Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ziggymasterz

Stedin Jaagt Op Wietkweker Met Slimme Software

Recommended Posts

je kunt natuurlijk maanden zoeken naar stroomverbruik maar dan... invallen voor een aquarium of computer, stroomverbruik maakt geen verdenking die mogelijkheid geeft voor een huiszoeking dus bangmakerij

 

plus als ze dit al maanden, hadden ze dan niet al een minimaal 1 succes moeten hebben?

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben hier ook wel benieuwd naar en vraag me af of dit uberhaupt wel mogelijk is zonder verdenking. Wet op de privacy? Gaan ze 17 miljoen Nederlanders monitoren? Lijkt me niet mogelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker naief weer die reacties. Met wishfulthinking argumenten en de struisvogeltechniek toepassen bescherm je jezelf niet tegen de anti-wiet fascisten.

 

Kost geen maanden om een grootgebruiker te traceren en ze hoeven daarvoor geen 17 mil mensen in de gaten te houden. De elektriciteitshuisjes wel, maar da's grotendeels automatisch, en van daar uit is de klant makkelijk gevonden. Je beroepen op privacy wet terwijl je een illegale kwekerij hebt is zinloos. Overgaan op led (wattage halveren) en zorgen dat alle lampen niet tegelijk en dagelijks op exact hetzelfde tijdstip aan en uitgaan heb je veel meer aan. Op die manier loopt stedin achter de feiten aan ipv jullie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar grootverbruiker zijn is helemaal niet verboden sativied, ik heb jaaren 3 computers 24/7 gedraaid, dat verbruikte wel meer dan zon gloeilamp.. Ja de mensen die bedrijfsmatig bezig zijn in hun huurwoning zijn sneller de lul, maar dat weet iedereen al, ze houden al jaren het verbruik en pieken van die kastjes in de gaten, joh...

 

zelfs al zouden ze bij IEDEREEN invallen die stroom op een timer heeft, dan krijg je mensen die een digitale timer nemen waarbij het iedere dag 10minuten later of eerder aanslaat of men neemt twee tenten met 1) lamp 24/7 aan 2) geen lamp, donker en dan je planten iedere 12 uur verwisselen..

 

je bent naief als je denkt dat nederland stopt met kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me vooral propaganda om iedereen weer eens lekker bang te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit bericht stond er vorig jaar ook al, als het zo goed is waarom word niet iedereen gepakt dan

als de coffeeshops geen wiet meer hebben dan zou ik me druk gaan maken

meestal word stroom afname pas gecheckt na tips bij de politie over hennepteelt

plus bijna alle elektrische apparatuur piekt qua stroom maal zoveel huishouden is dit in grote lijnen niet bij te houden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat gebeurt er als stedin de meterstand wil opnemen maar steeds niemand thuis aantreft?

 

op 1 locatie loop ik steeds dat meteropname mannetje mis. wil liever dat het daar gewoon gedaan is dan komen ze over 3 jaar pas weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zullen eerst een kaartje in je brievenbus gooien, en vaak staat er op wanneer ze weer komen? tenminste hier wel maar hier is geen stedin

Share this post


Link to post
Share on other sites

De afgelopen 10 jaar is er hier (geen Stedin) pas één keer een meteropnemer langs geweest. Verder krijg ik alleen een mail met het verzoek de meterstanden door te geven als ik van leverancier wissel of bij een jaarafrekening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal dat werken? klik ,

klik

 

Laat je niet imponeren / intimideren door achterliggende lobby's....

 

Ik ben hier ook wel benieuwd naar en vraag me af of dit uberhaupt wel mogelijk is zonder verdenking. Wet op de privacy? Gaan ze 17 miljoen Nederlanders monitoren? Lijkt me niet mogelijk

 

Beslist mogelijk maar gaat niet gebeuren....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...