Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jaymaestro

Spijkers Met Koppen : Jaymaestro And The Hammer Of Dawn

Recommended Posts

Update: Dag 22 en dag 15 24/0 voor de Durganchitralx Blue Hammer

 

Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn laatste HoDtjes. Ik heb ze nog een goede week geprobeerd bij te laten trekken maar het mocht niet baten. Ik heb nu ook geen HoD zaden meer. Deze genetica krijgt nog een keer een rematch, maar helaas niet nu.

 

Ik ga voorlopig verder met de DCxBH, want met de verse aarde mag ik toch wel zeggen dat het lek boven water is. Zie hier twee vers getopte supergezonde dames (?) .

 

gallery_25614_19232_917088.jpg

 

Plant 3 (links) was er beste slecht aantoe, maar toont veerkracht. PLant 4 (rechts) is gewoon een beauty tot nu dtoe. volle dikke bladeren en echt een zeer dikke stam .

 

Feit blijft dat ik maar twee planten heb uit regulier zaad. Ik wil iets meer zekerheid dat ik straks ook wat te roken heb en niet alleen stuif. Sensi had een mooie aanbieding en heb altijd al een keer een goeie ouwe Skunk willen zetten...

gallery_25614_19232_824611.jpg

 

Dus van de topictitel klopt geen hol meer, we zijn twee maanden verder en gaan pas over een week of twee 12/12 en bestemming is vooralsnog..onbekend.

 

:wave: Jay

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar we houden de moed erin :showoff:

Die DC BH'tjes zien er prachtig uit idd, good job!!

 

En nog meer super skunk op het forum :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe planten zien er mooi uit maar lijken wat droog. Weet je zeker dat ze genoeg water hebben?

 

Veel succes met Sensi's Super Skunk, de vrouwelijke zaden zijn beter dan de reguliere heb ik me laten vertellen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stonden inderdaad wat droog, ben met alle shit van de laatste weken mijn touch een beetje kwijt, dus liet ze bewust wat droger staan om niet te overwateren. Heb helaas gewoon de reguliere aangeschaft. Was van plan er wellicht wat mee te kruisen. Verder vandaag even los gegaan op de veiling bij mr nice... nu hiermee thuisgekomen: Early Queen, NL5xSkunk , Nevilles Skunk en Spice. Allemaal regs en volgens mij 18 per pakje....Ik heb wat te doen de komende tijd...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bewateren op aarde vond ik altijd enorm lastig, derhalve ben ik voor hydro gegaan en wil nooit weer anders.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een aantal zal ik wel proberen te ruilen. bijvoorbeeld die Early Queen. Daar wordt iemand in een greenhouse heel blij van volgens mij en ik mis nog wat Haze/Sativa achtige strains. De rest moet maar een soort lange termijn project worden. Iedere keer één zaadje van elke soort ofzo. Mocht ik ergens een winnaar vinden dan stekken of stuif opvangen, zoiets. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een buiging naar het verloren kind en een tik voor m'n eigen kaak. Loop net mijn schuur in. De Biobizz zak die er staat is inderdaad PRE-mix en niet All mix. Dit is dus heel zwaar substraat. Ik heb de HoDtjes dus echt levend verbrand (R.I.P) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update : Dag 29 en 22 op 24/0

 

Even snel een fotootje tussendoor. Planten hadden dorst. Nu niet meer . :rolleyes:

Temperaturen rond de 25 graden en LV van 45%. Wil ze einde deze week op 12/12 gaan knallen en wellicht eerst nog even een stekje nemen ( wordt ook een eerste voor mij) .

 

 

gallery_25614_19232_2706142.jpg

 

Bedoeling is eerst nog even een dag of twee onder 3500K met 50 watt en wanneer ze geslacht laten zien beslissen of ik onder 50 watt afbloei ( 1 dame) of onder 100 watt ( 2 dames) Bij 0 dames bloei ik beide heren gewoon af onder 50 watt en verzamel het stuif.

 

Van de Super Skunk is er nu één al een dag of vier boven, de ander volgt snel. Eerste foto's van deze baby's einde van de week :wub:

 

 

Zo nu even de verkiezingsuitslag op me in laten werken...legalisatie lijkt ineens weer een stuk verder weg.

 

Groeten Jay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap ik ook wel. Moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal prachtig vindt. Hydro, DWC, Bio.. check trouwens die Nl5xSkunk is... volgens mij is dat wel wat voor jou.. https://www.mrnice.n...rains.php?id=56

Mooie strain maar voorlopig ga ik even door met stekken van mijn best presterende Super Skunk planten. Ik ben zeer tevreden over het resultaat wat ik behaald heb met Sensi's zaad en hoop dat de stekken hun moeders evenaren.

 

Hydro spreekt mij veelmeer aan dan kweken op aarde, ik vind het ook veel makkelijker en behaal nu resultaten waar ik op aarde alleen maar van kon dromen. Als ik overnieuw kon beginnen zou ik meteen op steenwol zijn begonnen met (eb en) vloeden. Makkelijker en efficiënter wordt het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet er wel een paar de komende periode; kun je meegluren. Voordeel aan aarde in de micro is dat ik ook nog es een paar dagen weg kan. Weet niet hoe dat met steenwol zit als je alles met de hand doet.

 

Ik ga straks eerst eens een paar rondjes bio/organisch wegzetten tegen minerale voeding. Hoewel het leuk is ben ik geen ontzettende grammen jager. Compimentjes over bag appeal, geur en smaak vindt ik met deze set-up veel belangrijker. Daarna zal ik langzaam ook eens de andere mediums verkennen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf lekker op aarde kweken kan ik je aanraden, wordt je een stuk gelukkiger van :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet er wel een paar de komende periode; kun je meegluren. Voordeel aan aarde in de micro is dat ik ook nog es een paar dagen weg kan. Weet niet hoe dat met steenwol zit als je alles met de hand doet.

 

Ik ga straks eerst eens een paar rondjes bio/organisch wegzetten tegen minerale voeding. Hoewel het leuk is ben ik geen ontzettende grammen jager. Compimentjes over bag appeal, geur en smaak vindt ik met deze set-up veel belangrijker. Daarna zal ik langzaam ook eens de andere mediums verkennen.

 

Drie a vier dagen op 11 liter mapito potten open bovenkant in 60x60 setup, die bij de lucht inlaat trekken meer water dan rechts achter in. Dit onder PL-L waar de lamp hoogte een groter probleem is, dagelijks bijstellen (zeker bij haze)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd: Dag 5 12/12 ( Na 30 en 22 dagen groei)

Van de week geruild van kastgedeelte en ze maar gelijk in de bloei geknald. Had er gewoon zin in. Wellicht dat ze nog een weekje extra hadden kunnen hebben, maar liep al zo lang te kutten dat ik nu wel eens bloemen wil zien. Ze reageren lekker op het licht. Staan nog op 50 watt.

gallery_25614_19232_2305156.jpg

 

gallery_25614_19232_613041.jpg

 

Overigens zegt mijn gevoel dat het allebei dames zijn, maar nog niets te zien.

 

Super skunk 24/0 dag 11 en 5

Zie hier de SS ers ( :wtf2:).

Plant nummer 1 gaat prima. Grote, beetje gekrulde bladeren en iets lichter van kleur dan de DCxBH . Plant nummer 2 is een week later opgekomen en doet overkomen als een mongol. Zeer kleine lobblaadjes ook en groeit absoluut niet snel. Ik twijfel haar gewoon te verwijderen, maar geef het nog een weekje. In dat geval ga ik plant nummer 1 zsm stekken om geslacht te bepalen en als het een dame is in een 35 liter bak afbloeien.

 

Er komt overigens al een behoorlijke geur van dit plantje af. Veel meer dan de planten in de bloeikamer. Dit plantje ruikt gewoon als een winnaar :showoff: .

gallery_25614_19232_2291832.jpg

 

Goed. Dat was hem weer even. Temperaturen zijn 19 graden snachts en 25 overdag. Dus nog ietswat koud in de bloeikamer, maar het is niet anders.

 

:dope: Jay

Edited by Jaymaestro
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef de plant nog maar even, er uittrekken kan altijd nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top! Ik zou ook niet langer meer op bloemen kunnen wachten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd: Dag 15 12/12

 

Jongens, jongens, wat heb ik het druk gehad. Bovenal nog even lekker de griep erbij. Was weer een topweekje. Gelukkig is er positief nieuws. Na twee weken heb ik eindelijk de eerste haartjes mogen ontdekken. Ik lijk twee dames te hebben! :icecream:

 

Bij deze even wat snel geschoten plaatjes. Ze stonden wat droog. Overigens is de plant rechts, op eerdere foto's de plant links. Had ze even gedraaid. Dit is de jongste van de twee en de ander dus stevig voorbij geschoten.

 

Maargoed: Voorbloei die twee weken 12/12 duurt om op geslacht te tonen...Iets zegt me dat dit een lange zit gaat worden ... :whistle:

 

gallery_25614_19232_2513278.jpg

 

gallery_25614_19232_386594.jpg

 

 

gallery_25614_19232_386594.jpg

 

Zo, nu onder de wol. Mijn SSers doen het ook goed. Wellicht dat ik deze kleine neonazi's morgen ook even op de gevoelige plaat zet voor jullie :wave: :wave:

 

:icecool Jay

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt. Het zijn echt nog wel enkele haren dus kan niet zeggen dat de bloei er vol in zit. Ik ga nu wel starten met de bloeivoeding. Ook even een plaatje van de SSers geschoten.

 

Update: Dag 22 en dag 16 24/0

 

gallery_25614_19232_1408856.jpg

 

Links is een drietal dagen geleden getopt. Rechts heb ik na het nemen van de foto de kop in gedrukt :whip: .

Wellicht heb ik gemist. Dat is weer even afwachten.

 

 

Betreffende het hele zaad kweek plan :

Shit gaat door, maar is iets meer long term geworden. Ik blijf gewoon met regulier zaad kweken en wacht tot ik een mannetje tegenkom waar ik heel blij van wordt. Dan bloei ik deze los af en zoek ik later wel een vrouwtje dat een keeper is. Ik heb nu nog zoveel zaad dat ik wil proberen. Onder andere Neville's Skunk en Spice van mr. Nice, maar ook de NL5xSKunk. Ziet er naar uit dat ik op het stinkdierenpad terecht ben gekomen! :rolleyes2:

 

 

Edit: Over een goede man gesproken. De linker op deze foto's heeft een flinke internode afstand ondank de 6500 K en de zijtakken schieten nog niet echt op. Verder stinkt deze wel als een malle ( wat ik een goede eigenschap vindt) . Ik durf te wedden dat dit een man wordt.

Edited by Jaymaestro
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update bloeiruimte: De jongere DCxBH is de ander ver gepasseerd. Vandaag flink omlaag gebonden en een tak vrijwel afgebroken. Deze met tape weer aan elkaar gezet. Stonden ook te droog met 0,5 liter per dag. Had ik een dagje gemist dan was dat het einde geweest. Vanaf vandaag dus 1,5 liter om de dag en met bloeivoeding gestart. Tevens wattage naar 100 watt gedraaid. Knallen met die bitches! :yummy:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes Jay,

 

Stiekum kijk ik mee hier en daar...... :ph34r:

 

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je meegluurt Collie! Ik volg jouw perikelen ook al een tijdje hoor :hug: .

Ik knal er maar even een overzichtsplaatje in. Met een dertigtal dagen groei en twee vrouwelijke planten komt de kast goed vol. Jammer dat de DCxBH 12 weken moet bloeien... De Superskunks staan al te trappelen namelijk. Dat wordt extreem lang voorgroeien in een veel te kleine pot. Vragen om problemen dus. Andere optie is om af te bloeien om 6500K of ze onder de Tneon te flikkeren. Het laatste lijkt de beste optie, ware het niet dat ze de pan uitmeuren en dat de Canna Light filter op de oude kast totaal ongeschikt is voor deze stankypants.

 

Voor nu laat ik ze nog een weekje groeien, kan ik wellicht wat stekjes nemen en deze eerst op 12/12 flikkeren om geslacht te bepalen, wellicht lost het probleem zich dan vanzelf op. :rolleyes2:

 

gallery_25614_19232_932655.jpg

 

Hieronder de SSers .... de rechter groeit en stinkt de pan uit. Look at the leaves on this stanky thing :punk:

gallery_25614_19232_1140968.jpg

 

Die gaan hun gangetje dus wel.

gallery_25614_19232_1183397.jpg

 

Ik quote even PG van Opengrow:

 

" DC x BH is a sativa dom strain were some colours can be found.

They can strech 4/5 times and fill the grow room quit fast if you give the space.

11/12 week flower with a blue cheese taste and champain finish."

 

Nu valt die stretch tot zover wel mee. Mijn twee planten verschillen onderling ook nogal wat. Links is de snelle groeier (week jonger) , lichter blad en meer stretchy , de rechter ontkiemde sneller, maar heeft donkerder blad en enkele paarse steeltjes (erg gevoelig voor stress is mijn gok). Gaan volgens mij echt twee heel verschillende wietjes opleveren. Over een week of tien weten we het! :shifty:

 

Thats all voor nu :tu

Jay

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...