Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Capo

Breeder / Zaadkwekers Beoordeling Website

Recommended Posts

Ben em al eens tegen gekomen via een link hier ergens op het forum maar kan em niet weer vinden.

Zoek dus een website waar een heleboel zaadbanken breeders / zaadkwekers op staan.

Deze worden dan beoordeeld op o.a. ontkiemingspercentage, stabiliteit van de strain, service van de betreffende zaadbank breeder, enz.

Iemand enig idee wat ik bedoel of nog beter, iemand een linkje naar de betreffende website?

Wil voor mezelf eens een overzichtje maken van "goede" zaadbanken breeders en het betreffende topic op

dit forum hierover welke ik kon vinden stamde uit 2008 dus die was niet echt recent meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die is het niet, lijkt er wel een beetje op.

Gene die ik bedoel heeft per zaadbank 4 of 5 criteria waar ze op beoordeeld zijn.

Ik denk dat zaadbank ook niet datgene is wat ik bedoel maar bedoel de breeders / zaadkwekers,

deze werden dan o.a. beoordeeld op ontkiemingspercentage, maar ook op service e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze werden dan o.a. beoordeeld op ontkiemingspercentage, maar ook op service e.d.

 

Door een onafhankelijke instantie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ging d.m.v. reviews, beetje zoals strains beoordeeld worden op leafly

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje zoals strains beoordeeld worden op leafly

 

Geen idee waar je het over hebt, maar ik zie er sterke aanwijzingen in dat er sprake is van een paralel universum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee waar je het over hebt, maar ik zie er sterke aanwijzingen in dat er sprake is van een paralel universum.

 

Denk dat cannabis niet meer sterk genoeg voor jouw is, beter stap je over naar het GHB forum (ook wel het gappie forum genoemd),

kom je vanzelf uit in een parallel universum uit een andere dimensie.

 

 

Leafly :tu ; https://www.leafly.c...lore/sort-alpha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...