Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

De_Föhn

10X Super Lemon Haze 2X Bubblegum 9Ltr 600W Hps

Recommended Posts

Gaaf man, ze staan er prachtig bij, als dat zo door gaat krijg je binnenkort de deur niet meer dicht. :dope:

Edited by Twiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan we voor natuurlijk Twiet. "deurtje open en de cola's vallen naar buiten" :D

 

Een jaar geleden moest ik hier nog genoegen mee nemen ( originele armoe lol):

 

gallery_45821_18741_25398.jpg

 

Wat een beetje extra lucht toevoer wel niet kan betekenen in zo'n kastje. Fascinerend !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 17 Bloei

 

De groei gaat er gelukkig een beetje uit, want het einde komt wel in zicht lol. (wel 2 dagen oude licht aan foto, was te lui om de SD kaart te gaan halen)

gallery_45821_19220_912709.jpg

 

Heb het redelijk gelijkmatig op kunnen krijgen zonder echt te knijpen of te breken. Wat planten rond geschoven en wat opgebonden. Nu blijf ik er verder maar vanaf.

gallery_45821_19220_774548.jpg

 

Paar uitschieters aan de zijkant.

gallery_45821_19220_361156.jpg

 

Alles volgens plan nog. Merkte daarnet met de watergift wel dat ze net iets te weinig kregen voor het goede. Wat hangend blad bij een paar planten. Nadeel van kleine potten. Ga ik anders doen de volgende keer :D

 

Top vorming begint nu echt wel te komen dus ben ook maar is wat bloeivoeding door mijn basis voeding gaan mengen.

Edited by De_Föhn
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeej, nu komen de leukere weken!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK zou hem zo in de woonkamer zetten, Jammer dat niet iedereen daar zo over denkt.

 

Past er allemaal net in zo, in de focking Bonanza. Had niet groter moeten worden.

 

gallery_45821_18791_984192.jpg

 

/edit nu met timelaps die ookt werkt :P https://vid.me/EuV3

Edited by De_Föhn
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf plaatje, een heel ander perspectief dan de foto's van in de kast.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, Was dronken, ben ik niet vaak, maar kennelijk heb ik een goed oog wanneer ik lam ben :D

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 26 Bloei

 

Geen gekkigheid. Geef 1x per 2 dagen 10 liter water met voeding nu.

 

gallery_45821_19220_150261.jpg

gallery_45821_19220_751258.jpg

 

Het oogt allemaal nog gezond op een enkele Bubblegum na, die blijft wat geel, maar dat is eigenlijk al vanaf het begin een beetje zeuren. Die had ik er eigenlijk uit moeten trappen, maar ja daar waren er nu net maar twee van :D

gallery_45821_19220_181290.jpg

 

Het gestrekte hoekje.

 

gallery_45821_18791_1247548.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 38 Bloei.

gallery_45821_19220_1666167.jpg

 

gallery_45821_19220_112946.jpg

 

gallery_45821_19220_890875.jpg

 

Was een weekje in Spanje.

 

Vriend van me heeft water gegeven. Dus het voeding schema aangehouden voor de Lemon Haze. Om hem nu weer te laten rommelen met kannetjes water in die kast om los plantjes water te geven. Vond ik ook weer zo wat. Tien liter in een vat geeft een stuk minder ruimte voor errors lol.

 

De Bubblegums hebben nu toch echt wat N teveel denk ik aan het blad te zien, maar goed kleinigheidje blijf je houden en er zat al wat geel in die twee. Geef nu even twee beurten alleen water. Daarna alleen nog bloeivoeding, En een paar keer een PK booster.

 

Kwam wel thuis, lekker warm einde van de dag, rook ik toch een lichte wiet woft op de overloop. Net zo'n vleugje teveel. Langs de growshop gereden, nieuwe filter. Geurtjes weg. Daar wil ik echt geen gezeik mee.

 

Het gaat de goeeie kant op, dat wel :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 45 Bloei.

 

Bloeivoeding. En nu een keer een PK booster gegeven.

 

gallery_45821_19220_669282.jpg

 

gallery_45821_19220_849595.jpg

 

gallery_45821_19220_1014238.jpg

 

O, en ze beginnen er nu uit te vallen !

 

gallery_45821_19220_646852.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die camera daar op de "ik stoot er 10x mijn kop tegenaan" positie is niet echt handig lol. Paar keer bewogen, maar, grappig is het wel.

 

https://vid.me/knLd

 

Zag laatst zo'n doefus op youtube die had een python dingetje gemaakt voor op een raspberry Pi met een camera module, maar is kijken of ik dat in elkaar kan prutsen. Ook wel is leuk om te proberen. timelapsen zonder automatiseren is niet handig lol.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 63 Bloei

 

Bubblegums krijgen nog max dag of 10 alleen water. Dan is het klaar. De rest moet nog wel een weekje of 3. Ben tot dusver zeer tevreden. Dikke toppen, Dikke luchten !

 

gallery_45821_19220_929345.jpg

 

gallery_45821_19220_429701.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit! Welke merk bubblegum zijn dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, eerlijk gezegd niets bijzonders, huismerk wietzaadjes. Prima resultaten mee gehaald, Overigens wel voor het laatst de huismerken. Volgend rondje ga ik met AK47 van Serious Seeds aan de gang. Ben hier op het forum toch overtuigd van het feit dat het loont om geld uit te geven aan goed zaad.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar doe je goed aan...ik had met huismerk elke keer wel 1 plantje wat niet was wat je besteld heb. Kruisen alles met bubble had ik t idee hhaah.

Zo was er aan mijn silverhaasjes niks hazig aan..en nog meer van dat soort fratsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat merk ik nu dus ook. Dit is rondje 2 van deLemon Haze. Deze is een stuk minder lemony dan de green house lemon haze. Wel heerlijk roken, maar geen echte lemon haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 10 dag 75

 

De Kop is eraf, of liever gezegd de TOP :P

 

Ging toch hard in ene, die Hazjes, zijn een week of 2 eerder rijp dan de vorige ronde. Wat op zich een goed teken is, maar planning technisch wat lastiger lol, ben vannacht maar begonnen. Eerste drie boompjes zijn om. Knip het in een paar daagjes rustig weg. Heerlijk werk vind ik dat altijd. "It smells like victory" !

 

Bubblegum

gallery_45821_19220_189921.jpeg

 

Super Lemon Haze

gallery_45821_19220_490530.jpg

 

Met zijn drieen in de droog tent

gallery_45821_19220_1108064.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg er zo zin in als ik dit zie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heerlijk. De rest staat er overigens nog. Heb 2 Bubblegums en 2 hazjes weggeknipt tot nog toe. Schiet niet echt op, maar wat langer is niet erg. Komend weekend de rest maar is knipperen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is klaar. Heb de finale score kunnen opmaken....

 

Mijn doel van 5 ons niet gehaald, Ben uitgekomen op 402 gram. Wel weer meer dan de vorige keer, maar te weinig onder een 600W lamp wat mij betreft. Moet ik zeggen dat ik de laatste 6 weken ook wel wat minder aandacht heb gegeven, dat is niet het beste moment om de boel te laten versloffen, maar ja. "Het krijgen van een kind kan de aandacht nog wel is afleiden van de meer triviale zaken in het leven"lol.

 

Voor het volgende rondje ga ik een aantal dingen anders aanpakken:

  1. Open reflector kap, Heb in navolging van @ouderocker een Garden High Pro reflector kap gekocht met een 125mm flens op top. https://www.greensell.nl/a-44661378/garden-highpro/garden-high-pro-matrix-reflector/
  2. Grotere potten, met minder planten.
  3. Kwaliteit zaden gebruiken !

Zal trouwens nog ff het laatste filmpje van de time laps in elkaar vouwen. Dan is het compleet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...