Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mikert

Goddelijke Wiet, Vieze Wiet Coffeeshops, Welke Wiet/zaadjes Halen?

Recommended Posts

@rocker

klieven: kan je toch net zo goed supercroppen (knakken)?

ik ga als ik takjes kan knakken toch niet moeilijk doen met messen in stammen :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klieven is toch echt iets heel anders dan knakken.

 

Knakken doe je om de hoogte te beperken, je verdeling beter te krijgen.

Klieven doe je op het allerlaatst. om een laatste reactie van de plant te krijgen.

Het schijnt, dat het plantje dan nog wat extra geeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn idd 2 verschillende dingen ja,

ga je kijken wat je ermee kunt/wilt bereiken dan blijkt dat door te knakken wat je doet ivm hoogte, de plant nog wat extra geeft wat je merkt op.. het einde

 

Laatste reactie of eerder al een zetje, ik doe liever een zetje dan dat ik op einde kweek met messen door stammen ga lopen klieven en dat was ook precies hoe ik het bedoelde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is dat hetzelfde schuitje als kou, geen water, 36uur donker al dat soort dingen, alles om minder 'sap' in de plant te houden en dus het aftakelingsproces sneller te verlopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet telen word legaal!!!

Het moet Alleen nog Door de 1e kamer

:(

Vrees helaas het ergste omdat er maar net een meerderheid was.

http://www.nu.nl/politiek/4485855/tweede-kamer-stemt-in-met-gecontroleerde-wietteelt.html

 

Hmm Hoe duur is het om een kas te huren in De lier of Den hoorn????

 

Anders maak ik een kwekerij op me oma haar moestuintje xD

 

Ben dit weekend weer naar Den Haag gegaan naar dizzy duck en greenhouse van alles wat gehaald 8 zakjes 10 eu van alles. Alles vies zelfs die dure icolator. Rook nu weer lekkere ultra lemonhaze, best stoned en lekkere (droge bek) nasmaakje.

Bij dizzyduck doen ze trouwens van die kaartjes in je zakje staat the thc en cbd % zogenaamd op. Maar voelde niks ervan, 20% thc hoor je tog iets te voelen. Staat ook een qr code op xD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie denk je dat er in aanmerking komen vd vergunningen?

Bloementeler Kees heeft er wel oren naar om zijn kassen vol te zetten met wat Hennep waar Mario (die al jaren bij Kees in dienst is) best wel wat ervaring mee heeft als thuisteler op zolder dus kennis zat om het goed te doen volgens voorwaarden Rijk.

Bloementeler Kees kan best goed overweg met VVD'er Matti en Pipo van de PVDA en ze kwamen er samen al snel uit dat Kees toch wel de meest ideale kandiaat zou kunnen zijn.

 

Annabel, die al jaren heel bio organische geteelde wiet kweekte in haar bio moestuintje en een plan had voor een aantal schuren vol met bio wiet had ook een aanvraag ingediend en was op gesprek geweest op het gemeente huis.

Van enige klik met de ambtenaren was geen sprake omdat die haar niet zo goed begrepen zo zonder strak business plan en ze zou er binnen 14dgn nog meer over terug horen :wave:

 

Staatskwekerijen: kwekers met liefde voor het groen vd 100 euro biljetten en bedrijfseconomische resultaten :icecream:

Ja heel verantwoorde wiet met een max van 15% THC want Trimbos stelde dat..

 

Legalisatie is enige weg, de rest is slechts een zoethoudertje.

Edited by lostchild
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legalisatie komt er NOOIT...!!

 

Al is het hier door de 3de kamer, europa gaat nooit akkoord.......

 

Zeker niet met markiemark en zn matties lol.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de VN staat cannabis sinds de jaren 50 vorige eeuw op een lijstje waar het niet op hoort

Dit is de oorzaak van de hele hetze tegen cannabis.

EU is niet meer als braaf jongetje in de klas, eigenlijk net zoals Markie en zijn clubje je willen laten geloven te zijn.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is weer typisch een halfslachtig besluit zonder doelgerichte oplossingen. Er wordt alleen maar geregeld dat de "achterdeur" verdwijnt en heeft niets te maken met legalisatie. Enkel de leveringen aan de CS worden hierdoor geregeld door de kweek toe te staan voor bedrijven die gecontroleerd en gestuurd worden door de overheid. Allemaal leuk en aardig en ik denk dat de CS houders dit besluit toejuichen alleen wordt er zo maar een klein deel uit de illegaliteit gehaald en dan sla je de plank mis. Daar gaan onze zuurverdiende belastingcentjes weer naar een systeem dat kant noch wal raakt, veel te duur is en zeker niet het gewenste effect zal hebben. En dan mogen we nog steeds niet onze eigen plantjes kweken. Waar is het in dit land fout gegaan dat we nu zover achterlopen op de rest van de wereld terwijl we altijd voorop liepen? Waar is de Vrijheid in de VVD gebleven? Waarom laten we de vrome Christus aanhangers die niet met de handen van piemeltjes van kleine jongetjes af kunnen blijven überhaupt nog meebeslissen over wat er in ons land gebeurt? Het is weer waardeloos!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr zijn zoveel zaken te verzinnen waardoor dat gedoogbeleid alleen maar slechter zal uitvallen voor de gebruikers...

Waarschijnlijker is dat het gedoogbeleid voor nog hogere prijzen zal gaan zorgen voor goede wiet en fatsoenlijke ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn mening kan het niet veel slechter. Betaal nu al 12 euro per gram elke keer, en hoeveel krijgt de kweker ( die het meeste risico loopt) 5 euro per gram?

 

In colarado gaven ze de winst van wiet verkopen toch aan het onderwijs, dan wil ik best 14 euro per gram betalen. Moet het wel alleen goede wiet zijn. Dit is vooral een probleem omdat ze een laag thc gehalte willen. Dat gaat dan niemand kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan het onderwijs, ja maar in realiteit ging het naar verslavingsklinieken voor (hard)drugs..

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mattek

In Vlaardingen coffeshop spiegelbeel is er al jaren lang altijd  vooraad aan spijkerbbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...