Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drrr

Jouw Klungelactie Van 2016!

Recommended Posts

Cookies kush zaadjes gekocht van barney's farm. Killer wietje maar wat een ontzettende drama planten

Edited by sok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er bij toeval achter komen, dat ergens halverwege de cyclus, er een palletje op de schakel klok niet "goed" staat.

Waardoor, in de groei de lamp 15 minuten uitschakelde.

Heeft een week geduurd voordat ik het in de gaten had..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie een hoop nekschot waardige acties

 

K denk dat er toch nog veel mensen zijn die nog ff jointje extra roken voordat ze met de hobby bezig gaan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ook fijn was ik vergat dat mn electrishien geen aarde op mn opti haf gezet hij zei dat het iets met storingen te maken had ...geen idee in ieder geval toen ik mn gasflesje aan t vullen was krieg ik me n optaterd van dat ding haha,

deed geen zeer hoor maar was meer de schrik.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een getopte plant finaal door midden splijten,terwijl je de bovenste twee takken wou buigen/leiden.

 

Is trouwens toch een mooie plant geworden,en ze gaf goede zaden.

 

Zo zie je maar dat het best wat hebben kan,ook al is de kweker ALTIJD de beperkende factor haha :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt hobby gerelateerd maar toch ;) ergens eind september Compressievat van de verwarming terug winterklaar maken bijvullen met water geen rekening gehouden met de druk die het warmwater er nog zou opzetten... resultaat overdrukventiel dat zijn werk begon te doen natte muur en vloer...

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meest voorkomende hier is kabels doorknippen die onder stroom staan en het watervat vergeten uit te zetten

is me beide gebeurd, terwijl ik alles checkte drukt iemand de kabel erin aande andere kant van het hok en ik knip hem 5 secoden later door haha

en dat je water hebt gegeven en je bij t stoplicht staat kut staat het water wel uit

terug scheuren en onder het rol luik zie je al water weg lopen

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm, mijn watervatje vergeten doe ik NOOIT

behalve die twee keer bijna.

Natuurlijk is mijn goede voornemen om er een waterslot op te zetten, die al een jaartje naast de kraan ligt. :whistle:

 

Huuh? Welnee, dat was ik niet van die sleutel in het slot en rambamsleutel afgebroken

sta je dan op een parkeerterein 160 km verderop. :thumbsdown:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me nog uit een ver verleden een waanzinnig bezopen nachtelijke zoektocht herrinneren naar n auto in centrum Den Haag...

Eigenaar was zo lam dat hij (en de passagiers idem) niet meer wisten waar hij dat ding gelaten had.

Natuurlijk was er een aangewezen BOB, maar die was niet met die auto gekomen.

 

Uiteindelijk werd t een hotelletje en volgende dag treintje terug richting NH.

Duurde een week voordat de politie belde dat ze dat kreng gevonden hadden ergens op n achterafje.

 

Sleutel afbreken in deur had mij niet tegengehouden hoor, dat had ik wel anders opgelost.

(ken wel wat leuke trucjes, zolang de complete sleutel er wel bij is krijg ik 99% vd gevallen wel aan t rijden, wat oudere modellen krijg je ook zonder sleutel nog wel aan de praat..)

Wat dat betreft ben ik net McGuyver... geef mij n kauwgompje, een betonklinker, wat ijzerdraad en n rol ducttape...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...