Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bear

Gavita 1000 Watt

Recommended Posts

Hallo heb een vraag de laatste dagen heb ik aldoor een piep in mijn TV als de lamp aan is en gaat weer weg als deen lamp uitstaat iemand een idee hoe dat kan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou even aan de buurman vragen of hij daar iets van weet

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen aarde mischien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw probleempje is waarschijnlijk ook iemand anders in de straat zijn probleem :whistle: ALERT!

Waarschijnlijk stoort 'deen lamp' ?? op het stroomnet, emc/emi problemen ?

 

tip.. gooi hem juist eens los van aarde (waarom heb ik al eens eerder in elektriciteit topics uitgelegd, verschillende aarde's maar doorlussen is soms zelfs gevaarlijk..)

 

Maar goed, eerst meer info.. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahaaaa nu snap ik waarom mijn electrishien geen aarde had aangesloten :)

 

hij had t al over storingen etc begreep t niet maar nu wel thnxs !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok thankx ga het proberen het lijkt inderdaad dat er een signal over het net gaat je hoort het ook bij andere apparaten storen .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om op het aarde verhaal terug te komen,

en helemaal precies gaat te ver om uit te leggen, maar zoek eens op google naar zendamateurs, ongewenste kringstromen en dat soort termen. Dat beschrijft excact uw probleem.

Ook wat ik al aangaf 'emi'.

Ongeaard werken hoeft niet altijd te betekenen dat men levensgevaarlijk bezig is, maar verdient nooit de voorkeur !

Zelfde verhaal eigenlijk als het fenomeen: "gebruik adereindhulzen dan is het goed..." Dat fenomeen leg ik binnenkort in een ander topic uit.

 

Al getest zonder aarde op je ballast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo heb een vraag de laatste dagen heb ik aldoor een piep in mijn TV als de lamp aan is en gaat weer weg als deen lamp uitstaat iemand een idee hoe dat kan ?

Wil niet zeuren maar herinner me nog een berichtje in de krant van een jaar of 2 geleden elektricien die een hokje had aangesloten zonder aarde (geel\groen) waardoor een dode te betreuren was hij kreeg 2 jaar gevangenis straf .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is 1 lamp trafo kap compleet de DE versie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...