Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Xio

Critical Kush - Mars Hydro 400 - Aarde/perliet

Recommended Posts

moeilijk te beoordelen met deze foto's

 

milky=high

amber=stoney meloney

 

Heb even gekeken......staan al > 9 weken op 12/12

Dit soortje heeft 8 weken bloei nodig.

 

Haal maar om. Aan stelen laten drogen. Rijpt nog wat door. Komt goed.

 

Je hebt een knappe plant gemaakt. Compliment !

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

moeilijk te beoordelen met deze foto's

 

milky=high

amber=stoney meloney

 

Heb even gekeken......staan al > 9 weken op 12/12

Dit soortje heeft 8 weken bloei nodig.

 

Haal maar om. Aan stelen laten drogen. Rijpt nog wat door. Komt goed.

 

Je hebt een knappe plant gemaakt. Compliment !

Zo te zien mogen ze nog wel even.

 

y-u-no-y-u-no-give-consistent-answers.jpg

 

Memes terzijde, ze is idd al aan de "oude kant". De 28e was begin week 10. 't Is sowieso een variant met meer indica-traits, dus al te amber moet 't niet zijn. Anderzijds is 't een kweek van 4 maand, dus wil haar ook niet te vroeg omgooien en 4 maanden geduld en liefde het raam uitkappen :innocent:

 

Ze staat al even nutrient-arm, wat ook te zien is aan de suikerblaadjes. Kan het zijn dat dit lichte lichtbleach is? M'n vorige plantje had last van foxtailing, al was de wiet anders wel subliem :icecream: De huidige setup is identiek qua belichting/luchtafvoer.

 

Hier is een foto in detail:

gallery_46637_19313_1859116.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan het blad te zien heb je vrij hoog in de EC gezeten.

De afgelopen week had je al geen voeding meer moeten geven( zoals ik eerder al schreef)

 

Maar wat wil je nu nog weten.......wanneer je om moet halen? Nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan het blad te zien heb je vrij hoog in de EC gezeten.

De afgelopen week had je al geen voeding meer moeten geven( zoals ik eerder al schreef)

 

Maar wat wil je nu nog weten.......wanneer je om moet halen? Nu

 

Dat advies heb ik gevolgd. Na de 3e dag (zoals je schreef) enkel nog afgezuurd water gegeven. Ik quote:

Ze staat al even nutrient-arm, wat ook te zien is aan de suikerblaadjes.

 

Ik vermoed dat de plant de nutriënten gewoon uit de bladeren aan het trekken is? Of misschien lightburn?

 

Soit. Omhakken dus.

Ik laat haar tot morgenvroeg donker staan, dan heeft ze 36h+ donker gehad voor dat ze 't blok op gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer het jou het beste uit komt dat omhakken :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi, succes met knippen. Laat je ze aan de stengels drogen?

 

En een tip voor je volgende ronde:

 

https://www.amsterda...-paradise-seeds

 

Jup, ik maak ze enkel los van de stam en hang ze te drogen in m'n tent. Lichte luchtcirculatie in 't donker zonder dat de geur een dik uithangbord wordt :innocent:

Daarna de cure-jar in en op 60-65% vochtigheid laten curen.

 

EDIT: Hiervoor had ik een Super Silver Haze staan die me heel erg beviel. Dacht eigenlijk om terug dat te zetten. Over de L.A. Amnesia vind ik weinig info terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 4 uurtjes trimmen. Klaar. Helaas ook opgemerkt dat 't overgrote deel van de buds (zowat alles wat niet zichtbaar was) zeer bleek was - zelfs de onderste helft van de grootste zichtbare. Ik vrees dat ik max 20g "goede" buds heb en dat de rest trash is.

 

LED en compacte scrog werkt niet goed samen :thumbsdown:

 

Ik denk dat ik gewoon terug Super Silver Haze ga zetten. Daarvan weet ik ten minste dat 't lukt met m'n setup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig om te lezen, meer succes de volgende keer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd best jammer. 4 maanden werk voor een dikke tegenvaller :thumbsdown:

 

Is het de moeite om van de "lichtgroene trash" en trim cannaboter te maken? Kwestie van niet helemaal met lege handen achter te blijven :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je dat lichtgroene wel eens gerookt?

Ik heb er ook last van omdat ik niet dief onder LED en ik heb het gewoon als rookwaar in de pot zitten met de rest, prima te doen.

Check eens wat er aan trichomen op zit met de loep.

 

IK was ff bang dat je flinke toprot had ontdekt, dan heb je echt niks meer :spell:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK was ff bang dat je flinke toprot had ontdekt, dan heb je echt niks meer :spell:

Beschimmelde hasj was toch juist zo lekker? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, doel was 60 gram. Curedroog: 108.8 gram. :dribble:

-> 0.62G/W op 40x40 cm met MarsHydro 400 (175W), 2 maand veg/2 maand bloei

 

Super Silver is al het kiemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago

lees eens voordat je weer van die zinnige opmerkingen maakt

schimmel =schimmel net zoals steenwol steenwol is niet :dribble:

 

@Xio

betere score

ik denk dat indien je er minder wattage boven zou hangen je beter uit gaat komen met gr/w ratio als ik kijk naar wat ik uit DR60 met een 240 lamp (96W) trek (105 gr droog).

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago

lees eens voordat je weer van die zinnige opmerkingen maakt

schimmel =schimmel net zoals steenwol steenwol is niet :dribble:

 

@Xio

betere score

ik denk dat indien je er minder wattage boven zou hangen je beter uit gaat komen met gr/w ratio als ik kijk naar wat ik uit DR60 met een 240 lamp (96W) trek (105 gr droog).

 

Mogelijks - maar stroomkost is niet m'n grootste zorg. En m'n lamp heb ik toch al, dus kan er evengoed de volle 175W boven hangen. Heb sowieso een nadeel met m'n kleine 40x40cm tent. Jouw 60x60 tent is 2.25x zo groot in oppervlakte, wat je ook een groot voordeel oplevert qua efficiëntie.

 

Gebruik jij COBs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een Mars 240W in de DR60 hangen :icecream:

Kleinere uitvoering van die van jouw, ik wilde niet teveel geld uit geven voor een LED probeersel :innocent:

96W LED :dribble:

 

Niet de stroomkosten, als je teveel licht druk op de planten zet presteren ze minder ipv meer.

Volgens mijn GS man was de 240W precies goed voor een beetje aankloten in de DR60, jij zit daar dik overheen en hebt een kleiner oppervlak.

 

Misschien kan Wietefras zijn topic je wat verder helpen over hoe je max LED wattage kunt berekenen/terug rekenen naar jouw situatie of het anders aan hem vragen of je wel goed zit en niet het onmogelijke gedaan probeert te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledig mee eens. Daarmee dat ik ook niet direct een top-of-the-line LED lamp uit de VS heb aangekocht :whistling

Je hebt de reflector 240 veronderstel ik dan? Ik vermoed dat je ietsjes meer rendement uit dat ding haalt per Watt?

 

Er zit sowieso een stevige afstand tussen m'n LEDs en m'n plant, dat speelt ook. Zal eens bij hem horen.

 

Inmiddels is m'n Super Silver Haze gekiemd. Iemand een suggestie over welke training ik het best toe pas op dit oppervlakte? Ik dacht aan supercrop en manifolding. Geen haast om snel te oogsten (heb voorlopig wel voldoende spul :likken:), maar liever een hoge kwaliteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd de reflector uitvoering, is die rendabeler dan?

Super Silver Haze kan enorm de lucht in gaan, iets om rekening mee te houden met de aanpak en hoe lang je voor wilt groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou denken van wel, aangezien je het licht meer de juiste richting in stuurt?

 

En ook bekend mee. Daarmee dat ik de optimale trainingsmethode wil uitzoeken voor mijn situatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...