Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ZiiP

Diy 350 Watt Led Arduino

Recommended Posts

Ik heb je een PM gestuurd.

 

Bij de stekker was de afstand tussen de pinnen belangrijk voor de formule, de stekker had ik inderdaad ergens op youtube gezien maar weet niet van wie dat was.

De EC Maker die ik heb gemaakt gebruik ik dus ook niet, de programma voor dat ding is wel uitgebreid. Maar achteraf hadden de anderen gelijk en is zelf water geven simpeler en sneller, niet dat de ecmaker niet werkt.

 

Het is gewoon nogal een gedoe om het eerst te installeren in de ruimte + ik heb nog geen grote tank, en ik heb de pin nummers niet opgeschreven en ben vergeten waar wat in te pluggen. dus moet de print er eerst af om hier weer achter te komen(ik ben druk met andere dingen dus komt er ook nooit van).

Als je veel water moet geven dan is die ideaal maar in mijn geval hoef ik dat dus niet.

 

Het was wel een leuk project!

Share this post


Link to post
Share on other sites

super bedankt. ik ben al blij met een opzetje. ja zelf geven kan altijd maar het blijft leuk om af en toe een experiment op te zetten. van die afstand klopt ik heb ook gezien dat ze hem met een balpen doen. geweldig dat je de sketch wilde delen. :jump: .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal de topic even naar boven om deze niet te vergeten. Momenteel heb ik al een nieuwe micro kast, wilde graag foto's uploaden maar admin heeft er geen zin in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...