit, stak het hofplein over, helaas was de stadhoudersweg afgesloten en moest ik een stukje om. Gelukkig geeft Google maps de shop aan en gezien ik in die buurt bekend ben ree ik er probleemloos naar toe en kon ook mijn fiets nog kwijt in het parkeerrek. Met de metro is deze shop ook uitstekend bereikbaar, zit als je station Blijdorp (lijn E Den Haag Centraal <-> Slinge) uitloopt op het hoekje van het einde van het 2e blok huizen.

Dat is alvast een punt.

 

De inkleding van deze zaak is super met al die budha beelden, jammer dat je alleen nog maar kunt afhalen. Pluspunt voor de aankleding, mooie shop.

Het personeel is deskundig en uiterst vriendelijk. Pluspunt

 

Qua wiet: Ik wist dat ik nog een stuk moest lopen als ik weer in Hoogvliet aankwam en had hiervoor een voorgedraaide Santa Maria genomen. Tijdens de terugweg werd ik met deze voorgedraaide zeer positief verrast!!! Ten eerste proeft het alsof het een zelf gedraaide is, dus geen gekke bijsmaak, hij is voldoende sterk, echte Santa Maria. Pluspunt, dit was de lekkerste voorgedraaide blow die ik sinds vele jaren heb geproeft(ik draai doorgaans gewoon zelf, deze was ff voor het gemak en om te testen)

 

Qua wiet heb ik tot nu toe alleen mijn lievelingswietje Santa Maria geprobeerd, in dit geval biologische en deze doet €9 de gram.

Klein topje is genoeg voor een hele joint en dit is werkelijk de enige echte Santa Maria(een ware libido booster)!!! De topjes zien er super mooi uit!!! En de smaak is voortreffelijk goed, lekker zoet ook!!! Wou, had ik dit maar eerder geweten en dan te bedenken dat hun een zeer uitgebreide kaart hebben. Dubbel pluspunt, de beste wiet van Rotterdam!!!

 

Nadeel is weer wel dat ze niet afwegen waar je bij staat, maar het zijn wel eerlijk gewogen zakjes van 5 of van 10 euri

Nadeel 2 is het smalle luikje bij het afhalen en dat je niet met pin kan betalen tot zover ik gezien had, had het contant(altijd als ik op ontdekkingsreis bent).

Nadeel 3 zijn de beperkte openingstijden.

 

Even afgezien van deze 3 nadeeltjes zijn de voordelen van deze shop toch zeker wel in de ruime meerderheid en mag ik dit, voorlopig, want ik ben er pas 3 keer geweest nu, tot de beste shops van Rotterdam rekenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shoppa's in Rotterdam die ik kan adviseren zijn:

Geeltje (kwaliteit was vroeger beter)

Checkpoint

Skyhigh (open tot 00:00)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een leuke review CB Interactive!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami in rotterdam ? ik zou daar zwz niet gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini shop review.
Gister in Schiedam in Coffeeshop Pas!Op geweest.
Zaak is mooi gerenoveerd en de eigenaar is een man met een goed hart, want heeft ook aan de vaste rokende klanten gedacht door een afzonderlijke rookruimte in te richten met allerlei tafeltjes waar je kunt zitten.
Hoewel de koffie uit dezelfde machine komt, is dit apparaat nu in de rookruimte geplaatst en staat er een muntautomaat naast. Tja, waarom een nieuw apparaat aanschaffen als je het bestaande kunt aanpassen.

Qua wiet heb ik 2 soortjes genomen: OG Kush en Green Poision en zijn beide van een zeer goede kwaliteit.
Beetje aan de prijs, maar de kwaliteit is dik in orde. Er is ook een spaarkaart systeem, bij elke 10 euro aankoop, krijg je een stempel en bij een volle kaart 5 euro korting.

Conclusie: Leuk weerzien van een aantal oude bekenden van mij en was gezien de kwaliteitsimpuls positief verrast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shoptip (alleen afhaal):

Rotterdam Zuid
Coffeeshop Space,
Boergoensestraat 35 (vroeger zat hier Happy Days, nieuwe eigenaar)
Aanrader, leuke menukaart, schappelijke prijzen,prima service en prima kwaliteit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...