Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Notorioustim10

Misselijk?

Recommended Posts

Is een van jullie wel es misselijk geworden van het roken van wiet/hasj zonder andere drugs erbij te gebruiken? ik kan mezelf zo stoned smoken als ik wil maar ik ben in het dikke jaar dat ik blow nog NOOIT misselijk geworden van alleen THC, dat is één van de redenen waarom ik meer blow als drink. (niet dat ik nooit de alcoholic uithang, gister toevallig nog :|)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, een keer flink over me nek gegaan in de klas :) wel zonder dat iemand het zag trouwens :no (in t wasbakje...) toen rookte ik voor de eerste keer een hele stick in m'n eentje :|

nu nooit meer last van :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb onlangs een spacecake gemaakt mooi verdeeld in 10 stukjes .

 

en tot de conclussie gekomen dat ik het beter had verdeeld in 20 stukjes :|

 

resultaat

 

na een 1,5 uur begon de cake zoddanig te werken dat heel me lichaam begon te trillen(kon me armen en benen niet meer stil houden)bij de vrouw was dit ook het geval .

 

na ne drie uur hebben we dan maar in ons bed gekropen een 8 tal uurtjes geslapen .

bij het wakker worden werkte de cake zoals een gewone spacecake .

 

en die was uitgewerkt tegen de avond .(24 uur)

 

Het was boter die ik gekregen had van een vriend .

Maar die had me niet verteld dat hij boter gemaakt had met een hele plant :)

 

Buiten de Koning Albert trekjes die we hadden is alles nog meegevallen .

 

Paniek is er niet geweest want we zijn beide ervaren .

 

De meeste paniek denk ik komt bij onervaren cannabisten die denken dat die roes niet meer gaat overgaan en ze er in gaan blijven .

 

Mvg

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit gehad...

Als je genoeg gegeten hebt en het ffies rustig laat zakken en dan gaat smoken dan kan er weinig gebeuren. En als je wel gaat flippen moet je gewoon rustig blijven en gewoon het gevoel laten gaan. een frisse neus helpt ook wel eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het wel eens toen ik nog niet vaak en lang smokete (hoe zeg je dat? :|)

 

Paar keer lopen kotsen (3x ofzo). Gewoon na die tijd ff rustig aan doen (liefst paar weken niet blowen, ik had die 3x vlak na elkaar waarschijnlijk reageerde mn lichaam de 2e en 3e keer slecht op wiet omdat het de keer daarvoor teveel was. Heb toen een maand niet geblowd na die tijd nooit meer last van gehad)

 

Ik ken nu mn grenzen, die zijn inmiddels bijna altijd (oneindig) hoog, maar soms heb ik dat ik na een paar jointjes ietsjes misselijk ofzo word. Dan wacht ik gewoon een uurtje, drink een glas cola (suiker helpt) en geniet van het stoned zijn voor zover mogelijk. Ik weet dat het wel over gaat als je het op tijd door hebt. Probeer het niet weg te krijgen door meer te smoken.

 

Overigens gebeurde het me altijd als ik een hele volle maag had. Nu zorg ik dus dat dat niet zo is, niet teveel eten en als het ff kan van tevoren schijten. Een bodem is goed, een totaal volle maag bij mij juist niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal in het begin toen ik net begon met blowen ben ik wel een paar keer flink over m'n nek gegaan ja. Was ook buiten bij strenge vorst en als je al staat te trillen van de kou wordt het er met een jointje niet beter op. Even nekken en weer verder hahaha.

 

Daarna is het nog wel eens een keer 'verkeerd gevallen', maar ik kan me de laatste keer al niet meer herinneren. De afgelopen 8 jaar heb ik in ieder geval nooit meer ergens last van gehad. Ja misschien 2x omdat ik terwijl ik al compleet van de kaart was van de alcohol nog even voor het instorten dacht een lekkere dikke stick te roken in m'n eentje. Dat wil nog wel eens voor een vette 'waarom draaien de muren om me heen' trip zorgen met alle peristaltische gevolgen vandien. :|

 

Oh, en als je bijna 'misselijk' word van de buikkrampen moet je inderdaad iets zoets eten of drinken. Dat gevoel is een direct gevolg van een tekort aan suiker wat de lever gebruikt om THC te neutraliseren. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel suiker (pretmix) eten als ik te veel geblowd helpt bij mij ook altijd

Als ik al veel gezopen heb , blijf ik met mn vingertjes uit die zak met gras want anders weet ik zeker dat ik misselijk word en de darmen uit mn lijf kots

Share this post


Link to post
Share on other sites
peristaltische

=samentrekkend en uitrekkend :| Moest ik wel ff opzoeken :)

 

Groet

 

Juup

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is een van jullie wel es misselijk geworden van het roken van wiet/hasj zonder andere drugs erbij te gebruiken? ik kan mezelf zo stoned smoken als ik wil maar ik ben in het dikke jaar dat ik blow nog NOOIT misselijk geworden van alleen THC, dat is één van de redenen waarom ik meer blow als drink. (niet dat ik nooit de alcoholic uithang, gister toevallig nog :|)

ik ben bij me 7e joint heel slecht gegaan egt ziek,, dehele wereld draaaaaiede!!! :S:S:S:S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...