Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dakoina

D Goes From Zero To Hero?

Recommended Posts

Toppen, maar volgens wat ik lees hier en daar, liever niet doen bij auto's. We zitten ongeveer op 77cm grootte. Denk dat hij nu wel stopt met groeien. Morgen nog eens meten :) in't vervolg beter research doen naar maximale grootte als we iets nieuw proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwaaah, ik snap het even niet meer. Te weinig stikstof of te hoge pH (kraantjeswater) , teveel LED licht...?

 

Is de voeding in mijn 2/3 bemeste potgrond + 1/3 kokos nu ineens opgebruikt? De potmeter van de LED lamp heb ik iets omlaag gedraaid, om zeker te zijn.

 

Onder het LED licht is het moeilijk te zien, maar met de flits van de gsm krijgen we al een duidelijker beeld. De onderste super superlicht geel, tot bijna wit. De bovenste bladeren zien er geliger uit dan ik wou. We zitten nog maar in de 2de of 3de week van de bloei dacht ik.

 

 

rqYIVu1.jpg

eD0HjOY.jpg

dlzXwg7.jpg

 

Help :( volgende keer misschien toch een "lijn" aan voeding en grond en schema nemen... de pepers doen het veel beter :( daar staan de bloemen ook al te ontluiken

 

Voor de zekerheid toch al NK-3-7 (had ik in huis) gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan das zonde .. met "grond" moet je toch wel 2 a 3 weken vooruit kijken deze vergeling is niet van een dag natuurlijk.

Eigenlijk ben je nu al te laat... voeding die je nu gaat geven zal de plant niet snel laten bijkomen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan das zonde .. met "grond" moet je toch wel 2 a 3 weken vooruit kijken deze vergeling is niet van een dag natuurlijk.

Eigenlijk ben je nu al te laat... voeding die je nu gaat geven zal de plant niet snel laten bijkomen..

Waarschijnlijk is het nu: redden wat er te redden valt... De CB Kush is nog wat groener, dus met wat geluk komt die er wat beter uit. Nuja, volgens Dr Groen op Rollingstoned heeft hij ooit een van zijn beste wiet gekweekt, toen hij problemen had las ik ergens en toch nog opgelost kreeg ofzo.

 

Ondertussen heb ik een voedingspakketje besteld en wat LED protect ook voor de volgende kweek. Toch raar dat ik als moestuinier met "moeilijkere planten" nooit echt problemen heb gehad, maar wel met dit :| we blijven maar bijleren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de ventilatie in de nacht uitzet stijgt je LV als een malle, waardoor je temperatuur weer flink zakt.

Beter aan laten dus

 

De temperatuur zakt doordat de LV te hoog is?

Volgens mij draai jij de dingen om.

De relatieve LV stijgt als de temp zakt.

De vochtigheid is relatief aan de temperatuur, en niet andersom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de ventilatie in de nacht uitzet stijgt je LV als een malle, waardoor je temperatuur weer flink zakt.

Beter aan laten dus

 

De temperatuur zakt doordat de LV te hoog is?

Volgens mij draai jij de dingen om.

De relatieve LV stijgt als de temp zakt.

De vochtigheid is relatief aan de temperatuur, en niet andersom.

Dat bericht van de ventilatie is al enkele weken oud. Sindsdien staat deze ook continu aan hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat het bericht al enkele weken oud is geldt een correcte uitleg van iets dan niet meer?

ik hoop dat je dames beetje bij trekken, door het geven van de alleen NK combi waar ze ook wel wat P nodig hebben maak je het ze niet makkelijk.

weet je ook of die NK, net zoals voeding voor je pepertjes, geschikt is voor menselijke consumptie?

zou op de fles moeten staan :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild - ik bedoel daarmee dat ik die uitleg wel al geaccepteerd had, maar dat ik vermoed dat dit de oorzaak niet meer is na een aantal weken

-----

 

De nieuwe bladeren die zich nog ontwikkelen krijgen ondertussen al wat meer kleur, lijkt me. De top van de auto heb ik horizontaal afgebogen, zo staat die niet te dicht meer bij de lamp. De verborgen bloemen onder de vergeelde bladeren zijn ook mooi groen.

 

Voor de lol ook nog eens mijn camera van onder het stof gehaald om wat macro's te maken. Eens zien of we nog ergens extenders vinden.

 

mLcEHTo.jpg

CzAmCaB.jpg

cEGsRpR.jpg

oBImO8t.jpg

2cXGzSD.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wat voeding van Plagron gekocht én de LED protect. De bladeren zullen niet meer 100% herstellen, maar ik heb wel de indruk dat de nieuwe ontwikkeling van blad terug mooier groen wordt, de oude herstellen heel lichtjes. Het produceren van bloemen blijft gelukkig wel doorgaan. Lesje geleerd.

 

De volgende ronde ga ik misschien op hydro (bubble bucket) proberen. En bewust enkel autoflower of enkel feminized non-auto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

De CBD Kush blijft het goed doen (zie onder). De buds beginnen plots goed in te dikken. Onderaan hang er redelijk wat popcorn. Laten hangen of weghalen? Deze heeft véél meer sugar leafs dan den auto. Hij is dan misschien ook een pak gezonder dan de andere

 

De Critical+ auto probeert nog steeds zijn schade in te halen en blijft nieuwe bloemen maken. Vorige week een test bud afgehaald van de auto en gedroogd, want de haartjes waren voor de helft al verschrommeld. Helaas amper iets van potentie. Toch nog wat laten staan.

 

Als ik door de macro lens kijk, vind ik het toch niet zo simpel om de doorzichtige trichomen van de melkwitte te onderscheiden. Alles wat er op beide planten staat, lijkt allemaal al melkwit... ben dan ook maar een beginner. Sowieso weet ik dat de CBD Kush nog een drietal weken moet bloemen.

 

Hier nog wat foto's van de CBD Kush.

 

MFshr0x.jpg

vB2CrKL.jpg

PmrpZQ1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...