Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Silvia

Silvia's 5De Ronde! Shackzilla, Sannie's Jack, Madberry.

Recommended Posts

Ziet er heerlijk uit man, benieuwd wat je er af gaat halen. Succes met de laatste loodjes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind update!

 

De dames hebben het tot eind week 12 volgehouden. Samen met een maat de planten geoogst, tijdens deze sessie zei ik nog tegen me maat: ik hoop op 2x 70 gram...

Weer blijkt mijn inschattingsvermogen zeer slecht te zijn.

 

Na 5 dagen drogen in het hok had ik een van de grootste toppen uit de kast gehaald om te inspecteren op schimmels/rot. Tot mijn schrik dacht ik (weer) schimmel te zien dus panisch de toppen open geknipt van de stam af. Dit zag er zo uit:

 

gallery_45307_19291_3131578.jpg

 

De grootste toppen open geknipt om verder te drogen. Hieruit bleek achteraf dat er geen schimmels of rot aanwezig was, enkel een cluster aan thc

 

gallery_45307_19291_1699242.jpg

 

Het spul heeft nu totaal 10 dagen gedroogd waarbij het misschien al wel aan de droge kant is om nog te curen vanwege de hoge temperaturen. Zojuist alles van de tak geknipt en het Fluffy gescheiden van de toppen. Het resultaat is voor mij echt mind blowing!!

 

Sannie's jack, wat mijn pr van 77 gram al te boven gaat.

 

gallery_45307_19291_3619992.jpg

 

Dan komt het monster welke Shackzilla heet...

 

gallery_45307_19291_2534220.jpg

 

Ik geloofde mijn ogen niet, maar na 2 keer wegen toch echt.

120 gram van 1 plant.

 

Eerder heb ik gezegd dat Madberry ongeveer een kleine 20gram was. Ik denk nu eerder 15 gram. Ze was heerlijk, ze heeft de weegschaal niet gehaald tho.. haha

 

15 + 82 + 120 = 217 gram!!!

 

gallery_45307_19291_1952674.jpg

 

De laatste 6-7 weken heeft de Led lamp gedimd gestaan naar 170 watt van wegen de hoogte van de planten. 217 : 170 = 1.27gram per watt.

 

Mijn ruimte is 0.25m2 dus dat zou 217 x 4 = 868gram per m2 per 680watt verbruik.

 

Ik dank u van harte voor het volgen van mijn verslag, het is nu tijd om te vieren haha high times :D

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knetter de knetter. Wat een topresultaat! Goed gedaan hoor! Geniet ervan en tot de volgende!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf Sil, het gaat steeds beter bij jou. :dope:

 

Ben nu al benieuwd naar je nieuwe ronde. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere wierie's,daarmee heb je vast veel plezier(ies) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mede hobbyisten,

 

Ik hou het kort wegens weinig tijd. Druk druk :P

 

Geen verslag Dus maar even een snelle update die ik toch met jullie wil delen.

 

Setup: zelfde als op pagina 1 :P

3x girl scout cookies gekregen als stekje.

Enigste probleem welke ik heb gehad is WEER de hoogt haha.

 

gallery_45307_19291_3024086.jpg

 

gallery_45307_19291_2192578.jpg

 

gallery_45307_19291_4178189.jpg

 

gallery_45307_19291_2492305.jpg

 

Van het weekend gaan ze om. Tevens rook ik nog steeds van mijn vorige ronde! Dus zelfvoorziening ligt om de hoek! :D

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk joh, een microverslagje, zo te zien heb je weer een lekkere pot pot staan!

 

Kun je niet een stukje aanbouwen aan je kast, aan de onderkant? Onderste stuk met de bodem even rondom loszagen, paar plaatjes tussen bodemdeel en bovenkant, goed vastzetten aan boven- en onderkant, deur stukje langer maken en je hebt geen hoogteproblemen meer.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zo dat je (bijna) zelfvoorzienend bent! Dat scheelt een hoop gezeur en je nieuwe oogst ziet er veelbelovend uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

 

Ik ben nu druk aan het verhuizen naar mijn eigen woning, dit hokje staat nog bij mijn ouders. Zodra de oogst is gedroogd verhuisd het hok naar mijn woning om daar zijn laatste ronde te draaien. Intussen kan ik alle tijd nemen om dan een nieuw, beter, groter en geautomatiseerder hok te bouwen.

 

Tegen die tijd zal ik vast wel weer ruimte hebben om een verslagje te onderhouden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie girl scout cookies Syl....

 

Daar ga je vast van genieten :icecream:

 

* suc-6 met je verhuizing.

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtplanten man. De stekkenman een dikke pluim geven!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vol man, benieuwd wat de score is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Score was uit mijn hoofd totaal 196gr. Iets minder dan ik de vorige rondebhad gedaan. Minder aandacht, meer problemen gehad dus dat kan wel kloppen.

 

Ik ben nu zover dat ik het nieuwe hok ga opbouwen. Word iets groter dan voorheen, van 50x50 naar 80x50. En van 140cm naar 160cm hoog.

 

Hiervoor wil ik een nieuwe afzuiger kopen. Enkel moet deze wel echt fluister stil zijn omdat deze op een kamer komt te staan waar de buren hun slaapkamer hebben. Ik wil absoluut niet dat er ook maar iets van geluid of trillingen door de ongeisoleerde muur gaat enzo misschien vermoedens opwek.

 

Ben handig genoeg om een kistje er omheen te maken, maar liever gewoon in 1 keer een afzuiger kopen die daar aan vol doet.

 

Hoeft niet met thermostaat te zijn uitgevoerd, daar ik al een variac in huis heb.

 

Als iemand mij wat kan aanraden dan hoor ik het graag!

 

Op naar een nieuwe ronde!! :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb uiteindelijk weer flink moeten dimmen omdat de lamp weer tegen het plafond aan zat en de planten er gewoon doodleuk door naar toe groeiden.

 

1 keer echt radicaal alles om geknakt met beste kneuzingen tot gevolg, deed ze vrij weinig, gingen gewoon weer recht op staan haha.

 

Maar Huff, kan jij mij een kwaliteits afzuiger aanraden welke echt geluidsarm is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Sil, is de oogst al op? :j

 

Ik kan je geen afzuiger aanraden maar wel het gebruik van stekjes ipv zaad. Zaadplanten groeien veel krachtiger, worden daardoor hoger. Als je stekjes in je nieuwe hogere kast zet ben je waarschijnlijk verlost van je lengte/hoogteprobleem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Sil, is de oogst al op? :j

 

Inderdaad Twiet... bodem is in zicht haha hmmz. Stekjes Kan, als mijn kammerraad niet al in de bloei zit. :P

Starter set sannie moet morgen binnenkomen.

 

@Heribei Lover: Die ziet et inderdaad wel een nice uit. Jij bent er tevreden over?

Werk jij met 125mm slangen of groter?

 

Thanks voor je reactie!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! :D

 

2x Sannie's jack

2x Madberry

2x Shackzilla

 

Alleen shackzilla laat nog even op haar wachten, 1 heeft al wel een worteltje onder haar potje. Spannend! Haha

 

gallery_45307_19629_809671.jpg

 

gallery_45307_19629_3303096.jpg

 

Het hok moet nog steeds gebouwd worden. Ben druk met voorbereidingen om alle opgedane ervaring te gebruiken om een nog betere leef omgeving te maken voor mijn dames.

 

IK HEB ER ZIN IN!

jullie ook? :P

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man, ben benieuwd

 

Succes VROUW lev, volgens mij is het geen man :P

 

 

Succes Silvia, leuke soortjes!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, grammetje wiet erop zetten dat "Silvia" een piemel heeft?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...