Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjaman007

Jullie Mening Van Tekort?

Recommended Posts

Mensen worden paranoia van gifdampen.... ik kweek al een tijdje, gesloten en gewoon met extractie, overal en alles al eens mee te kampen gehad. Maar gif nog nooit (of zodanig dat m'n planten stervende werden)

 

Daarmee wil ik niet zeggen dat het fenomeen niet bestaat, maar wel dat mensen wel heel snel roepen : GIF GIF! Terwijl er 9/10 X iets heel anders aan de hand is.

 

Grts

 

Ok

Wat zou jij dan denken dat er mis is met deze planten?

Nee, ik ben geen ster in rekenen, maar 500ml is geen 5cl zoals jij beweert. Dat snap je toch zelf ook wel?

Hey Dilago, heb jijzelf dan wel eens planten gehad die er zo bij staan als deze stumpers van ganjaman?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag nog wat aan het opzoeken geweest. had graag nog eventjes jullie gedacht gehad van de ph waarden en biovoeding

 

hier ph water + 8

 

mijn vorige kweekjes steeds water afgezuurd ph- maar werd me dan afgeraden in bio omdat het de micro organismen zou doden

 

heb wel al een plant in bloei zonder aftezuren op wat stikstof/bleekjes na groeien er reeds mooie toppen aan en lijkte nergens last van te hebben

 

nu die lsd problemen doet me dan toch ook wel denken dat ik misschien toch beter opnieuw afzuur? al komt dit probleem misschien nu wel van iets anders maar ik las toch het volgende op de site van biobizz zelf

 

If you must adjust the pH, don’t worry, it won’t necessarily help your garden, but it will not hurt your plants.

 

aim for a value between 6.8 and 7.2. Once it’s nearer the correct level, add the Biobizz nutrient.

 

aangezien ik hier 8heb , zou ik dan toch beter opnieuw starten met eerst afzuren naar 6.8 tot 7.2 om dan de voeding toetevoegen en derest laten zijn werking gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twiet

Ik denk te weinig voeding. Niets in het bijzonder gewoon te lage EC

 

Of het zou kunnen dat door de verkeerde PH dat het niet opgenomen kan worden als hij het wel meegeeft.

 

Maar ik zou sowieso opnieuw beginnen, of ze nou te nat hebben gestaan of te droog. Daar ben ik niet helemaal zeker van dankzij de discussies hierboven (Lol) de wortelkluit zal ook geen toppertje zijn. Lekker opnieuw vers beginnen.

 

En doe je best !

Maak een kweekverslag dan heb je altijd hulp op afstand ;)

 

Grts en suc6

 

O-K

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

500ml is geen 5cl zoals jij beweert. Dat snap je toch zelf ook wel?

Inderdaad niet nee, bedankt voor het wijzen op mijn tikfout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twiet

de wortelkluit zal ook geen toppertje zijn. Lekker opnieuw vers beginnen.

Hey, heb jijzelf dan wel eens planten gehad die er zo bij staan als deze stumpers van ganjaman?

 

Alweer een ventje met een tentje na veel miskleunen op grotere schaal (zie 240W topics van daarvoor :oeps)

Verplaatsen tentje (wat met de 240W onmogelijk was) en ik had nergens last meer van :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep heb ondertussen sinds deze morgen 2 nieuwe lsd zaadjes tussen de watte liggen , ditkeer zal ik opnieuw afzuren naar 6.8/7.2 ph en dan voeding van biobizz erbij zoals ze zeggen op hun site.

 

 

vandaag ziet het plantje er wel niet slechter uit we zien wel , deze blijft zovizo mee draaien als expiriment en indien die zich volledig super herpakt zal ik die wel nog mee laten afbloeien

 

de cheese in de ds60 is mooi aan het bloeien :) nog 6weken woetwoet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...