Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scuba

Afzuiging 's Nachts Aan Of Uit?

Recommended Posts

Hallo wf-ers,

 

Ik heb een vraag over de afzuiging waar ik geen antwoord op kan vinden. Mag de afzuiging 's nachts uit of moet deze blijven draaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je binnen kweekt moet je de buiten klimaat na maken en buiten hebben ze altijd verse zuurstof.

met de afzuiger uit komt er neem ik aan geen verse zuurstof meer door je tent heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, bedankt voor jullie antwoord.

Ik heb die 's nachts uit staan, zal dat dan maar snel veranderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de sla-stand maakt dat minder uit (je zal geen rot krijgen maar ook geen o2) maar als je de bloei is gaat wel degelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wilt dat de hele buurt naar hennep ruikt lekker uitzetten 's nachts! :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das waar, daar had ik nog niet aan gedacht, ik heb het ondertussen al veranderd naar 24 uur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd aan,maar inderdaad gedimt in de nachtperiode.

Gewoon al het bovengenoemde(ik ben lui)

Share this post


Link to post
Share on other sites

's nachts de afzuiger zachter zetten tijdens de bloei moet je mee uitkijken, want als je het zelf ruikt, ruiken anderen die niet aan de geur gewend zijn zeker.

 

En ik heb hier al vaak politie aan de deur gehad alleen omdat ik wiet rook (ja op locatie want ik woon hier).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties

Daar ga ik zeker rekening mee houden. 'S nacht ga ik deze dimmen, bijverwarmen doe ik al, ik moet wel anders is het te koud. Voor de geur zal ik idd moeten uitzien, ik hou dat in ieder geval wel in 't oog. Ik zal hem ook niet op minimum zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laagst verantwoorde stand is die waarop je de planten zelf net niet ruikt naar mijn mening. En waar ik kweek is voorzichtigheid een vereiste of de politie komt alles ophalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovendien is de laagst verantwoorde stand ook nog eens de stand waarbij de afzuiger zichzelf nog kan koelen.

Dus liever niet zomaar dimmen naar extreem lage stand...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai momenteel ergens met een variac op 45%, dag en nacht.. werkt prima, dure controllers zijn eigenlijk overbodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, dus wel dimmen maar niet te veel en gewoon goedkope controllers, dat valt mee want ik heb maar een goedkope controller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 voor de Variac, ik wil niks anders meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het liever gestuurd op temperatuur,

dan toert je afzuiger zelf op en af afhankelijk van de temperatuur.

 

Minimaal 20% heb ik ooit begrepen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet goed, bij temperatuur gestuurd zou je de minimale toeren ook enigzinds moeten kunnen regelen denk ik. Anders draaid de afzuiging mss niet hard genoeg.

Ik kan volledig vereerd zijn, ik ben tenslotte nog een beginneling maar ik heb het toch al voor gehad en m'n planten werden allemaal geel en zwak. Toen ik de afzuiger op een lage temperatuur zette en dus max vermogen had was dit voorbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij is dit ook een probleem.het is een beetje zoeken en gissen denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je afzuiging 24/7 aan.

Check de doos of website fabrikant tot hoe ver je kunt dimmen (optimale luchtstroom), heb je langer plezier van je filter.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...