Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elpredatoror

Waarom Is T Zo Rustig Op Het Wietforum?

Recommended Posts

Zo is dat, wat nieuw is wordt oud en wat oud is wordt nieuw. Niks nieuws, tweeduizend jaar geleden in China hadden ze al hennep en misschien zelfs fora waar ze er analoog over logen.

 

Hoezo, liegen chinezen veel dan? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerder zelfs nog, op het moment is het gebruik van cannabis in "china" (tegenwoordig heet het daar korea) ouder dan de rijstcultivatie (10000 jaar terug)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat, wat nieuw is wordt oud en wat oud is wordt nieuw. Niks nieuws, tweeduizend jaar geleden in China hadden ze al hennep en misschien zelfs fora waar ze er analoog over logen.

 

Hoezo, liegen chinezen veel dan? :D

Ja begrijpend lezen is en blijft een uitdaging!

 

eerder zelfs nog, op het moment is het gebruik van cannabis in "china" (tegenwoordig heet het daar korea) ouder dan de rijstcultivatie (10000 jaar terug)

Ik mis die oude jokkebrokken en hun geweldige verslagen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de lijkwade van jezus zat ook al een dikke cannaolievlek dus zal zo n 1975 jaar geleden zijn ik weet niet hou oud ie geworden is .

ook niet of het medicinale lekkerij of gewoon van een stoner was .

dus in de cristenlijke wereld leeft dit ook al langer .

en mischien dat de ouwe grieken ook wel en van wiet en van de strakke tube genoten destijds .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Romeinen hadden ook al fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen nog maar stille genieters hierzo... me included.

 

(Had wat "legal troubles" van t voorjaar, vandaar dat ik ff ondergronds gegaan ben)

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legal troubles ?? Is dit opgelost inmiddels zonder teveel ellende

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude garde met elkaar aan de stok?

Wie dan als ik vragen mag?

Zover ik weet is de oude garde het meestal met elkaar eens, een paar uitzonderingen die overal hun ego op de voorgrond zetten daargelaten.

 

GOBRU heeft banned onder ze naam staan zag ik vnnacht in een kweekverslag van hem dus er is toch wel gezeik geweest anders bannen ze geen vaste leden toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lezen lezen lezen !!

dan leer je alle details van de wietforumsoap .

en toen met gobru !

man man man dat was me wat .

en zo waren er vele gevallen van vaste leden die in de ban terecht kwamen .

maar dan moet je het maar zelf gaan uitzoeken en lezen lezen pluizen en investigeren .

je krijgt geen voorgekauwde soap opgediend hier .

en de ban van goeiegroeiert dat spande de kroon .

evenals moppietoppie ,skuffiebluffie ,stoniedeclownie etc man dat waren soaps destijds de grijze gaat me over de grauwe als ik er nog aan terug denk .

en het waren geen lieverdjes nee hoor .

waren hele andere tijden .

pioniers rouwdouwers en loempiavouwers destijds .

maar allemaal verbannen weetjewel . :vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij niet bant doet iemand anders het bannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik was onschuldig :) (echt waar..)

Ze waren op zoek naar gestolen zooi, vandaar de inval.

Dat had ik niet, of in ieder geval niet wat ze zochten kennelijk, en t feit dat ik ze n stuk of 50 oude pc's (3 pallets vol) en n paar bananendozen met harde schijven in hun mik schoof toen ze om mn computers vroegen maakte t eigenlijk alleen maar grappig.

Gelukkig stond er geen groente, en lag de meeste gear in opslag ergens anders, anders was t niet best afgelopen.

Maar ze hebben wel wat dingen (hoofdzakelijk lampen, ballasten en afzuigers) zien liggen dus mijn activiteiten op zolder zijn definitief game-over voor de zekerheid.

 

Heb alleen nog wat autoflowertjes thuis in de tuin, en mn kleine kastje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

en t feit dat ik ze n stuk of 50 oude pc's (3 pallets vol) en n paar bananendozen met harde schijven in hun mik schoof toen ze om mn computers vroegen maakte t eigenlijk alleen maar grappig.

 

:icecool :verrygood

 

Gezeik en geziek is hier altijd geweest..

dat zal ook tot de laatste dag zo blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macerror :) :) rouwdouwers loempiavouwers !!! Grouwe grunninger ben je geweldig die namen goeiegroeiert skuffiebluffie :P

 

Scirocco : zieke shit man hoe kwamen ze bij jou terecht dan ? Agh ze vergeten gauw die cops als het niet een vangst is he ;) zou me uit die gestolen goederen houden en jaartje later grow weer opstarten ...

 

Wel.schrikken en geluk dat er geen groen stond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag.......................... :whistle:

 

Hey Art! Hoe is ie?

 

Kom jij ook nog een keertje met een leuk leerzaam kweekje? Of doe je niks meer sinds "de kleine Art" Ik heb zelfs jouw topic "5 amnezen in een tentje" opgeslagen als favoriet om zo nu en dan nog even terug te lezen.... Ik hoop snel wat van je te horen of te zien maat ✌

 

Gr CW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viel mij idd ook al op

Het is nu misschien wel vakantie tijd?

Vind het wel jammer want post me een ongeluk maar dr komen zelden reacties terug.

Wat het dan voor mij weer niet interessant maakt iets neer te zetten.

Juist nu ik in de laatste fase zit als beginner en alle info welkom is.

Snap dat er membres zijn die moe worden van 5x dezelfde vraag maar zeg nou zelf zijn ze zo zelf ook niet begonnen??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, nee Shark byte. Je moest eens weten hoe je hier vroeger af werd gesnauwd als je een domme vraag stelde haha.

Je haalde het gewoon niet in je hoofd, en zo bleef er een beetje sociale controle op het ledenbestand.

 

Het aantal leden dat weet wat hij doet is tegenwoordig echter flink lager dan het aantal leden dat dat niet weet. Vroeger niet. Als je zelf niet nieuwsgierig aan was gelegd en tot in den treuren ging lezen, hield je het hier niet lang vol. Dat zorgde ervoor dat de algehele kwaliteit van de grows en dus de verslagen vele malen hoger lag dan op dit moment.

 

Komt niet door de nieuwkomers hoor, maar ze hebben er wel mee te maken dus :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap dat er membres zijn die moe worden van 5x dezelfde vraag maar zeg nou zelf zijn ze zo zelf ook niet begonnen??

 

Nee die wij begonnen met lezen lezen en nog eens lezen..\

 

!!!!!!!STIKYS!!!!!!!

 

Daar staat bijna alles wel in wat je graag wil weten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, nee Shark byte. Je moest eens weten hoe je hier vroeger af werd gesnauwd als je een domme vraag stelde haha.

Je haalde het gewoon niet in je hoofd, en zo bleef er een beetje sociale controle op het ledenbestand.

 

Het aantal leden dat weet wat hij doet is tegenwoordig echter flink lager dan het aantal leden dat dat niet weet. Vroeger niet. Als je zelf niet nieuwsgierig aan was gelegd en tot in den treuren ging lezen, hield je het hier niet lang vol. Dat zorgde ervoor dat de algehele kwaliteit van de grows en dus de verslagen vele malen hoger lag dan op dit moment.

 

Komt niet door de nieuwkomers hoor, maar ze hebben er wel mee te maken dus :wave:

 

+1

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor wie er oog voor heeft,

en zijn ook een paar prachtige bromances opgebloeid op dit forum.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word wel een beetje moe van die discussie hier. Dit is toch een forum? En de bedoeling van fora is toch dat je er info vandaan haalt? En als je een vraag hebt mag je die toch gewoon stellen? Een ieder die zich geroepen voelt geeft antwoord en als het je niet interesseert negeer je het. Zonde van de energie om te reageren op vragen waarvan jij vindt dat die informatie ook op google te vinden is. Alles maar dan ook alles (dus ook de informatie die hier gedeeld wordt) is via google te vinden dus waarom is er dan dit forum? Vroeger was alles beter en kostte een brood een duppie maar door iemand af te zeiken wordt niemand beter. Ik vergrijp me er ook wel eens aan hoor als ik een hele domme vraag voorbij zie komen, maar de standaard vragen die iedere keer terugkomen negeer ik of ik geef het standaard antwoord. We zijn toch op de wereld voor elkaar, voor mekaar om te helpen niet waar Jaaaaa...............

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, ik zie de meerwaarde ook niet van beginners demotiveren.

Dat het hier wat rauwer is vind ik wel gezellig, dat dan weer wel.

 

Hier ook een aantal domme vragen gesteld die ik gewoon had kunnen googlen, als blije beginner zit ik gewoon vol vragen.

Probeer er op te letten maar soms heb k liever advies van een ervaren kweker hier dan 10 tegenstrijdige atrikels via google.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
In addition to its standard function as a marketplace, a forum was a gathering place of great social significance, and often the scene of diverse activities, including political discussions and debates, rendezvous, meetings, et cetera. In that case it supplemented the function of a conciliabulum.

 

iemand nog wat tomaten om naar iemand te gooien? :dribble:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is wietforum in eens snel geworden .

ik schrik me iedere keer wezeloos met deze snelheid .

 

op ander forums word ook wel lullig gedaan hoor .

op aquaria forums moet je ook geen maanvis met een bettasplendens verwarren of een malawi in een amazonebak vraag stellen .

want dan kom je ook met de baard er af weer bij zinnen .

die gasten zijn ook best pittig daar mee .

 

en gitaarforum.net daar worden nieuwelingen die enthousiast vragen naar de waarde van hun 60 jaar ouwe egmond/framus ook linea rekta naar de open haard doorverwezen .

dus is nix raars hier .

 

moet ook wat reuring wezen toch ?

hoe moet dit ?

hoe moet dat ?

mag ik straks zus ?

daar hoefde ik als kleuter ook niet mee aan te komen want dan zeiden ze kinderen die vragen worden over geslagen .

 

kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast .

nee heb je al ja kan je krijgen .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die forum is gewoon een verlengstuk van een zaadbank.

Sommigen verwarren het met een helpdesk.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn niet de domme vragen waar ik me zo aan kan ergeren..

Het is de laksheid waarmee hij vaak gesteld word.

 

Dit forum zit boordevol met goede info.

Lees de sticky's..

 

En wat ik nog erger vind, zijn de domme antwoorden die vaak gegeven worden..

Menig beginneling wordt geheel het bos in gestuurd met totaal zinloze informatie.

 

9 van dee 10 x wordt er hier gesteld dat het een te kort is aan dit of dat,

terwijl de antwoord gever zelf eigenlijk geen flauw benul heeft wat hij aan het doen is..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...