Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

)0057

De Tweede Ronde! 12 X Og Kush 1200 Watt

Recommended Posts

Als je zin hebt in wat extra boterhammen kan je idd beter een leuke moeder uitkiezen en daarmee verder gaan.

Waar heb je de OG kush vandaan gehaald ?

 

Haha ehmm exact dezelfde... ze zaten al ergens in een dhl busje toen ik de hermas ontdekte. Ik heb nog gedacht om iets anders te halen maar ik blijf optimistisch 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag er allemaal goed uit (de ogkush). Hoe groot waren je plantjes ongeveer? Ik zou deze strain ook graag willen proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag er allemaal goed uit (de ogkush). Hoe groot waren je plantjes ongeveer? Ik zou deze strain ook graag willen proberen

 

Deze ronde 1,20m ongeveer. Vorige ronde richting 1,50m.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, das wel groter dan ik had gehoopt. Veel succes met je andere kweekjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niice, dat doet je zelfvertrouwen vast veel goeds... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had die dikke vetzak in de hoek moeten reveggen en als moeder moeten gebruiken

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had die dikke vetzak in de hoek moeten reveggen en als moeder moeten gebruiken

 

Komt ie nu mee! ;) Op dit moment kan ik er niks tegen inbrengen, was alles goed gegaan dan was de noodzaak niet zo groot. Maar ik zie het maar als leergeld dat ik betaal, gewoon een goed moederhokje bouwen, met stekken leren werken en alle natuurlijke onzekerheid zoveel mogelijk uitsluiten!

 

Zo is natoer..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, even mn oude topic maar eens gebruiken om mijn voortgang met jullie te delen want ik ben lekker doorgegaan met deze mooie bezigheid.

 

Na mn herma-avontuur de boel goed schoongemaakt en een rondje met Amnees gedaan. Dit waren stekjes dus dat was voor mij voor t eerst. Voordelen en nadelen maar ik heb toch meer met zaailingen (gek genoeg). Maxi-controller aan mn set-up toegevoegd om de warme zomerdagen beter door te komen. Resultaat 1200 gram.

 

Daarna een rondje G13 gedaan. Deze zaadjes gekocht via een site in Engeland en zijn me goed bevallen. Kwamen netjes op allemaal en na normale voorgroei in 9 weken bloei klaar. Mooie toppen waarvan een aantal met stevig paarse invloeden. Geen problemen met herma's oid gelukkig. Het was geen echte opbrenger met een kilo droog maar wel echt heerlijk qua geur, smaak, uitwerking.

 

Nu staan er 10 white widow's en 2 chocolate haze op 18/6. Volgende week schakelen en we zijn weer onderweg.

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jaren leuk om dit allemaal weer eens terug te lezen. Inmiddels heb ik de hobby achter me moeten laten maar wat een leerschool is het geweest! Ik heb nog diverse dingen geprobeerd, waaronder een eb/vloed en autopot systeem. Ook verschillende soortjes, waarvan Incredible Bulk een fijne constante was. Het is al lang geleden maar ik dank iedereen hier voor de input die ik in het begin hard nodig heb gehad. Ik sluit af met 1 vraag waarvan ik niet weet of dat mag maar dat hoor ik vanzelf, ik heb nog liggen:

- 2x Dimlux (de generatie die tot 720watt boost gaat)
- 1x Maxi controller 1.2 (incl. temp. sensor)
- Uiteraard alle bijbehorende kabels

Mocht iemand interesse hebben, laat het weten!

Succes allemaal met deze mooie bezigheid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...