Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scirocco1

Ervaringen Overstap Van Blowen Naar Verdampen

Recommended Posts

In het kader van laat dan nooit, Heb er toch een vape ervaring die ik deel waardig vind.

 

Ben echt een verstokte joint roker geweest. En dan heb ik het over 15 jaar lang 4 op een dag. 2 maanden geleden. Peuken de deur uit. E-smoker en Vaporizer gekocht. Geen tabak meer gerookt.

 

Het mooie van vapen vind ik dat je van iedere sessie net zo knetter high wordt als de sessie ervoor. Dat werkt niet zo met tabaks joints. wanneer ik er 5 rook dan wordt ik na de 3de gewoon niet nog knetterderder. Het is dan gewoon op. Een sessie vapen is iedere keer weer dezelfde high. Dat is wel chill.

 

Dan nog vapen is geen joint, simpelweg omdat nicotine en THC de high maken zoals wij hem gewend zijn. Om daar omheen te werken heb ik THC eliquid gemaakt zoals hier op het forum ergens wordt beschreven. Bij 30ml van die eliquid donder ik dan 10ml tabacsmaak 16mg nicotine eliquid. En dan kun je gewoon knetteren als een joint in een e-smoker.

 

/edit Geen klevende luchten ook...dat heeft echt een hoop voordelen tegenwoordig, overal, in het vliegtuig,supermarkt, auto... noem het maar... vet relaxed. Gewoon omdat het kan :P

Edited by De_Föhn

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je dan verdampen of bedoel je e liquids verbranden?

want er is nogal een begripsverwarring ontstaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enige nadeel dat ik ervaar bij, dry herb verdampen is een uitgedroode keel de dag erna, zelfde bij thc houdende e-liquids maar dat heeft dan weer meer te maken met de PG die er inzit.

 

Beide makkelijk op te lossen met een koffietje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dry herb dampen in een droge verdamper. en e-liquid in een natte verdamper. Droge keel heb ik niet echt last van bij droog dampen. Wel kriebel in de keel in het begin. Die dry herb dingen moet je gaan zitten vullen enzo. Daar heb ik niet altijd de mogelijkheid voor. Dan is zo'n natte verdamper met tank wel handig. Wel minder lekker. maar een goed alternatief.

Edited by De_Föhn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb diverse geprobeerd. En zelf gemaakt. Het is allemaal niet te roken. Moet je gewoon niet doen. Daar ben ik inmiddels wel achter. Zonder van je wiet /geld.

Edited by De_Föhn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...