Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Silvia

Silvia's 5De Ronde! Shackzilla, Sannie's Jack, Madberry.

Recommended Posts

@Heribei-lover, uit de vorige ronde is ook al gebleken dat jack en Shack maar minimaal bij gevoed mogen worden. Ook is er inmiddels gesnoeid zodat ik de meters weer kan aflezen :P

 

@Xell, Madberry is nu 2 keer getopt, verder 1 keer geknakt dus zal het in de gaten houden!

 

@hutseflutsel, op mijn armatuur zit een fan welke het blad al flink laat dansen. Dus circulatie is er wel.

 

Het lijkt erop dat de dames hun top hebben bereikt, zie nauwelijks groei meer over de laatste paar dagen. In het ergste geval zal ik wat plat moeten gaan leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5 op 12/12

Week 10 sinds ze boven de grond zijn gekomen.

 

Ondanks de hoogte gaat het goed, planten zien er gezond uit zeker voor in week 5 bloei. Ze drinken goed.

 

Sannie's jack en Shackzilla drinken ongeveer 1.1 liter per dag, Madberry krijgt ongeveer 0.8 liter per dag.

 

gallery_45307_19291_2234737.jpg

 

Madberry

 

gallery_45307_19291_287216.jpg

 

Shackzilla

 

gallery_45307_19291_424832.jpg

 

Sannie's jack

 

gallery_45307_19291_1251705.jpg

 

Hou ze groen,

Ciao!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volle boel daar, maar aan hoogte geen gebrek. Zorg dat er voldoende wind doorheen gaat anders wordt het straks oppassen!

 

Puik werk zover! 1 op 1 here you come!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee mede hobbyisten!

Het gaat hier nog steeds goed ondanks de hoogte van de planten en de lamp er redelijk dicht op zit, lijken de dames daar niks om te geven. Lamp staat wel iets terug gedimd op 170watt.

 

Morgen begint week 8 op 12/12.

Planten zijn dan 13 weken boven de grond.

 

gallery_45307_19291_4107210.jpg

 

Als eerste wil ik Madberry even wat extra aandacht geven. Ze was in haar groei periode een beetje fragiel, als je aan haar stam zat kon je zien dat ze nog niet echt sterk in haar voeten stond. Wortel gestel heeft dus wat achtergelopen, waardoor (mijn conclusie) er nu helaas wat volume in de toppen mist. Ze heeft zo hard haar best moeten doen om de rest bij te benen.

 

Maar goed, de toppen die er nu in zitten missen dus wat aan massa, maar kijk en geniet wat voor suikerbollen het wel zijn geworden!

 

gallery_45307_19291_2391116.jpg

 

gallery_45307_19291_2738212.jpg

 

gallery_45307_19291_417809.jpg

 

gallery_45307_19291_1906545.jpg

 

Mijn vorige ronde met Madberry heb ik haar door toprot eerder moeten oogsten dan ik wou. Ik hoop dat nu met verbeterde circulatie en afzuiging haar kan laten staan tot ze echt oogst klaar is (amber trics).

 

Sannie's jack:

Met haar bloeitijd van 10 tot 13 weken mag ze dus nog een week of 4-5. Ze is nog vol in ontwikkeling, drinkt minder dan shackzilla waardoor ze soms misschien net wat te nat staat. Tensiometer staat meestal net onder de 100mbar. Ze begint nu wel redelijk snel wat lichter te worden.

 

gallery_45307_19291_81298.jpg

 

gallery_45307_19291_67376.jpg

 

Wat kleiner topje onderin

 

gallery_45307_19291_2304160.jpg

 

 

Shackzilla:

Zoals ik in mijn vorige ronde al ervaren had, shackzilla is een monster! Ze drinkt echt als een malle, bijna dagelijks 1,5 liter, waar de tensio waarde nog rond de 120mbar blijft. Haar bloeitijd is een 10 tot 11 weken, dus ze mag nog een 2 tot 3 weken.

 

gallery_45307_19291_2005720.jpg

 

@hutseflutsel:

Lastige vraag haha. Ik heb nu Herijunana, chocolate cheese, Madberry en in mijn eerste ronde Turbo Skunk (bagseed). Die laaste was echt een bijzondere waar ik nog een keer naar opzoek ga. Voor de rest zijn het allemaal prima smakelijke indica planten, waar ik maar moeilijk een favoriet kan kiezen haha.

 

Wel zit ik er sterk aan te denken om een ronde met 1 indica soortje te draaien, omdat indica nou eenmal mijn voorkeur heeft.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojeee... helaas, maar waar.

Gister banaantjes gespot bij Madberry.

Voor zover ik erbij kan haal ik ze weg, maar denk er ook wat te zien echt in de toppen gewoven, zonder dat ik de top doormidden breek kom ik er niet bij.

 

Hoe groot is het risico dat de banaantjes gaan stuiven en mijn shackzilla en Sannies jack bevrucht worden?

 

Kan ik haar nog tot zondag laten staan?

 

Graag hoor ik jullie mening!

 

gallery_45307_19291_2906598.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had eens een madberry en in week 5 kwamen er wat banaantjes.

Een week lang gezocht en verwijderd.

Daarna niets meer.

Geeneen banaantje ging open.

Bij het roken geen zaad gevonden.

Jij bent terplaatse,schat het risico in en beslis.

 

Misschien ligt het aan mijn ogen maar dit lijkt gewoon op een vergeelt bladpuntje.

-ik gebruik een vergrootglas om te zoeken-

Edited by toerist123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou die madberry eruit trekken en defoliation toepassen op de shackzilla en ze wat meer ruimte gunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als t echt meerdere bananen zijn en de rest moet zeker nog 3 weken...Eruit trekken. Als je de wiet toch zelf rookt en af en toe een onrijp zaadje plukken niet erg vindt kun je t ook zo laten. Its up to you!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond de Madberry geoogst. Als daar 20 gram droog van over blijft mag ik blij zijn. Beetje triest dus, maar goed je kan niet altijd geluk hebben.

 

Sannie's jack en Shackzilla gaan nog vrolijk door. Ik heb ze zoals Elpredator zegt wat uit mekaar getrokken, en wat van de grote bladeren verwijderd voor een betere circulatie en meer diepte straling.

 

gallery_45307_19291_4183454.jpg

 

gallery_45307_19291_3176041.jpg

 

Week 8, dag 5 op 12/12.

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat dit zo slecht nog niet is joh. Ziet er nog steeds ramvol uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 10, dag 6 op 12/12

 

gallery_45307_19291_3937869.jpg

 

gallery_45307_19291_1682233.jpg

 

gallery_45307_19291_1455956.jpg

 

gallery_45307_19291_2080399.jpg

 

gallery_45307_19291_919178.jpg

 

Ze krijgen nog een weekje enkel water dan gaan ze om

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor zon snoep kastje!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bos bloemen heb je staan, een uitzicht om blij van te worden. :dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt wel stekkenhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de complimenten :D

 

Wat bedoel je daar precies mee Rodja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup..... mooi uniform gewasje is zeker niet mis hoor :tu

Gaat lekker he Sil?

Ze hangen al flink door..... :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...