Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HUFFnPUFF

Growshop Action

Recommended Posts

ik zal het met enige onregelmaat updaten, zodat eenieder zonder zon hollandsche growshopper op de hoogte blijft van de laatste koopjes :icecream:

 

ze hadden vandaag ook vrolijk gekleurde potjes voor zon 50cent, geen gaatjes in de bodem maar prima om voor te groeien op kleine schaal, ook laatste blok coco mee genomen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar cocos voeding potten binddraad gieters drukspuiten weerstations vanalles wat bruikbaar voor binnen en buiten is eigenlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een zeer handige draad! Ik heb laatst een hele mooie weegschaal bij de action op de kop getikt voor een appel en een ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou wel grappig zijn als iemand een x een "action" kweekje maakt gewook om te laten zien dat het ook lowbudget mogelijk is een leuk resultaat neer te zetten wat naar mijn inzien zeker moet lukken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat opbergrek lijkt erg op de Sencys vd Praxis, je moet dan ijzeren lipjes omvouwen ipv dat je iets in klikt en daarmee ankert zoals de rekken van Karwei.

Ik heb een lage uitvoering staan waar ik eigenlijk niks mee kan zo instabiel dat ding is als ik hem niet anker aan de muur en de bedoeling was nog wel om op dat ding een betonplex droogkast neer te zetten zoals ik op oude adres ook had.

 

Drukspuit wel kwl, ik zit eigenlijk te wachten op een kratjes aanbieding :phone:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

actionkweekje moet kunnen, grond voeding lampjes potten reflectiemateriaal hebben ze daar :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker een micro kastje /kweekje zet je voor paar euro in mekaar als je bij de action gaat snuffelen zag zelfs al led strips voor planten laatst daar zal vast niet genoeg licht geven om af te bloeien maar een stekkenkastje is er zo mee gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wasmand of twee op elkaar, space bucket idee, voor een moedertje? even contact op nemen misschien willen ze het forum wel sponsoren :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat te denken van the action hash maker voor nog geen tientje?

 

Benodigdheden:

Een emmer met een deksel

Fijnmazige panty

Spatel

Bevroren knipsel (niet bij de action verkrijgbaar).

 

Span de panty over de emmer, deponeer het knipsel er rechtstreeks uit de vriezer in. Doe het deksel op de emmer en schud een minuut of tien en wat je overhoudt op de bodem schraap je bij elkaar met de spatel.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de panties die ik destijds (kan wel 2 jaar terug zijn) had was daar niet echt geschikt voor, te dik maar ja als je de goede hebt werkt dat net zo goed als een van de zeefdruk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe leuke thread :)

 

heb zelf ook zo een drukspuitvan 5L van de action en ook een mini versie van 1,7 liter zonder slang .. altijd handig om wat blaadjes te bevochtigen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de panties die ik destijds (kan wel 2 jaar terug zijn) had was daar niet echt geschikt voor, te dik maar ja als je de goede hebt werkt dat net zo goed als een van de zeefdruk

Helaas werkt het toch niet met een panty, zonet geprobeerd en er komt niks doorheen. Dus die methode kan naar de kliko verwezen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago op foto lijkt deze maas wel klein

http://www.action.be/prullenmand-gaas-metaal-30x35cm-div-kleuren

 

Iemand een idee hoeveel micron die prullemand zou zijn?

 

Met een deksel er op, boormachine of iets anders dat draait op de onderkant monteren en je hebt een diy tumbler ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, das n oud product... diezelfde prullenbak heb ik al 25(?) jaar naast mn bureau staan... gaas is veel te grof om n tumbler te maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3mm gaatjes ofzo, wel zou je het als frame kunnen gebruiken, zeefdoek er om heen en draaien met de banaan :likken:

 

die dunne huidskleurige panties moet je hebben dilago, van de zomer overal te koop, dan strak trekken op een leeg koffieblik :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

op ali eventjes gaan kijken naar een 200micron doek uit roestvrij staal ;) even wachten op antwoord voor prijs van custom order voor een "sample size" een hele rol lijkt me wat duur eurotje of 500...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch gelukt:

 

Het knipsel heb ik in de emmer gedaan (die in de prullenmand zit) daaroverheen de panty gespannen (met de sok naar de zijkant) en vervolgens schudden boven een glad oppervlak. Na een kwartier had ik dit:

 

gallery_6495_16810_63656.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...