Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Crowbar

Sannie

Recommended Posts

Bedankt, snelle levering.

 

Fijne jaarwisseling allemaal!

 

Crow :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijne jaarwisseling ook voor jou, dat het een groen jaar mag worden voor ons allen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is te internationaal voor nl. Misschien vergeten waar hij begonnen is?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is heel voorzichtig weer n klein beetje terug op opengrow sinds n maand of wat, misschien dat hij dit jaar hier ook weer wat meer aanwezig gaat zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kreeg een linkje van og toegestuurd maar hier niets vernomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft wel vaker gemeld dat het nl gebeuren maar "liefdadigheid" was meeste omzet kwam van over de grenzen nedrlanders zijn gierig :) als we de buffertabs en mico e.d goedkoper kunnen krijgen hebben de meeste niet de gun factor voor sannie maar meer voor de eigen portomonee :) gek he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is ook een Nederlander die denkt aan zijn eigen portemonnee en ik geef 'm gelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp het wel. De meeste gaste die op WF zitten, zitten ook op opengrow. Andersom is dit niet het geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dat betrefd begrijp k sannie ook dondersgoed.. k meen zelfs dat met het ingaan van die nieuwe growshop wet dat hij zelfs heeft aangegeven wowtforum op een laag pitje te zetten... maar dat dit forum dan maar los te laten waar het op lijkt vind k wel een beetje jammer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is ook een Nederlander die denkt aan zijn eigen portemonnee en ik geef 'm gelijk.

 

Ten kosten van zijn klanten die denken vrouwen heribeis te zetten maar uiteindelijk stuivende mannen hebben.

 

mijn vertrouwen is in elk geval verdwenen.

 

happy new year :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft wel vaker gemeld dat het nl gebeuren maar "liefdadigheid" was meeste omzet kwam van over de grenzen nedrlanders zijn gierig :) als we de buffertabs en mico e.d goedkoper kunnen krijgen hebben de meeste niet de gun factor voor sannie maar meer voor de eigen portomonee :) gek he

 

Alsof mensen in andere landen wel zo gek zijn om veel meer te betalen voor hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie is ook een Nederlander die denkt aan zijn eigen portemonnee en ik geef 'm gelijk.

 

Ten kosten van zijn klanten die denken vrouwen heribeis te zetten maar uiteindelijk stuivende mannen hebben.

 

mijn vertrouwen is in elk geval verdwenen.

 

happy new year :)

Daar ging het niet over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooohhhhhhhhhhh krijgen we dat heribei gezeik weer. :oeps

 

Het is bij Sannie, vandaag bestellen morgen in huis.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je haast wat xtc adviseren Hack, wordt je mss een beetje vrolijk van :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje last van winterdepressie of een kater van de feestdagen jonguh? Had je deze soortjes willen kweken, maar het gaat niet. :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hak de zijstam

:likken:

on his stickhorse

Edited by macerror
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft wel vaker gemeld dat het nl gebeuren maar "liefdadigheid" was meeste omzet kwam van over de grenzen nedrlanders zijn gierig :) als we de buffertabs en mico e.d goedkoper kunnen krijgen hebben de meeste niet de gun factor voor sannie maar meer voor de eigen portomonee :) gek he

 

Alsof mensen in andere landen wel zo gek zijn om veel meer te betalen voor hetzelfde.

 

K denk dat t redelijk bekent is dat hollanderd nogal gierig zijn...

 

Denk maar eens aan t koekje bij de koffie...

Visite die wordt weggekeken als het avond eten klaar is enz enz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier gaat niet alleen om het geld toch, bedoel ik verdien er ook niks mee door hier te zitten

zijn genoeg andere dingen te doen waar ik wel geld aan over hou haha

drink me kop thee en ontbijt en lees een beetje rond en probeer wat mensen te helpen of zelf wat te leren van anderen weer

is mooi relaxt wakker worden haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

hak de zijstam

:likken:

on his stickhorse

 

juist!

 

vrolijk ben ik altijd. Ik kweek tegenwoordig autoflowers van Dutch Passion.

Geven meer oogst dan die hermabei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel krijg je nu betaald voor de reclame van DP, die trouwens DurbanxSk als Powerplant verkopen & nog maar te zwijgen hoe ze DJ Short behandeld hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer genoeg niks maar zolang hun genetica dat wel blijft doen waar een ander zijn genetica totaal niet is wat het zijn moet...

 

Heb je bewijs van die beweringen? Of blaat je anderman na..

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

DP, die trouwens DurbanxSk als Powerplant verkopen & nog maar te zwijgen hoe ze DJ Short behandeld hebben.

 

Genoeg zaadbanken hoor die schijt hebben aan andermans werk.

 

@Hack: Ja hoor, ga je nou blijven zeuren ?! Ga er maar van uit dat de meeste onder ons die fem gebruiken wel al eens een herma zijn tegengekomen. Met wat goodwill langs beide kanten kom je er wel uit. Bij Humbolt bijvoorbeeld kreeg ik meteen een verse batch aangeboden en bij Devil's Harvest kreeg ik na een paar mails geen antwoord meer terug. Ik koop gewoon geen zaad meer bij hun, punt uit.

 

Soms kan het zo simpel zijn dus stop met donderen en laat die automatics eens zien ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...