Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tnt207

Kan Ik Materiaal Verkopen Hier? Nieuw Maar 2Dehands :)

Recommended Posts

Ik ben al enkele jaren afwezig geweest hier wegens werken en verbouwingen etc etc.... hallo hier ben ik weer.

Ik had 3 jaar geleden het lummineus idee om samen met een kameraad op zijn zolder een grote ruimte in te richten.

weken gingen voorbij en de ruimte begon helemaal vorm te krijgen om een kleine 50 planten huis te geven. onze voornaamste lichtbronnen waren LED en bijlichting met 2 maal 600watt. een grote afzuiging met filter voor tot 2000 kubieke? meter. alles stond klaar om te beginnen maar dan gebeurde iets onverwacht. inbrekers... ze hebben alles van waarde gestolen en zijn ook op de kweek ruimte geweest maar daar lieten ze alles onaangeroerd.

we gingen er van uit dat deze terug zouden komen dus hebben we alles afgebroken en ja hoor 4 maanden later weer ingebroken met als enige doel de kweekruimte.

gelukkig was er niets meer maar wat ik nu wel heb is een berg materiaal die nog in de doos zit en totaal nieuw is.

zoveel tijd passeert en mijn intentie om zo een grote kweek te doen is inmiddels wel gaan vliegen.

er zijn al wat spullen weg maar er zijn toch nog enkele spullen die voor de grootkweker zijn en niet makkelijk een nieuwe thuis vinden. Wat jammer zeg

edit edit edit edit edit.

 

ik heb inmiddels gelezen hieronder dat verkoop materiaal verboden is. ga ik mee akkoord dus lees het dan maar als verhaal ipv aanbieding. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spullen verkopen kan je proberen, maar denk dat je over enkele minuten een ban aan je broek gaat krijgen... verkooptopics zijn verboden hiero...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah...ok admin mag er dan gewoon over lezen aub. via welke weg gaat dit wel? suggestie voor een ander forum? of ga ik al in de fout om daar achter te vragen?

 

ik heb de topic tekst aangepast. de tittel aanpassen of geheel verwijderen topic zie ik niet hoe dat gaat? sorry admins :/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marktplaats, 2ehands.be of speurders staan stijf vol met kweekspullen, denk dat je daar je spullen zo kwijt bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn probleem is dat ik een belg ben en dat je hier echt moet op passen met wat je doet. niet iedereen loopt er mee te koop dat hij zulke spullen bezit of wilt bezitten. het is ook een zeer gesloten wereld die ofwel zuivere amateurs bevat die klein kweken of ronduit zware criminelen die met de kalashnikov voor je neus staan. ( ja dat gebeurt hier in brussel !! ) scary shit to sell...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt die maatschappelijke aanwinsten hopelijk opgelost in zoutzuur? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook belg hier de GS die ik bezoek aan deze kant van de grens bied 2de hands spulletjes ook aan dus misschien is dat een optie (verwacht dan wel niet veel €'s voor je spullen maar je bent er wel van af)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt die maatschappelijke aanwinsten hopelijk opgelost in zoutzuur? :whistle:

 

als je het over de inbrekers hebt... we hebben geen idee wie het gedaan heeft en de politie heeft een pv opgemaakt maar nooit iets van gehoord :P

welliwaar zijn die niet op de zolderverdiep geweest waar de spullen lagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...