Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oebelie

crystals +cooltubes

Recommended Posts

ik ben toch weer begonnen na veel gezeur met vriendin kon ik toch weer beginnen ,ik heb crystals in 2 kasten en het gaat (volgens mij) heel goed ze hebben 2weken voorgroeid en 4 dagen gebloeid ze zijn nu 28 cm hoog kan iemand mij vertellen hoe hoog ze ongeveer gaan worden ik heb ze in 1 kast na 10 dagen groei getopt om te kijken wat het vershil is met degene die ik niet getopt heb

http://www.mijnalbum.nl/fotoalbum.php?m=ft...77&key=MAGAOP3J

beste wensen allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk zo zou ik het nou ook willen, heb jij toevallig een tekeningetje hoe je dat relais aan moet sluiten, want ik heb dezelfde....

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

]ik heb 2kasten als de kast 1 uit is gaat kast 2 aan en de warme lucht van de lampen word heen en weer geblazen samen met verse lucht ,ik heb het schakelbord laten maken bij http://www.growshopalien.com/onlineshop/ alleen de vsa en de lampen moest ik zelf aansluiten ,,kan je beter wel laten maken zo,n schakelbord kan er teminste niks verkeerd gaan en ze doen het bijna voorniks in ieder geval succes bij deze site staat een schema (s het zelfe als bij mij) http://www.hennepdesk.nl/gallery/image.php...ec%20schema.jpg

Edited by oebelie

Share this post


Link to post
Share on other sites

in totaal 6x400watt en in totaal maar 48planten,kan iemand mij vertellen hoe hoog crystals ongeveer worden???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze niet topt , maximaal 90 cm denk ik . maar het blijft natuurlijk afhangkelijk van alle omstandigheden ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vroeg dit omdat mijn vorige kweek (k2) maar 35cm groot werden ,en ik nu wel wat grotere planten wil omdat ik er maar 8 per m2 heb gezet. ik heb alleen in kast1 alle planten getopt ,bedankt voor de reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iik heb ook Crystals gehad en had er 80 op 4 m2 staan. Heb er ook enkele getopt. Ze werden rond de 95 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je een goede opbrengst ,waneer heb jij ze in bloei gezet (hoogte)

 

mijn crystalletjes zijn30-35cm hoog na 9 dagen bloei en 2weken voorgroei is dit normaal??? :| My Webpage

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag ,ik kan alleen maar hopen dat het bij mij ook zo gaat ,alleen heb ik niet zo,n problemen met de temperatuur(cooltubes)bij mij word het juist af en toe te koud(20graden) bij mijn eerste kweek(3x400watt) had ik 650gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het zijn dat ze niet goed groeien ,door teveel water???of krijgen ze niet genoeg frisse lucht??ik ik heb in de kasten een gat gemaakt aan de onderkant en in de kamer staat er altijd een raam op een kier ,mischien is dat niet voldoende ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

die is wel goed ,omdat ik geen temperatuur problemen heb ,is nooit kouder dan 18graden bij de potten

Edited by oebelie

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleem opgelost ,ik laat nu (dankzij goeie tip) de warme lucht langs de potten gaan My Webpage= fotos 13dagen bloei op de onderste fotos

Edited by oebelie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel ,maar er waren er 4 bij en die groeide in 2 dagen net even teveel

en ik had het niet gezien enze waren tegen de lampen gegroeid,en nu zijn ze een klein beetje verschroeit

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu heb ik weer spint,eerst varenrouwmuggen ik krijg er de @##$%$%$#b van

ik heb roofmijten besteld alleen moet ik daar 5dagen op wachten ,is dat te lang?

en als ik nu gif ga spuiten ,gaan die roofmijten dan niet gelijk dood over 5 dagen

alle tips zijn welkom[

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je ook niet echt goed gelet op de hygiene van je hokkie als ik bij een foto kijk zie ik bv het zwart wit folie gwoon los hangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat lijkt maar zo ,dat is tape

en ik heb mijn hok wel redelijk schoon gemaakt en nieuwe aarde gebruikt

maar bij de volgende kweek ga ik het wel echt goed ontsmetten,maar aldoende leert men groetjes oebelie

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF wat anders

 

Blaas je wel door de tubes.

 

Als je de lucht er door zuigt smelt het vet in de lagers van je slak/buis ventilator.

Dan is het snel gedaan met die ventilator.

 

Woos

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee dat lijkt maar zo ,dat is tape

en ik heb mijn hok wel redelijk schoon gemaakt en nieuwe aarde gebruikt

maar bij de volgende kweek ga ik het wel echt goed ontsmetten,maar aldoende leert men groetjes oebelie

Vergeet niet dat spint in de meeste gevallen in je ruimte komt omdat ze al op de stekken zaten toen je ze kocht .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...