Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Het gaat niet om mijn logica maar om jou algemene planten kennis, die laat helaas te wensen over waardoor je je meteen weer op

je pik getrapt voelt..., ik denk dat dat meer iets zegt over jou dan over mij.

 

Ik vind de toppen dikker dan menig hydro kweek die alles proberen te sturen en maar half de maat oogsten......daar wil ik mee zeggen dat je bio meer in de schaal legt op een veel simpelere manier..., of je het snapt of niet is niet aan mij toch???

 

Dat je het weer persoonlijk moet maken spreekt boekdelen over wie? Oja DilagooTJE......

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je eens leert hoe je hydro kweekt kun je daar ook wat meer over vertellen....

 

Zoals wanneer je instuurt met bijv. Ec 1.3, hoe weet jij dan wat ze verbruiken op hydro?

Of pomp je lekker kwasimodo gewoon steeds 1.3 erin en meet je nooit wat er terug komt...., dus je weet nooit wat ze DAADWERKELIJK opnemen uit je A en B??

Het zou een stuk duidelijker zijn door met een injectie spuit bij de wortels te meten en daar je rekensom uit op te maken.

Dan weet je wat ze gebruiken en kun je DAAR op insturen.....

 

Wat jij doet is steeds een truukje wat gewoon steeds goed gaat..., daar redden ze het prima mee maar opbrengst ho maar.

En dat noem jij insturen op ec waarde??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien is het pest-dilago-uurtje weer begonnen :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil Dilago helemaal niet pesten maar als ik 1 x reageer en er valt t woord hydro uit mn waffel staat scheidsrechtertje Dilago wel weer paraat om me te quote compleet met foto en verslag dat ik uit me nek lul en mijn 'logica" niet opgaat.

 

Wat er niet opgaat is de ijzeren plaat voor zn kop waardoor ie altijd en eeuwig de baby uit moet hangen en zelfs gaat zanike in zijn eigen topic over voetbal mentaliteit.......??? WTF MAN...

 

Echt het baby gehalte zonder kennisvan zaken is zo groot dat het gewoon sneu is.........

 

Sorry OR, ik hield me al afzijdig en dit is de reden, je krijgt meteen kindergardencop achter je aan.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaap.

 

Ik reageer er niet eens meer op, ik laat mijn planten tenminste niet uithongeren.

 

Zo te zien is het pest-dilago-uurtje weer begonnen :D

Ja dat gevoel bekruipt mij ook en ik zei alleen maar wat terug omdat Poldergrower zich weer eens geroepen voelde hydro kwekers te schofferen. Het is altijd lachen geblazen hier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht.... dit is typisch een geval van korte lontjes...... Gelukkig dat de oude garde het zo goed met elkaar kunnen vinden. Terwijl ik (de gek) eigenlijk geen negatieve dingen lees..... Van beide partijen kun je je wel voorstellen waarom er gereageerd wordt. Vaak ook nog onderbouwd. Vervolgens voelt het korte lontje zich weer aangesproken en het escaleert weer in een bitchfight......... Gasten! We bedoelen het allemaal goed, ik waardeer alle bijdragen op dit forum en geniet van alle kweekjes........ Hydro.... modder.... zweeftevenbiologisch/organisch..... Discoled..... Cree DIY....HPS.... Spaarlamp............ En TL.....Ieder zijn voorkeur.... Constant elkaar bashen maakt het er niet leuker op.............. En dan nog vragen mensen zich af waarom het hier zo rustig is. En er is niets mis met een hevige discussie hoor, maar als ik dan weer klaarzit met mijn popcorn en bier daalt het niveau weer zodanig dat ik maar weer eens de vredespijp rook met mijn favoriete kruid.....

Edited by CaveDave
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis neemt ook elementen op die de plant helemaal niet nodig hebt zoals zware metalen, dus dat is ook weer zo rare opmerking.

Dikke toppen is ook gerelateerd aan de genen, buiten een goeie kweektechniek.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in een hydro topic loop te verkondigen dat je zoiets nooit voor elkaar krijgt op aarde dan heb je kans dat een aardekweker zich aangesproken voelt en reageert. Wil je zo'n reactie niet, maak dan ook de vergelijking niet.

 

Zoveel besef heb ik nog wel vanachter die dubbele plaat voor mijn kop, Poldergrower. Blijkbaar heb jij het achter die driedubbele plaat voor je kop nog eens helemaal dichtgetimmerd en lichtdicht gemaakt.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht.... dit is typisch een geval van korte lontjes...... Gelukkig dat de oude garde het zo goed met elkaar kunnen vinden. Terwijl ik (de gek) eigenlijk geen negatieve dingen lees..... Van beide partijen kun je je wel voorstellen waarom er gereageerd wordt. Vaak ook nog onderbouwd. Vervolgens voelt het korte lontje zich weer aangesproken en het escaleert weer in een bitchfight......... Gasten! We bedoelen het allemaal goed, ik waardeer alle bijdragen op dit forum en geniet van alle kweekjes........ Hydro.... modder.... zweeftevenbiologisch/organisch..... Discoled..... Cree DIY....HPS.... Spaarlamp............Ieder zijn voorkeur.... Constant elkaar bashen maakt het er niet leuker op.............. En dan nog vragen mensen zich af waarom het hier zo rustig is. En er is niets mis met een hevige discussie hoor, maar als ik dan weer klaarzit met mijn popcorn en bier daalt het niveau weer zodanig dat ik maar weer eens de vredespijp rook met mijn favoriete kruid.....

 

Ik kweek onder TL :rtfm: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat was al in je nieuwe hok! ;)

 

Echt niet,

Dit is/was het 3e rondje in het nieuwe hok.

De 2 voorgaande was nog net niks.

 

Ieder zijn voorkeur....

 

Zo ist...!!!

Laten we daarom ook niet elkaars voorkeur proberen aan te smeren.

 

Dikke toppen is ook gerelateerd aan de genen, buiten een goeie kweektechniek.

 

Absoluut..

 

Vleeshaak in combinatie met zo'n draaioog maakt het misschien nog makkelijker?

 

Ik heb Wietefras ontmoet. Is inderdaad een hele mooie meid.

 

Een touwtje draait ook prima,

En maakt ook, dat ik de hoogte heel snel naar wens kan aan passen.

Maar ja ik ben dan ook van boeren komaf hé.

 

eeen koe of paard zet je ook heel snel met een lus vast..

 

En Wietefras een meid joh... :dribble:

Heb ik echt niet geweten danwel verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietefras is echt geen meid en bovendien geloof je toch niet serieus dat een vrouw een pionier is op het gebied van led? :likken: (Geintje)

 

En die foto's waren echt zeker weten van je nieuwe hok OR, of is dit je derde hok?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vakman, je hebt gelijk...... aangepast....... :whistle: :wave:

 

Hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die foto's waren echt zeker weten van je nieuwe hok OR, of is dit je derde hok?

 

Nee, dit is mijn 2e hok.

Dan mag jij het gaan opzoeken.

Want ik weet uit mijn hoofd wel da het de 1e 2 rondjes knudde was.

Ik heb er geen eens verslag van gedaan geloof ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze ronde is gewoon top.Kan je zien wat zo'n loodgietersopzet teweeg kan brengen.:popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is weer gezellig jongens.

Elke kweekstijl werkt

 

Maakt niet uit wat voor medium jij je plant geeft

Als je plant een fijn klimaat heeft. En voldoende licht en genoeg te eten Word je beloond.

 

Organisch/hydro of niet

 

 

Ik zie nu wat kweekjes live helemaal organisch. Leuk om te zien.

De preek dat ik ook organisch moet kweken vind ik alleen wat minder als ik daar ben

(Vooral omdat hij ook commercieel belang heb bij de aarde) hij werkt namelijk voor een cannabis bedrijf

 

Ik probeer hem over te halen verslag te plaatsten hier.

Dit is me helaas nog niet gelukt

 

Hou het verder respectvol jongens.

Die lange tenen maakt het niet gezelliger

Edited by MisterX
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die foto's waren echt zeker weten van je nieuwe hok OR, of is dit je derde hok?

 

Nee, dit is mijn 2e hok.

Dan mag jij het gaan opzoeken.

Want ik weet uit mijn hoofd wel da het de 1e 2 rondjes knudde was.

Ik heb er geen eens verslag van gedaan geloof ik

Dat wordt lastig want je liet de foto zien op je telefoon. Kennelijk was die dan van je eerste hok.

 

Maakt niet uit wat voor medium jij je plant geeft

Als je plant een fijn klimaat heeft. En voldoende licht en genoeg te eten Word je beloond.

 

Organisch/hydro of niet

Zo is dat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo,

Het knippen zit er op.

 

Dat 1/2 uurtje per plant viel dan nog tegen Föhn.

Maar ik ben dan ook niet zo'n handige knipper.

 

Hoewel ik nu wel mijn manier van knippen denk ik heb uitgevonden.

Ik heb de takken doorgeknipt op de internode,

die hang ik dan aan een touwtje.

 

Zo heb ik eigenlijk meer controle door dat ik beide handen kan gebruiken en

niet de takken hoef hoog te houden.

Ook ben ik er bij blijven staan en dat beviel me eigenlijk wel goed..

 

Ophangen en dan knippen dus ?, maar hoe knip je de achterkanten dan ? lastig je buds bij draaien lijkt me aan een touwtje. Rechte rug bij het knippen is idd wel echt lekker. Dit was ook de laatste keer dat ik zittend op een bank aan een salon tafel mijn wiet heb geknipt. Laatste nachtelijke knip activiteit die ik ontplooid heb voelde ik een week later nog in mijn rug lol. Nu maar een tafel naast mijn kast gezet, kruk erbij. Rug recht dikke lamp erboven. Stuk beter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar hoe knip je de achterkanten dan ?

 

Aan de achterkant zit amper blad.

en dat wat er zit is geheel gesuikerd.

 

Overmorgen (21 dagen drogen) knip ik ze van de takken.

Misschien nog een beetje bijknippen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, ik kwam even kijken in dit topic en iedereen is elkaar aan het decimeren? Cant we just all get allong? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel hoor,

 

Maar kwekers zijn door de bank genomen overtuigt van hun eigen kunnen.. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt pas echt erg als mensen er geld aan verdienen om een bepaald verhaal in leven te houden. Verkopers van voedingsproducten bijvoorbeeld. Dan is alle redelijkheid over of dat product nou werkelijk wel werkt (of niet) helemaal ver te zoeken.

 

Maar goed, als je ziet dat anderen het zonder dat product het een stuk beter doen dan prik je daar ook wel weer doorheen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo,

 

Het drogen is ook klaar.

Heb het geheel onderste boven 3 week en een dag laten hangen.

 

Het zit nu in de weckpotten en daar moet het nog 2 maanden zitten,

voordat de smaak helemaal top is.

 

Natuurlijk heb ik er al wel even van gesnoept

en het is weer een heel lekker wietje geworden.

 

Maar waar menigeen natuurlijk op zitten te wachten:

De uitslag van de weeg schaal.

 

LV 142 gr

LA 192 gr

RV 112 gr

RA 95 gr

 

dat maakt een totaal van.... 541 gr.

 

Een gemiddeld licht sterkte van zo'n 625 Watt (op de warme dagen 600 en anders 660 W)

 

625/541 = 0.866 gr de watt.. :whistle:

 

Pic otherwise it didn't happen..

 

gallery_38152_19362_2429885.jpg

 

gallery_38152_19362_2345444.jpg

Edited by oude rocker
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een prachtscore maar wat voor lamp geeft nou warmte in grammen? En zet dat dambord even goed man! :rtfm: :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...