Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jandewietman

Goede Wietzaadjes?

Recommended Posts

@ Iceman93 :

Gewoon goed buitensoortjes scoren,en nadenken over wat je terug wilt zien in een plant.

Genetica is alles,dus denk niet dat voeding ineens de habitus(groei/bloeiwijze) van je plant verandert.

Dan verdien je wel een corrigerende slap hier en daar als je dat denkt :fish: (met een boek over cannabis misschien)

Waarom denk je anders dat AL die breeders zo hard hun best doen om een mooi hybride soort te maken voor je?

Om het beste van beide werelden te combineren natuurlijk.

 

Kies een bewezen buitensoort,want de overtuigingen die hier ge-uit werden klonken vrij eigenwijs en beginners-flauwte slaat gelijk toe bij mij hahaha.

 

Doe eerst gewoon dan doe je gek genoeg.

Bezint eer ge begint en dat soort waarheden :rtfm:

 

Je wilt toch niet eindigen met krusty the plant?(voedings verbranding)

 

@ David13: Toch moet ik zeggen dat je echt wel gelijk hebt pik :whistle:

Voeding helpt prestatie maar een plant blijft een plant,en doet wat ie moet volgens de genen.

 

 

Jah Bless!

Maar wat zijn de bewezen buitensoorten dan?

 

Ik ga waarschijnlijk een pakketje bij dutch passion kopen waarin 3 zaadjes van Durban poison, Hollands hope en Frisian dew inzitten. Dat zijn volgens mij allemaal wel goede zaadjes voor buiten. Iemand misschien nog aanmerkingen over die zaadjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Iceman93 :

Gewoon goed buitensoortjes scoren,en nadenken over wat je terug wilt zien in een plant.

Genetica is alles,dus denk niet dat voeding ineens de habitus(groei/bloeiwijze) van je plant verandert.

Dan verdien je wel een corrigerende slap hier en daar als je dat denkt :fish: (met een boek over cannabis misschien)

Waarom denk je anders dat AL die breeders zo hard hun best doen om een mooi hybride soort te maken voor je?

Om het beste van beide werelden te combineren natuurlijk.

 

Kies een bewezen buitensoort,want de overtuigingen die hier ge-uit werden klonken vrij eigenwijs en beginners-flauwte slaat gelijk toe bij mij hahaha.

 

Doe eerst gewoon dan doe je gek genoeg.

Bezint eer ge begint en dat soort waarheden :rtfm:

 

Je wilt toch niet eindigen met krusty the plant?(voedings verbranding)

 

@ David13: Toch moet ik zeggen dat je echt wel gelijk hebt pik :whistle:

Voeding helpt prestatie maar een plant blijft een plant,en doet wat ie moet volgens de genen.

 

 

Jah Bless!

Maar wat zijn de bewezen buitensoorten dan?

 

Ik ga waarschijnlijk een pakketje bij dutch passion kopen waarin 3 zaadjes van Durban poison, Hollands hope en Frisian dew inzitten. Dat zijn volgens mij allemaal wel goede zaadjes voor buiten. Iemand misschien nog aanmerkingen over die zaadjes?

 

Goede keuze zou ik zeggen, moet echt wel goedkomen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit met het zelfde dilemma als jij. Ik ga denk ik gewoon voor durban poison, omdat ik liever sativa rook, en sativa rot minder snel en het is een bewezen buitensoortje. Alleen ik heb ook nog 5 zaden sour diesel liggen, maar deze moeten erg lang bloeien. Weten jullie of een afdakje genoeg kan zijn om af te bloeien buiten? Misschien kan ik ook nog vanaf 16 juli gaan verduisteren, maar ik ben bang dat ik volle rot ga pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frisian Dew

Frisian Duck

Hollands hope

 

Dat zijn bewezen buitensoorten. Ik heb vorig jaar 5x Frisian dew mogen afbloeien met weinig tot geen rot opbrengst tegen de 1kg en rookt lekker weg, ruikt goed en is niet scherp in de keel.

 

Let op een bewezen soort geeft nooit garanties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...