• sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Crowbar

Sannie

Waar gaat dit over?

Regulatie wiet:

'vertrouwde wiet' met een max van 12% THC en 5 soortjes want Trimbos advies jadajada hallelujah

Toppertje :tu

Edited by lostchild

maar het is tenminste geen overgrow, daar zijn veel mensen nog steeds verbitterd en/of verdrietig over.

Overgrow wordt inderdaad door velen nog gemist :cry

Nirvana was een shit forum, amper content.

HD zo ongeveer hetzelfde en er hing een bepaald sfeertje wat niet bepaald uitlokte om lid te worden :evil:

Het was vooral, ik ram met canna, ik doe iets met zand en H&G en kijk ons eens als de beste bezig zijn :verrygood

HD??? Totaal niet. De hele mapito eb en vloed kratjes kweek komt daar vandaan hoor.

er hing een bepaald sfeertje wat niet bepaald uitlokte om lid te worden :evil:

Edited by lostchild

Ik wil wel een kweekvergunning. :D

over 3 dagen 900, iedereen wil straks legaal kweken :jump:

Het wetsvoorstel gaat over regulering niet over legalisering, dat zijn toch wel behoorlijk verschillende onderwerpen

zonder vergunning vissen is illegaal

met een vergunning mag je wel vissen

regulerend beleid maakt de kweek legaal

Maar niet voor ons als hobbykwekers helaas.....

Edited by vakman

dat is het in stand houden van een corrupt systeem, dat houd geld in hun zakken maar levert geen nieuwe inkomsten, het geld dat verspild wordt zijn zij ook kwijt

Legal marijuana shops tallied up $126 million in medical and recreational cannabis sales in August, setting a new monthly record, according to Colorado Department of Revenue data made public Wednesday.

gratis geld..

Behalve met de bevoorrading :whistle:

Yepp,..begin november 2016 vertelde Sannie dat de Herijuana nog 3 maanden zou duren (de female versie)

Nu kreeg ik vorige week te horen via mail dat dit nog eens een 5 a 6 maanden gaat duren met bijbehorende excuses.

Dan maar nog een draai met Sugarpunch,..shit,..ook niet meer op voorraad.

Veel female zaad van Sannie is of niet op voorraad,..wat de fem herijunana betreft gaat dat nu een jaar worden

En al ze dan op voorraad staan ,..zijn ze binnen no time weer uitverkocht.

Gaat de bulk naar de export of zo en mogen de Hollanders de restjes op kopen :innocent:

Nou dan morgen maar de Mad Scientist bestellen,...als hij dan nog op voorraad is. :likken:

Sannie is overigens ook op de OpenGrow al tijden niet geweest,..laats staan op de andere forums van WF.

Jammer hoor,...heb je jaren lang een goede zaden boer ga je dit krijgen,..en specifieke antwoorden via mail kun je

beter ook niet vragen want het lijkt Den Haag wel daar in De Zaan,...kort en politiek antwoord,..enige extra info of tips

zoals in het verleden is ook al verleden tijd.

Gewoon irritant dat je niet kan bestellen wat je wil hebben qua zaad en soort.

Zal er ooit verbetering in gaan zitten of is dit een langzaam dalende trend,..mag hopen van niet,. zwaar K#t om zo zaken te doen met een shop die om de havenklap zijn zaakjes niet op Voorraad heeft :thumbsdown:

@ST: Wat kun jij zeuren, zeg!

Hello Opengrowers

After being underground for a while it is time again to get viral again, i was so underground that some people thought I was drowning wave.gif

The last 2 years where the toughest 2 years from my time as breeder and business man. Sanniesshop growed to a nice and fancy office with 3 people working for me and helping me with every day business. 2 years ago the credit card option broken down (war on drugs USA) and lost a big part of my business. After this the dutch coverment decided to take a example from the USA and we got a heavy growshop law that gave a lot of restrictions on how to do business over here in Holland.

Fair or not i had to decide to change the whole business model from sanniesshop and went quite deep underground, no office and employees anymore and decided to go further with sanniesshop on my own, just like as I started it in the beginning. (this was around 2 year ago)

Becuase sales dropped with around the 60% our grow rooms had to be adjusted and me and Knutsel had to work with less space and less income. This situation we are living now and it works fine as how we do business at the moment.

Me and Knutsel did not started this to get rich but to make top genetics available for a fair price .

With this in mind we build a new business model to make less seeds but stay on track to make top notch genetics, only in a smaller set up.

Our grow rooms are now not making seeds but we are doing some selections to go to the next generation parents, this will not be in favor with the seed stock for the coming half year but nescesary to maintain quality and the need to have fun making selections and share some selections with my customers. Step by step coming back from to deep underground breeding.

So the next half year there will be strains out of stock but know we are working on improving quality and stock again so they will come back again but give us some time to do what we do best and that is working on a next generation seeds.

• Like 4

Had die dat hier Ook niet kunnen vertellen, ik had t al gelezen maar een hoop denk niet.

Hier zitten ook clienten.