Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alucard

Growshop Torin Versus Airfan

Recommended Posts

Enige tijd geleden een softbox met torin motor besteld.

Nu na enkele draaiuren maakt de afzuiger af en toe een irritant ratelend geluid. ( geen dimmer )

 

De afzuiger open gemaakt om te kijken of hier niet iets in is gekomen.

Eigenlijk niks bijzonders te zien behalve dat er een Airfan motor inzit ipv een Torin.

 

Contact opgenomen met de growshop en na overleg was langskomen een optie.

Langsgegaan bij de growshop en uiteraard maakte de afzuiger het ratelende geluid op dat moment niet.

 

Gezien de afzuiger geen kabaal maakte en ik niet kon weten wat voor motor erin zit zonder open gemaakt te hebben.. heb ik pech

 

aan de 1ne kant heeft de shop gelijk aan de andere kant belachelijk dat ze schuilen achter dat ik de box niet open mag maken

 

Denk niet dat ik hier nog wat mee kan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die box verzegeld dan ? Waarom zou je m niet open mogen maken de box is maar een zelfgemaakt omhulsel namelijk zie t als extra verpakkings materiaal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb precies het zelfde met m'n airfan 550m2

 

Maar ze hebben je deze verkocht onder de naam van een torin? dat is niet zo netjes.

 

Bij mij raakte de rotor het huis op een klein plekje dit heb ik voorzichtig terug gebogen, en is nu een stuk minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agent orange : De box was/is niet verzegeld, weet niet in hoeverre ze eigen regels mogen maken met betrekking tot garantie bij openmaken

( ik meen dat er gezegd is dat hun de boxen laten maken )

 

@ Xell : oorzaak kunnen vinden ?

 

De growshop staat best goed aangeschreven op dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greensell?

Daar heb ik die van mij ook weg toen had ik ook een softbox besteld 500m2 maar die hadden ze niet meer dus kreeg ik deze was me wel van te voren verteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om welke growshop gaat het eigenlijk? Vind dit best wel een vorm van oplichting namelijk. Als je betaald voor een Torin dan behoor je ook een Torin te krijgen en niet een goedkope knock-off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om welke growshop gaat het eigenlijk? Vind dit best wel een vorm van oplichting namelijk. Als je betaald voor een Torin dan behoor je ook een Torin te krijgen en niet een goedkope knock-off.

 

Mee eens.

 

Weet niet hoeveel kub slakkenhuis je heb maar zit inderdaad bijna 20eu verschil in.

 

AIRFAN

 

TORIN

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon terug sturen.. k zou zelfs geen andere accepteren als ze je bewust hebben verteld dat t een torin is terwijl ze weten dat t r niet inzit.

Je hebt bij een webshop ook gewoon de 2 weken termijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht ik wacht even op een reactie van een mod maar nog niets ontvangen

box komt ( toch wachten mod )

 

 

Olinetopgarden een goede keus of wat dit enkel een referentie voor prijs ?

 

de 2 weken termijn ben ik wel overheen

Edited by Alucard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die termijn geldt niet als een product ondeugdelijk is. De eerste zes maanden moet de verkoper aantonen dat je hem verkeerd gebruikt hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht ik wacht even op een reactie van een mod maar nog niets ontvangen

box komt ( toch wachten mod )

 

 

Olinetopgarden een goede keus of wat dit enkel een referentie voor prijs ?

 

de 2 weken termijn ben ik wel overheen

 

Zeker dikke prima die site :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt me bekend voor hier ook met een nieuwe airfan geratel, 3-4 weken liep er een lager kapot. Dikke rotzooi zijn die airfans!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ratelende motoren vaak een lager probleem.. = goedkopere motoren

 

Torin en Nicotra.. de betere zoiezo

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon oplichting. Jammer dat je de naam van die shop weg hebt gehaald trouwens, zou gewoon een vette waarschuwing moeten zijn voor anderen. Stelletje klootzakken zijn het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat hier over growcenter noord, of nu bekend als bloomshop. op beide sites staan die "12 mm amescha" boxen aangeprezen als torins, wat het inderdaad niet zijn. Of ze hebben groot ingekocht en willen er vanaf, of ze zetten ze zelf in elkaar en proberen je bagger te verkopen, Either way, ze zijn er van op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die growcenter noord of bloomshop lekker links laten liggen.

 

In edam, urban garden edam. Word je goed geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...