Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

razor17

Wat Denk Je Van Deze Wiet?

Recommended Posts

Ziet er wat matigjes uit :spliff:

 

Hoe is de geur?

 

gallery_41637_18956_1193178.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij Amnees,

Niets mis mee toch ?

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf vond ik hem zeker goed ruiken maar als ik hem rookte was het niet echt lekker en het gevoel was maar zwak maar zit nu ook met een verkoudheid hopelijk dat en niet door die wiet :P , want zag wel wat soort glitters liggen als ik het had gegrind want als ik een takje tussen mijn tanden steek en voel je het wat schuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb mijn grinder helemaal leeggetikt op een blad papier en zioe duidelijk tussen de thc ja lijkt op glitters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je de wiet niet onder een microscoop bekijkt blijft het speculeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja indd maar nu weetk et wel zeker allez hij ruikt erg goed maar als je em rookt trekt het op niks + had er eentje gerold voor nog eens te zien en hij was uitgegaan en zag blauwe stukjes as?! , en ja normaal zijn der toch geen "glitters" op wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speciale wiet voor de feestdagen waarschijnlijk :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle wiet die je hebt laten zien lijken een dun glimmend laagje te hebben en dat lijkt me geen hars. Ik zou naar een andere verkoper op zoek gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja leuke wiet voor de feestdagen was van plan om het nog in de kerstboom te hangen

 

en Dave indd dringend want dacht dat ik een verkoudheid had...maar is niet veel slijmen en verstopte neus maar niet door het weer door deze kut wiet en dit is toch de laatse keer bij hem das al een paar keer dat bespote was dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar heb je het gehaald, shop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat eventuele dun glimmend laagje kan je alleen goed bekijken onder een prepareermicroscoop, maar voor echte bewijs heb je meer aan een chemische analyse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar heb je het gehaald, shop?

neee g straat shit heb dit al eens ongveer gehad van de shop ook

 

Dat eventuele dun glimmend laagje kan je alleen goed bekijken onder een prepareermicroscoop, maar voor echte bewijs heb je meer aan een chemische analyse.

ja het kan alles zijn een echte test zou kunnen aantonen wat het zou zijn maarja nu weer niets te roken want dit smoke ik niet meer heb er spijtig genoeg al teveel van gerookt en weet niemand meer alleen datk naar holland zou moete voor degelijk gerief

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de wiet niet laat testen dan weet je het nooit zeker, wat weerhoudt je er van? Hier er een foto van posten heb je niet zoveel aan tenzij je speculaas koekjes wilt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de wiet niet laat testen dan weet je het nooit zeker, wat weerhoudt je er van? Hier er een foto van posten heb je niet zoveel aan tenzij je speculaas koekjes wilt.

wat me ervan weerhoud? teveel moeite voor deze rotzooi er plakt troep op en dat het me ziek maakt zegt genoeg , als ik het zou late testen en andere in de plaats krijg waarom niet maarja belgie wat een landje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel trek in speculaas koekjes :yummy:

De wiet is betoverd door een boze heks en daardoor zit er plakkerige troep op.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat zoals de speciale saus bij de shoarma of.. :whistle:

 

Wat is daar mee dan? :o :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...