Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drrr

Jouw Klungelactie Van 2016!

Recommended Posts

De naam zegt het al, wat was jouw klungelactie van 2016! Misschien kunnen we er nog wat van leren en anders je uitlachen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm....dat is een lastige XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb veel geklungeld, maar 2 of 3x achterelkaar vergeten of je A of B al hebt toegevoegd terwijl je 100l aan het aanmaken bent.. Vergeet ik zelf niet weer xD

 

Heb er nu zelfs een papier en pen bij.. < potje simpel ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat waren er bij mij teveel om op te noemen, maar de grootste was toch wel dat ik van t voorjaar n mannetje die in bloei was gevlogen (rootbound) liet vallen omdat ik struikelde over n rondslingerende luchtslang..

Resulterende stof(pollen)wolk ging natuurlijk recht de inlaat van een vd bloeiruimtes in.

Resultaat laat zich raden.. planten direct voor de inlaat zat flink wat zaad in.

Gelukkig hing t filter in die ruimte recht boven die inlaat, en waren al mn circulatiefans kapot, anders was de hele ronde naar god geweest.

 

Agelopen ronde nog n mooie: s'avonds voor ik naar huis ging nog ff snel plantjes water geven, tussendoor ff naar de wc beneden lopen, en vervolgens een spoedoproep krijgen en dus zo deur uitlopen.

Resultaat: licht in ruimte nog aan, tent nog open, en t licht zou uit moeten zijn van 8 tot 8... die nacht niet dus....

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde van DNA/Mills kopen. Zat zo vol met ongedierte dat je de larven met het blote oog kon zien. Mijn eerste rouwvarenmug plaag in 15+ jaar, wat een fucking tering zooi is dat zeg! O ja, €17,50 per zak ook nog eens, zonder verzendkosten. Lachen man, not...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeten de dop op de PE filter te draaien na schoonmaken ervan, 10 minuten na een vat gevuld te hebben springt de pomp aan :P

En net als je onder de douche staat loopt je vriendin onder de vlizotrap door en krijgt druppels op haar hoofd en natte voeten..

 

Sta je dan met je blote poten in je boxer op de betonvloer met een water stofzuiger.. dat gebeurt je ook maar 1x haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n eerste oogstje drogen in een 60x60x40 tentje zonder afzuiging. Na twee dagen begon ik me af te vragen waarom de lucht die er vanaf kwam zo muffig was, toen ik wat topjes omdraaide zag ik het donslaagje schimmel al zitten..kostte me ongeveer 30 gram wat ik moest weggooien dus viel gelukkig nog mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

afvoer pe van de airco laten knikken waardoor die uiteindelijk door de waterdruk eraf knalde

geen waterstop geïnstalleerd...

airco bleef vrolijk doorpompen :D

 

gehele locatie van 30 m2 stond blank

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiekspiet: das nog erger als mijn gekluns, en dacht dat ik al goed fout bezig was...:D

 

Edit: Rodja scoort ook hoger als ik...

Edited by scirocco
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schakelklok wel ingesteld alleen niet ingeschakeld en pas na een week achter komen. Resultaat een week 24 uur licht, iets te veel voorgroei voor een 60x60x140

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nachtkastlampje met de bulb tegen de kap van mn schakelbord resulteerde in een bijna compleet gesmolten zijkant van de kap.

 

pomp aangezet van t vat maar de kraan van de irrigatieleiding dicht houden :whistle: waardoor de slang van de pomp af vloog door de druk en je raad t al fontein effect.

 

alleen B geven in de bloei omdat je denkt dat het hoort :whistle:

 

vat vullen even weg dommelen op de bank :whistle:

 

mn compagnion had ook een goeie , stekker weg willen knippen van verlengsnoer omdat alles getyrpd zat en de vetlengsnoer overbodig wass ,,,,,knipte die gek m in terwijl hij nog in t stopcontact zat met als resultaat vuurregen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de deur van het kastje niet goed dicht gedaan, curious the cat die met grijpgraage pootjes de kast open maakt en in alle vrijheid op je planten kauwt :dope:

 

lief beest verder hoor :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetzelfde als scirocco ongeveer, ik moest volgens schema voeding geven maar was eigl 10 min te vroeg(moest weg) dus de schakelklok op manual gezet(aan dus) , plantjes water gegeven en het kastje weer dicht en vlug naar het volgende....

Resultaat: 36 uur licht in de 3e week bloei :no

 

Wat heb ik geleerd, gewoon een :spliff: en even wachten :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn fouten, zijn der vele, gelijke water geven, nada het geregend had, den airpot, niet op tijd, andere besteld, grotere dus, ... .

 

teveel water geven, n te laat nen co2tab steken in den grond ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontelbaar Don :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vat vullen meten water erbij meten ph min erbij te laag zitten water erbij meten klaar

maatje komt 4 uur later en water door de ruimte en naar buiten stromen kraan vergeten dicht te doen.

ook door de muur heen gedropen.

oplossing dweilen achterwand toilet open zagen en vertellen dat er een leiding gesprongen was en gat laten zien.

daarna een afvoer op het vat gemaakt en nu als ik klaar ben de vul slang eraf halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn TL balk 2 dagen aan laten staan in het bloei hok in week 6... alles re-vegged, 2 weken later zaten de damens weer in de strech en 10 weken later evengoed kunnen oogsten... na 3 weken elke avond van 19:00 tot 01:00 als een debieltje aan het knippen met tranen in me ogen waar ik normaal 3 dagen overdeed :wtf2: :verryangry: :kill: :kill: :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben.

 

Mijn momentje was de schakel klok/ relais testen... Terwijl er 3 lumatecs aangesloten zaten waarvan de kant van de lamp afgeknipt was.... 3x mooie vonken regen.

Gelukkig geen defect verder.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zo eentje had ik er ook nog, kort geleden.

 

Had een aansluitsnoer nodig voor een klein buisfannetje. Maar had helaas geen aansluitsnoeren meer dus ik dacht slim te zijn door deze van iets anders af te knippen. Ergens vond ik een mooie lange verlengsnoer van een metertje of 8. Die extra lengte kwam juist zeer goed van pas. Dus ik trek de stekker uit het stopcontact, pak vervolgens de stekkerdoos aan het einde van de snoer vast en knip deze met een kniptang in een keer eraf. BAM!!!

 

Bleek ik de verkeerde stekker uit het stopcontact gehaald te hebben :likken:

Edited by Rodja
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de constant ON stand vd Maxi controller terechtkomen en bevestigen als je op 12/12 zit en wat anders in wilt stellen (sun up/down).

Gelukkig konden die planten een tik hebben maar toch, die escape is geen escape en dan een auto cancel als je wat zit te stuntelen :search:

 

Plant onder de spint 'spintvrij maken' en drogen, bron van nakomelingen en boel werk gedurende drogen, hele tent onder (ook buiten de tent op het dak).

 

Na drogen besluiten om de plant in zijn geheel in een vuilniszak te doen en de kliko in omdat je het toch niet ziet zitten met de rag die echt overal zit :withstupid:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik n kleine 30 jaar geleden al eens gedaan als jong jochie, zal rond '88 geweest zijn... met een ongeisoleerde schaar ook n snoer doorknippen waar ik van dacht dat ik de stekker eruit had getrokken... kan me dat moment nog steeds herinneren als de dag van gisteren.

Sindsdien heb ik nog ontelbare keren onder stroom gestaan, maar dat moment vergeet ik nooit.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

HPS lamp vervangen in een cooltube. Alle slangenklemmen los, Alu tape eraf, lamp eruit. Netjes alles weer aansluiten dichttapen, klemmen vast. Allemaal net gebukt door een kastdeur van 70cm.... Stekker in het stopcontact, 'tik, tik, tik'. maar geen licht. Kijk ik in die tube. Ben ik de nieuwe lamp er vergeten in te schroeven.

 

En de kerstverlichting doorgeknipt bij het ophangen in de tuin. Ook net ff kut buiten lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...