Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

razor17

Bespoten Wiet

Recommended Posts

dat zou ik wel doen als ik er iets raars op zie, dan wil ik wel weten WAT dat raars precies is, hoe GIFTIG bijvoorbeeld

indd ja maar als ik zon mini topje verbrand op een mes en het laat dat achter is het toch troep ofniet? en spijtig genoeg geen micro en ja straks gaat het terug van wie het kwam maar dit is zowizo geen goede wiet denk ik toch als het zo iets achterlaat heb het ja vaker gezien. En ik krijg wel irritante klachten na zoveel wiet dat niet correct is te roken zonder dat je het wist ook miss dus ja zeker handen die kletsnat zijn voeten overal waar ik ga ziek ik wel bespoten wiet de laaste tijd (belgie) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou stoppen met dat spul te roken, het laat je alle leestekens vergeten.........Als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan en je beklag doen. Het kan zijn dat de verkoper het ook niet weet en dan kan ie maatregelen nemen. Het is in ons aller belang dat zoiets niet voor kan komen willen we ons geliefde plantje niet in kwaad daglicht stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou stoppen met dat spul te roken, het laat je alle leestekens vergeten.........Als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan en je beklag doen. Het kan zijn dat de verkoper het ook niet weet en dan kan ie maatregelen nemen. Het is in ons aller belang dat zoiets niet voor kan komen willen we ons geliefde plantje niet in kwaad daglicht stellen.

Ja sorry en ik rook dit spul zeker niet of dat alle comments zijden van dat ik fout was maar over dat plakkerig spul? is dat normaal nee toch he? maar ja zoals ik tegen Dilago zei als je twijfelt zit je meestal goed als het goede zou zijn op alle vlakken twijfel je er niet over. De laatse tijd echt veel zo'n soortjes wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah wij hebben het niet gerookt maar als je het zeker wilt weten moet je zelf een plantje zetten, danwel iemand vinden die dat voor jou wilt doen, niet alleen om opgespoten middeltjes, maar ook tegen troep gebruikt tijdens het kweken, kankerverwekkend kun je niet ruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah wij hebben het niet gerookt maar als je het zeker wilt weten moet je zelf een plantje zetten, danwel iemand vinden die dat voor jou wilt doen, niet alleen om opgespoten middeltjes, maar ook tegen troep gebruikt tijdens het kweken, kankerverwekkend kun je niet ruiken

Ja true maar als jij nu een goed wietje hebt waar niets mee is gebeurd he en je legt het op bv een mes en brand het zoals mij dat het een plakkerige gele troep achterlaat ? zoals dit of niet ? en indd beter zelf growen want dan weet je wat je echt rookt

20161212 021031 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook mijn wiet altijd gewoon op :whistle:

 

het kan gewoon gesmolten trichomes zijn, soort van hasjolie dat je nu hebt, maar het kan ook afgewerkte uranium zijn, who knows? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook mijn wiet altijd gewoon op :whistle:

 

het kan gewoon gesmolten trichomes zijn, soort van hasjolie dat je nu hebt, maar het kan ook afgewerkte uranium zijn, who knows? :wave:

Ok ja maar wat uranium op je wiet?!! brrr komaan man en ja het lijkt wel wat op zo'n hasjolie maar als je het dan uitsmeert op een papiertje word het zwart vetting Brix achtig? maar de top smaakt niet zuur ofso

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies, we weten het niet, niemand kan iets zeggen als ze het niet kunnen testen, bij twijfel niet oproken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies, we weten het niet, niemand kan iets zeggen als ze het niet kunnen testen, bij twijfel niet oproken!

Ja :( ja was echt aan het twijfelen om nog eentje te roken om te zien maar liever niet heb al wss vroeger teveel van deze soort troep gerookt dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

@razor wil je deze even doornemen. onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Het kan van alles zijn het kan niets zijn,

Weet niet op welke manier je het rookt en de hoeveelheid per x... maar in kleine hoeveelheid en met genoeg tijd tussen elke sessie (lees:paar dagen, week) kan een bespoote product niet zoveel kwaad.

 

Al raad ik het niet aan, laat dat duidelijk wezen.

 

Of het moest antrax of het hierboven genoemde yellow cake zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@razor wil je deze even doornemen. onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Het kan van alles zijn het kan niets zijn,

Weet niet op welke manier je het rookt en de hoeveelheid per x... maar in kleine hoeveelheid en met genoeg tijd tussen elke sessie (lees:paar dagen, week) kan een bespoote product niet zoveel kwaad.

 

Al raad ik het niet aan, laat dat duidelijk wezen.

 

Of het moest antrax of het hierboven genoemde yellow cake zijn ;)

Hey Alkaline ik kom op de hoofdpagina , en ik weet het allemaal niet meer watk moet doen de laatse tijd teveel rommel in men longen ik rook het gewoon in jointjes. Winter periodes zijn voor mij altijd de slechtse.Kan ook eerlijk gezegt niet normaal functioneren meer, En het zal onwijs dom klinken maar wat is anthrax en yellowcake

Share this post


Link to post
Share on other sites

die wiet die je daar hebt is niet verzwaard als ik het zo ingeschat, die word vaak wat donkerder ervan

beste is als je wiet koop een zak microscoop mee te nemen, er staan wel voorbeelden op internet hoe het wel of niet moet wezen

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjupbGb_fDQAhXGSRoKHW-YCiIQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.wietblog.com%2F03-04-2014-genoeg-redenen-om-je-eigen-wiet-te-kweken%2F&psig=AFQjCNG-mg1XlgzTRkMBHFEx4NnJv4Fj8Q&ust=1481711902329068

als je een soort paddenstoelen ziet dan heb je trichomes voor je, zoals hier boven moet het er niet uit zien

plus wat erbij komt is je kan beter bij je plaatselijke kweker kopen of een shop waar je bekend mee bent dan zomaar wat kopen, zelf kweken is nog beter

nu over het landbouwgif gedeelte, dit zit op grotendeels van de wiet in de shops

dat komt denk ik omdat mensen met grotere hokken het of voor het geld doen of door bv spint bang zijn een flinke investering te verliezen

er staat online wel ergens zoon onderzoek kwam uit dan 90% vd shop wiet vertimec nissorun of soortgelijke dingen bevatte

vind het moreel ook niet echt oke bewust mensen dit te geven, spuit zelf ook weleens vertimec maar nooit na dat er vruchten op komen 3e week ongv bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fatamorgana

 

Wel rekening meehouden dat je voldoende zoom kracht op je microscoop hebt anders kun je botrytis cinerea (grijze schimmel) voor trichs aankijken.

 

Botrytis-1-copy-50QUALITY-2i12ut8.jpg

 

Foto: tomaat?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alkaline dat is die grijze schimmel die je bedoeld ? en @Fatamorgana indd zou beter een zakmicroscoopje halen maar vroeger nooit echt last gehad dusja en weet niet waar hier de kwekers zitten woon namelijk in belgie maarja en vorige keer van een goede bron kocht ik wat wiet en was dan bespoten met iets zoet achtig en je zag mini korreltjes dus denk ik komaan man snap je hij zelf heeft het niet gedaan maar ja meer geluk volgende keer zeker ? bedankt toch voor iedereen dat me wou helpen ; ) en ja binnen growen heb ik zowizo een lamp enz nodig he heb het in de zomers paar keer gedaan maar dan binnen met de raam open

 

Maar dan die foto dat ik liet zien met dat mes dat ik een topje verbrande en dat bleef erachter weet niet of dat normaal was. Normaal als ik niet twijfel rook ik het gewoon op snapje :P en bv een takje aansteken brand het helemaal op

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja denk dat schimmel een meer voorkomend probleem hier is dan verzwaarde wiet

is denk ik ook beetje bij wie je komt en hoe goed je er mee bent

of zij het jou aan bieden of denken zo ben ik niet of hij heeft het toch gelijk door haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat vervuild een betere term is, een top die op de grond gevallen is verkopen ze ook gewoon, maar roken wil je dat niet, op zich zou je vervuilde wiet kunnen persen (rosin) tot een niet vervuild product?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wat ik nu heb ook wel beetje aparte smaak en geur :/ als je het over papier schuift schuurt het enorm hard, ja als je hem rookt proeft ie niet naar wiet kan het niet beschrijven en de toppen zelf vrij sterke geur nog nooit deze geur geroken :o

20161214 233753 1

20161214 233655 1

20161214 233203 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg er niet bepaald zin van in een jointje...

 

Weet nie wa voor hoeveelheden je afneemt maar rook er eens 1 met je dealer voor je weggaat mwt een zak wiet en geld achterlaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg je die zwarte haar op de eerste foto er gratis bij of s die van jezelf ?

Verders vind k t topje er opzich niet heel slecht uitzien

Al eens eraan gedacht om t topje te verkruimelen en te zeven ? Daarna eens kijken met een loepje wat je allemaal tegenkomt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan van mezelf zeggen dat ik nog NOOIT bespoten wiet heb verkocht. bij shop wordt de wiet ook altijd eerst onder de microscoop bekeken.

 

als het nodig is om te spuiten is daar ruim voldoende tijd voor, voor de 1e bloei verschijnselen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...