Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SupSup

Doe Ik Het Zo Goed? Of Moet Er Wat Veranderen?

Recommended Posts

Hallo,

 

Recentelijk heb ik 2 zaadjes besteld (autoflower, jack herrer en lemon haze) aangezien ik graag wil gaan beginnen met het kweken op het balkon.

 

Ik heb het volgende gehaald:

 

2 Kleine potjes voor het ontkiemen

2 zwarte ronde 20L potten

1 zak 40L kokospotgrond van de Intratuin

1 zak 40L kwekerspotgrond van de Welkoop

1 zak 10L zaai en stek aarde (voor het ontkiemen)

 

Wat ik ga doen (of proberen..) is (als het gekiemt/tijd om over te potten is) om een mengsel van Kokospotgrond en Kwekerspotgrond (half/half) te maken en dat in de 20L pot te doen.

 

Ik hoop dat dit goed is. Ik kan helaas niet naar de growshop om ff wat speciale aarde te halen aangezien er hier geen een in de buurt zit.

 

Zou fijn zijn als ik nog wat advies kan krijgen, als dat nodig is.

 

 

Thanks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima om mee te starten hoor! Eventueel nog wat voeding kopen als je wat verder in de groei zit. En zorg dat ze zoveel mogelijk zonlicht krijgen. Voordat je de zaailingen overpot moet je je 20 literpotten (liefst een paar dagen van te voren) goed inwateren. Weeg dan handmatig de potten en onthoudt het gewicht. Dat maakt het water geven van de planten op het juiste moment makkelijker. Niet te nat, niet te droog en het gaat goed komen.

 

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien voor in de zomer nog een busje witte verf om je zwarte potten wit te maken, tegen de hitte, maar verder; SUCCES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Recentelijk heb ik 2 zaadjes besteld...

 

 

Bestel er maar wat meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...