Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oebelie

crystals +cooltubes

Recommended Posts

ja ze zaten denk ik wel op de stekken ,ik heb nu geen problemen meer met spint

maar ik ga wel mijn hok ontsmetten volgende keer ,en ik zuig wel lucht door mijn afzuigers,ik hoop niet dat ze kapot gaan,My Webpage

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga morgen green sensation bloeibooster gebruiken ,ik ben benieuwd hoe dit gaat ,ik heb in de 34 dagen bloei tot nu toe pas 2x mijn dametjes bemest met alga bloei van plagron ,en ze zijn nog steeds mooi groen mijn spint is weg ,ik heb nog een vraagje

in mijn kast waar ik ze getopt heb daar is het helemaal dichtgegroeit , kan ik om een betere lichtinval te krijgen een paar bladeren eraf halen of is dit dom???

_________________

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ze zaten denk ik wel op de stekken ,ik heb nu geen problemen meer met spint

maar ik ga wel mijn hok ontsmetten volgende keer ,en ik zuig wel lucht door mijn afzuigers,ik hoop niet dat ze kapot gaan,My Webpage

Doe me eeen heeel groot plezier draai die boel om

 

Blazen nooit zuigen als je slak er mee nokt verbrand de heleboel omdat ze geeen koeling meer krijgen en in een afgeslote omhulsel zitten.

 

en brand is je grootste vijand teminste ergens tussen politie en fiod in

 

 

 

Woos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb wel wat problemen gehad ,maar nu gaat alles weer goed

en ik ga wel het een en ander veranderen de volgende keer ,ik ga proberen om

te blazen i.p.v zuigen ,en ik laat de bladeren toch maar zitten voor de zekerheid

ik heb wel al toppen van 40cm(nu al) dus dat beloofd wat ,maar er kan nog van alles verkeerd gaan bedankt allen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, je planten zien er wel super uit ze. de volgende keer ga ik ook eens chrystals proberen. www.marijuana-seeds.nl daar bij de specials staat 10 ww + 10 ice + 10 chrystal voor 95$ leuk pakketje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

,zijn wel fijne planten,komen veel toppen aan ,ruiken ook heel sterk, en chrystals geven bijna altijd een goede oogst en die 30 zaden voor 95 euro zijn te duur ,maar bij alieen growshop vind je echt de goedkoopste zaden en hele goeie ,ik heb daar al een heleboel zaden besteld,maar wel alleen vrouwelijk zaad ,succes met je kweek

hier heb je 10 vrouwelijke zaden voor 37euro = voorbeeld

t_1-femaleseedswhitewidowlg.jpg

Female Seeds White Widow € 37,00

ben je net zo veel kwijt ,maar heb je tenminste geen manetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga Nirvana Wonder Woman kopen bij alien growshop

na 8 weken kun je oogsten en 500-600 gramm per m2

vorig jaar had ik big bud daar gekocht en haalde ik (buiten) van 2 planten 500gramm gedroogd

Share this post


Link to post
Share on other sites

booster kun je vanaf je 1e week bloei al meegeven :verrygood

waarom ben je er zo laat mee begonnen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is eigenlijk een bloeihormoon green sensation

Een complexe samengestelde bloeistimulator van biologische en bio-minerale voedingselementen speciaal voor de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling wordt de plant voorzien van alle voedingsstoffen welke nodig zijn voor een uitbundige bloei en vruchtzetting. De belangrijkste eigenschap van green sensation is een verhoging van het suikergehalte in de vrucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat met 1 kast heeeeeeeeeeeel goed ,met de ander iets minder ,ik ga denk ik wel een vette opbrengst haal als het zo door blijft gaan ik moet nog 2 weken

er zijn toppen bij van 35-40cm en aan elke plant een paar :verrygood

in de andere kast is ongeveer de helft k.u.t .

mijn crystalletjes

een paar nieuwe fotos geplaatst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook wel benieuwd wat het gaat worden ,maar zeker veel meer dan vorige keer

aan sommige planten zitten 4-5 toppen van 35-40cm en ze vallen bijna om zo zwaar zijn ze

volgende week ga ik mijn dametjes knippen,

en jezus wat een fijn plantje die crystals ,die wil ik volgende keer weer hebben

bedankt voor de complimentjes ,ik ben best trots op deze kweek

groetjes oebelie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, zien er echt de max uit. heb je die getopt ofzo? als ze echt een paar dikke toppen hebben per plant. ik wil dat de volgende keer ook doen , zodat ik er een beetje minder moet zetten. je weet wel wat ik bedoel he, geen al te hoge maar brede planten met grote toppen op. je ziet ze meestal op sites waar de zaadjes verkocht worden. er staat meestal zo een lekkere foto bij? kheb ook ergens op een forum gelezen dat hij maar 5 stekjes koopt en er 2 kilo afhaalt? hoe doe je dit dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk kweken he die Crystals??

Hier ken ik ze niet meer krijgen anders had ik er wel weer gehad.NLX dit keer, da's maar weer afwachten.

Was mijn eerste kweekie, zucht,hoe mooi was dat!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb ze getopt enze zijn ongeveer50cm,toppen dat helpt op zeker omdat ik in 1kast niet getopt hen en je ziet nu wel het verschil

maar ze zijn nou ook weer niet allemaal perfect hoor .,een stuk of 6 die zijn het aanzien niet waard ,en daar komt niet veel vanaf ,maar mijn advies is zeker toppen,als je 2 kilo van 5 planten wil halen moet je er een paar onder een lamp zetten ,en lang voor laten groeien en dan meerdere keren toppen,maar ik ben hier geen voorstander van ,omdat een kweek ook veel langer gaat duren.en hoe groter je plant ,hoe sneller er iets fout kan gaan

ook heb ik maar heel weinig voeding gegeven,je geeft toch eerder teveel dan teweinig voeding :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, met die voeding heeft atmo ook bewezen hoe minder hoe beter.maar kheb een voorgroei hokje waar ik mijn plantjes meerdere keren kan toppen en die blijft op 18/6 staan. dus dat gaat een mooi experimentje worden binnen paar weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...