Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Redman

1 Keer Og Cheese Fem (Green Label) Just For Fun.

Recommended Posts

Goedemorgen beste WFers, het is alweer dag 34 bloei. Cheese girly gaat nog steeds lekker, ze heeft wel bij een aantal topblaadjes wat gele puntjes, dus de afgelopen twee dagen alleen water gegeven. Als de overvoeding doorzet, krijgt ze vanaf nu alleen nog water, als het meevalt krijgt ze nog één keer voeding aan het einde van de week.

 

Hoe dan ook, ze gaat in de ochtend van 25 maart om ivm vakantie. Ze heeft dan 53 dagen bloei gehad, ben benieuwd hoe ze er dan bij staat.

Gooi er ook meteen even een paar plaatjes op :-).

 

Fijne dag en greetz red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46030_19237_2252433.jpg

 

gallery_46030_19237_1942290.jpg

 

gallery_46030_19237_241007.jpg

 

gallery_46030_19237_2681039.jpg

 

gallery_46030_19237_291410.jpg

 

Eerste paar oranje/bruine pistels.

 

gallery_46030_19237_59224.jpg

 

Laters :wave:.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lolo, heb je een vraag, of zijn de vraagtekens een vaag teken? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er mooi gezond bij!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dilago; thanks man, het is nu nog "staat" ;) ze is remi, volgend jaar tussen November en Maart wellicht twee chickies.. of een paar weekjes langer groeien en één grote struise groene dame..

 

@ skittle; topjes gaan best lekker, vind ze nog niet vet, gelukkig heeft ze nog ffies ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ redman haha ja verkeerde emoticon.. maar had niets te vragen alleen een thumbs up ze zien er top uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 40 bloei, afgezien van wat gele bladpuntjes gaat cheesie lekker, ze heeft nog dertien dagen en krijgt alleen water. De topjes beginnen aardig aan te dikken, zal er komende week een aansteker tegen aanzetten als ik plaatjes maak. Verder zijn er nog een paar bladeren verwijderd om topjes die wat lager zitten meer licht te geven.

 

Gooi er straks nog een paar foto's op, goed weekend!

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooie plant Red!!!! Jammer en gek dat de middentoppen wat achterblijven........ voor de rest een schoolvoorbeeld wat mij betreft!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige toppen en dito foto's Red!!!

Dat wordt genieten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CaveDave; thanks man :-]. Dit is de eerste keer dat ik aan plantjes-origami doe, had erg laat in de gaten dat er onder het bladerdek nog topjes verstopt waren, kortom, mea culpa.. Volgende keer een stuk eerder, selectief wat blad snoeien.

 

@ Vakman; dankjewel man! Ga binnenkort een beetje klooien met iso, diafragma en sluitertijd, want tot nu toe maak ik eigenlijk alle foto's op het "hartje" standje, maar ben zeker tevreden over de kwaliteit.

 

En nu gauw een broodje, even douchen en lekker aan het werk in de tuin van moeders. Veel zin om hier binnenkort vijf mooie dames op te kweken, zal er een topic van bijhouden in outdoor-sectie.

 

Fijne relaxte zondag en tot laters!

 

red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 47 bloei, plantje ziet er nog erg gezond uit, ze is inmiddels een iets lichtere tint groen, van herfst is nog geen sprake. Heb voorzichtig met een plastic handschoen aan even aan een paar toppen gevoeld, en deze zijn keihard.Het lijkt alsof ze een dag of drie geleden aan een tweede internode bloei is begonnen, het ziet er een beetje uit als gesuikerde (foxtails) calix-torentjes. Ook hierover, meningen, tips en commentaar altijd welkom.

 

Zal er vanmiddag even wat foto's van posten.

 

Laters :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skon bluumke!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze heeft nog precies een week, you goooo cheese girly!

 

Voor een ieder, fijn weekend!

 

red

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hè, zo binnen pielen met een plantje. En smullen straks jonge!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jaymaestro; zeker leuk om binnen te rommelen met een plantje :-] dat de smaak maar raak mag zijn!

 

Begint een soort suikerfeestje te worden.

 

gallery_46030_19237_282894.jpg

 

En één van de calix-torentjes.

 

gallery_46030_19237_19009.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste kweekje binnen was Cheese van de GH. Was destijds nog een fulltime smoker, maar dit soortje werd door mijn vrienden gedoopt als "the death" . We konden hem alleen na het stappen roken, want je ging gegarandeerd K.O :wave: .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jaymaestro; dat klinkt als een heftig wietje :showoff:. Wellicht heeft het hier een wat mindere 'killing' uitwerking, vanwege iets eerder oogsten dan ik gewend ben. De plantjes die ik tot nu toe gekweekt heb zagen er altijd uit als spoken als het einde naderde, dat is nu toch echt anders.

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheese-girly, last seen alive somewhere in dutchieland..

 

gallery_46030_19237_2927497.jpg

 

gallery_46030_19237_351918.jpg

 

gallery_46030_19237_941565.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...