Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Redman

1 Keer Og Cheese Fem (Green Label) Just For Fun.

Recommended Posts

Tijd voor een rookverslagje; OG Cheese (Green label).

 

Geur; pine, citrus, en een grond-luchtje, aangenaam prikkelend in de neus.

 

Smaak; wat je ruikt, proef je eigenlijk ook. Er zit ook een fijn zoetje aan, hetgeen tijdens de geurtest van de toppen niet echt naar voren kwam, maar welke wel vrij sterk aanwezig is bij het shaker concentraat. En niet geheel onbelangrijk, erg zacht voor de keel.

 

Effect; Erg ontspannend, zowel fysiek als in het koppie, en licht spacey. Blijft ook redelijk lang hangen. Bij niet al te hoge dosering, wat mij betreft een prima overdag-rokertje, Draai je echter een dikke ketser, ligt couchlock zeker op de loer, maar dat is soms ook wel lekker :whistling. Bij gebruik van het concentraat komt ook in de smaak het zoetje een stuk meer naar voren, de head-high is ook meer prominent.

 

Fijne paashaas!

 

red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb met veel plezier voor het eerst een plantje binnen gekweekt, van begin tot einde. Zal proberen om in het kort te vertellen hoe, en met welke middelen.

 

OG Cheese van Greenlabel;

 

Ontkiemd; 9 December

Op 12/12; 11 Januari

Eerste dag bloei; 31 Januari

Laatste dag bloei; 24 Maart

 

Tentje; HS80 (80x80x160)

Lampie; T-Neon 150 watt

Locatie; Slaapkamer

 

Potmaat; 11 liter

Medium; Plagron lightmix, schimmels en bacto

Voeding; Buffertabs twee maal, Bac groei en bloei, zeer schaars gebruikt.

 

Luchtcirculatie; Één ventilator zwenkend onder de toppen door, en de ander op de rug gehangen aan het plafond, als uitblaas.

Verse lucht; Iedere ochtend (mits droog) de ramen een half uurtje tot uurtje open.

Temperatuur & RV; Tussen 18 en 26 graden, luchtvochtigheid; Tussen 45 en 65%

 

De flap van de tent stond aan de onderkant altijd op een kier van zo'n dertig centimeter. In plaats van met filters te werken, heb ik de kleine uitvoering van de Neutralizer aangeschaft, en deze tegenover de deur van de slaapkamer opgehangen in de gang. Dit heb ik trouwens helemaal niet vermeld in het verslag, dus, bij deze ;-). Op de slaapkamer hing een flinke lucht, en bij het openen/sluiten van de deur kwam er natuurlijk echt wel wat de gang op, maar dat was toch al vrij snel weer verdwenen. Wat voor mij belangrijk is, is dat de geur niet in het trappenhuis terecht komt, en wat dat aangaat, heeft dit apparaatje mij positief verrast :-).

 

Wil een ieder danken voor de likes, reacties, tips en interesse!

 

red

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...