Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El capitano

Badr Vs Rico

Recommended Posts

Mja... wat zal ik zeggen... ik heb t gevoel dat ik voor niks n halve krat bier en n stapel joints naar binnen gewerkt heb... (dat was op zich geen straf, maar dat gevecht was 3× niks.)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen buiten NL hebben 25$ betaald om deze wedstrijd te kunnen zien, dan baal je pas echt want de voorgaande wedstrijden waren ook niet van topniveau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, dat was weer een vluggertje. Daarna ff naar Chirosa tegen White gekeken. Boxen op RTL7 dat was een stuk beter. Holy shit. Slopers !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

rico schopt badr zn arm dwars door de midden !!!!!!

 

Ik heb heel goed zitten kijken maar heb Rico geen move uit zien halen die Badr's arm brak.

Eerder een vaag blijven hangen en bewegen knak moment in de touwen ofzo.

 

Vond het ook een nogal slap gevecht en dat gedoe voor de wedstrijd sloeg al helemaal nergens op.

Ik had het wel leuk gevonden als er een paar, omdat de fighters het zat werden, de ring uitgewerkt werden door r&b :jump: :wave:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was wat je noemt een anticlimax maar ook ik heb niets gezien waaruit blijkt dat Rico de arm van Badr brak. Eerder nog sloeg Badr die zelf stuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja een blessure is zo gemaakt!

 

rico gaat richting de 120KG die klappen en knie'tjes lijken mischien niet zo hard. maar hebben evcht wel impact

maar een knie vol tegen je schouder aan is genoeg om je schouder te verkloten.

 

maar wat een anti-climax zeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij krijgt een knietje tegen zijn schouder en ineens is zijn onderarm is gebroken

zie boven hier schouder maar was zijn onderarm die in het verband ging

gewoon een betaald potje dit sloeg nergens op, werd er gewoon boos van

keek er al de hele dag na uit maar was 10x niks, vond die eerste wedstrijd met die vrouwen nog beter

maar kwa vergelijking als er niet betaald was, dan ging badr hem slopen tot mijn teleurstelling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, enkel een gebroken armpie, had meer in gezeten. Volgende keer beter, als er nog een volgende keer komt tenminste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van de wedstrijd zo,ik zou een nieuwe afspraak maken.

 

Je wilt ze toch in optimale conditie tegenover elkaar hebben,voor een optimale fight?

 

Gaat ie zijn armpje breken :thumbsdown: .........beetje sneu voor Rico om zo te winnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat raar is dat Hari voor Marokko uitkwam, maar nu ie zijn armpje gebroken heeft laat ie wel in Nederland onderzoek doen........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat raar is dat Hari voor Marokko uitkwam, maar nu ie zijn armpje gebroken heeft laat ie wel in Nederland onderzoek doen........

Ja Badr moet meer melk drinken, is goed voor de botten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziekenhuis is in NL gratis he... badr denkt wel om de eurootjes.

 

Ik hoop dat er een herkansing komt... want dat gezwets vlak na afloop van 'm vraagt om n paar stevige corrigerende tikjes van Rico.. die is daar ook wel voor in!

Deze keer is t hopelijk zn nek, ipv zn arm die eraan gaat, wereld is beter af zonder die mafkees!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat geldt ook voor zijn (criminele) broeders :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze keer is t hopelijk zn nek, ipv zn arm die eraan gaat, wereld is beter af zonder die mafkees!

 

Blij dat er regels in de ring zijn, als ervaringsdeskudige met iets aan zijn nek kan ik je vertellen dat je het je ergste vijand echt nog niet toe wenst :doctor:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ken ie em moar beter lekker helemoal douwd sloan, lijd ie minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon Badr lens laten slaan door Rico volgende wedstrijd.

en als Badr op de grond ligt......haal je Koen Everink met zijn stinkend rijke billen om natte scheten te laten op zijn gezicht.. :rofl

 

Da's toch beter dan welke titel dan ook? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die was vriendjes geworden met die vriendelijke tennis leraar toch?

 

Ik zag Rico voor gevecht op TV en dat litteken op zijn neus..

in de wedstrijd lag dat flink open en ik weet niet of Rico wel door had mogen vechten daarmee

het was geen MMA of K1

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badr Hari vs Rico Verhoeven: rematch in maart 2018

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond eerst maar is even die rare Belg met z'n baard kapot slaan. "ROTTERDAM WILL BE ROCKING TONIGHT"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badr Hari vs Rico Verhoeven: rematch in maart 2018

 

Officieel? zie het nergens.

 

wat een (badr) haat in dit topic trouwens. Ben niet perse badr fan, maar wel van de goeie ouwe kickboksstijd waar hij deel van uit maakt. Dus als het klopt wat je zegt, bij deze... Go Badr! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, hopelijk slaat Rico die maffe belg zo hard voor die gekke bek vanum dat-ie 3 maanden niet meer ken lulluh. Komt toch niks zinnigs uit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...