Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dag beste WF-ers,

 

Binnenkort ben ik van plan om na lange tijd weer eens wat paddestoelen te eten.Ik denk dat het zeker tien jaar geleden is sinds de laatste keer omdat ik toendertijd op het eind van iedere trip outging. De ervaringen van het outgaan werden toen ook iedere keer een beetje heftiger. Nu was de wereld op dat moment nog wel totaal anders. Veel feesten veel verschillende dope enz.

Volgens mijn eigen boerenverstand ligt het aan de suikerspiegel van mijn bloed. kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Ik kijk erg uit naar de ervaring binnenkort, ik voel dat ik er echt aan toe ben. Het enige wat mij dus verontrust is die kans dat ik dan dus weer van mijn stokje ga. Heeft iemand hier ervaring mee? En is er iets wat ik kan doen om het te voorkomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je niet gewoon inslaap gevallen?

Zo'n trip kan heel vermoeiend zijn... dat met enkele uren ervoor niets eten enz zou je voor minder een tukje doen :D

 

Zou er niet teveel over nadenken een goede setting is de halve trip al ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees blij dat je in slaap valt.... sommigen denken dat ze kunnen vliegen..:)

 

Hoe en met wie ga je dat spul eten ? Of was je het in je remi van plan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een klein vraagje uit nieuwsgierigheid @smokedsjaak welke soort ga je verorberen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje voorbereiding heb je echt wel nodig als je serieus trippen wilt,onvoorbereide sukkels springen van daken omdat ze niet weten hoe ermee om te gaan.

Het is GEEN partydrug,en je zou het voor eigen(geestelijke) gezondheid niet in drukke/openbare plekken moeten gebruiken.

 

De beste trips die ik had waren in een donker bos waar ik echt goed bekend was,met 1 nuchtere sitter erbij die alleen joints rookt.

Verder moet je snacks en drinken bij je hebben,en voorgedraaide jointjes.

 

Mijn wiet loopt namelijk uit zichzelf het vloeitje uit als ik in zo'n stadium van trippen wil draaien,in werkelijkheid pleurt het gewoon op de grond......maar ach.... :lol:

 

Het is inmiddels ook alweer 12 jaar geleden :whistle: maar vergeten doe je nooit :innocent:

 

@ GeekFreak: ja,dat is voorbereiding :tu ............geen lage bloedsuikers hierzo........ander heb je gegarandeerd een bad time....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leven is een bad trip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

isn't life a trip?

 

:lol:

 

 

@ Dilago :Nee hoor,niet echt. :whistle:

The road is raggy..... but Jah would never send u there if u no ready no......

Every tribulation passes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...