Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ja,In nederland.

Awakenings was SUPER. Vet mooi weer, ( t regende niet), en kneiterharde muziek. :lol: , maar daar hebbie de plaatjes wel van gezien. 13.000 man, openluchtfeessie in spaarnwoude.

 

Dit weekend is SENSATION. Black dus. Vorige week was er white, en ze worden allebij gehouden in de ArenA ( amsterdamn), beide uitverkocht, en beide 35.000 man!!! Vet. White = club, trance en progressive = NiX voor sonic.

Black = Hardhouse, Techno, Hardstyle en een beetje Hardtrance; lijkt er meer op.

 

Kijk ff hierzo; http://sensation.id-t.com/sensation2002/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me wel een vette party :-D , tsss... alleen jammer dat ik er niet heen kan.

ain't got tha money, dan maar een avondje FuSe

 

Ga je er 8O rondlopen? of gewoon (drank) en weed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, GEEN drank, alleen water. drank = slecht; dan kletter je om 3:30 op een stoel.

Dusss, wiet. Check PB

 

Maarre, wat is FuSe?? Belgisch zeker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst was ik op een camping knetter stoned drie dagen lang en we hadden een boomblaster bij ons en een cd van Snoop Dogg. nou dat was het lekkerste wat ik mee heb gemaakt. Die slome, vaak stonde, stem van die kill is zo fucking lekker. Drie dagen lang, met drie personen en fucking 30 gram en een waterpijp, + SNOOP DOGGY DOGG. HEAVEN ON EARTH :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

FuSe is voor mij de beste techno-club in Brussel .

Hé , nu lig je(Sonic) nog te pitten denk ik, was het grof op Sensation black? :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, toen jij dat berichie postte, kwam ik net zo'n beetje thuis. Mooi ff met me vader ontbeten, en me nest in.

Maarre, twas wel geslaagd, op mauro picotto na dan, die draaide veeeel te zacht. Daarna Dana, dat was wel knalle :-D

 

Maarre, hier wat pics.

>oPaaeRix6Ba1Mt!nNu0kl4vkueQhYS7I7Y6v7pnjfQWeMJ2Nd7wJ2Z

 

>P22s0Qw3o6tJZO9hG1svIXKTYgl5tQ1K2dKA7i13ekRgr*oVedsv8Q

 

>CZmu9pTA98kuW7aD7ixuxwbsAtptYSwoHrMAEc4n2GMi8lCpWXRufm

Share this post


Link to post
Share on other sites

'K luister meestal naar trance, ambient of drum'n bass maar ook naar The Kinks, Steve Harley&Cockney Rebel, The Doors of Bob Marley! Hangt een beetje af van hoe ik me voel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reggaea is toch wel de allerrelaxte music voor als je stoned bent en dan maakt het geen fuck uit welke cd van bob marley je hebt.

KJAH radio is trouwens helemaal de bom, reggae met een grote R. Au wat is dat goed. Die shit komt gewoon van gta3 maar dat is zo omgezet in mp3 - KJAH moet je gewoon horen als reggae fan.

 

ik luister de laatste tijd ook een beetje lounge music zoals 9 lazy 9- vooral de herb, black jezus en electric lazyland zijn daarvan vette nummers.

Saint Germain vind ik ook altijd wel relaxed.

 

En natuurlijk moet je je portie pychodelic music in huis hebben- JIMI hendrix is dan eigenlijk ook een must voor elke paffer

 

Lator 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

THE PRODIGY is ook een aanrader. FLIPPEN MAAT. :wink: :? 8O :lol: :twisted: :roll: :twisted: :lol: :P :roll: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

death metal

 

gewoon lekker krijsen en alle woede laten uiten als je op de dansvloer staat.

 

danger gevaar voor eigen risico

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb laatst ook een fantastisch cd-tje gebrand. Met muziek van de volgende soundtracks- Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Fear and Loathing in Las Vegas en The Big Lebowski.

lekkere muziek uit de jaren 60 enzo- toen was iedereen zo'n beetje geinspireerd door LSD volgens mij- is in ieder geval goed terug te horen in de muziek----- bv Jefferson Airplane met White Rabbit :-D :!: 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou van vage house als ik steend ben:

Laidback Luke, de oudere nummers van Daft Punk: Around the World, Burnin' en dat soort vage tunes.

Muziekstijlen:

Drum&Bass, Chemistry, Speedgarage, Jungle (met allemaal van die vage drums enzo er doorheen, van die tamtams, GEWELDIG!)

Ook goeie DJ-sets gaan er bij mij wel in, van o.a:

Miss Monica (Jawel, de ma flodder in DJ-land. Maar Ohhhhhhhhhhhhhhh wat kan dat wijf goed draaien!!)

Erick E

Dj Guan

Erik de Man

Roog

etc....

 

Vaak is het s'avonds voldoende om ID&T radio ff aan te zetten! Behalve als ze Trance draaien! (oeps, gevaarlijke opmerking :lol: )

 

Wat ik ook erg cool vindt om te doen is zelf draaien als je stoned bent. Je gaat veel meer in de muziek op. Ik doe het dan met 2 CDJ-100s en een DATEQ XTC. Ff het cassetedeckje erop, en tegelijk opnemen. Dan luister je het de volgende dag terug, en dan denk je soms van YOOOOOO heb ik dit gemixed? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik ook erg cool vindt om te doen is zelf draaien als je stoned bent. Je gaat veel meer in de muziek op. Ik doe het dan met 2 CDJ-100s en een DATEQ XTC. Ff het cassetedeckje erop, en tegelijk opnemen. Dan luister je het de volgende dag terug, en dan denk je soms van YOOOOOO heb ik dit gemixed? :wink:

 

Mooie mengpaneel die dateq XTC ik heb er vroeger toen ik nog draaide op klassefeesten en zo veel meegewerkt. Klasse apparaat :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad Noctum - Dynasty of Death by Limbonic Art ( tis wel voor de metalheads)

 

dit is geen relaxte cd, maar wel een dikke aanrader om onder de invloed

VIES VER TE GAAN VLIEGEN !!!

 

Koptelefoon en hoog volume Zwaar aangeraden !

 

:twisted:, :twisted: en nog eens :twisted: !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie mengpaneel die dateq XTC ik heb er vroeger toen ik nog draaide op klassefeesten en zo veel meegewerkt. Klasse apparaat :!:

 

Absoluut marijuanaman. Duurzaam kastje dat ding, echt waar voor je geld! Werkt nog altijd prima 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon naar White Pony van de Deftones luisteren. Das echt intens. Parachutes van Coldplay is ook zeker geschikt als je echt wilt chillen. Verder is Black Rebel Motor Cycle Club ook goed. Door Radiohead maak ik enge trips dus dat kan ik niet aanraden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon dNb.. of juist wat relaxter.. portishead is meester!! zeker wel! :P.. als ie die gaat downen (kazaa ofzo.. beter kopen.. dis er 1 die t zeker waard is -> Protishead - Live at Roseland NYC).. maar in ieder geval.. als ie gaat downen moet je naar diezelfde cd zoeken.. echt supergek.. of "wandering star", "revenge of the numb".. supergekke nummers.. of paul weller.. wild wood.. ken je vast wel van de reclame.. maar toch.. ook een vet nummer.. of the doors (house of the rising sun of people are strange.. ook betere nummers van hun).. ook allemaal heel d00p.. stairway to heaven van led zeppelin ook nog heel relaxt.. =].. en als ie wat dNb nummers wil moet je zeker ook es zoeken naar kemal & rob data.. deze hebben een paar nummers met elkaar gemaakt die ook te gruwelijk zijn.. the mesiah is een nummer wat vaak gemixt word in dNb.. (ken ook beter naar live mixen zoeken van dNb.. is altijd veel toffer.. en als ie er 1 heb met mc.. zijn vaak wat minder.. niet allemaal maar vaak wel.. veel veel veel te druk.. dus laat je niet meteen afslaan door zo'n mafkees.. gewoon een andere downen.. :lol:).. ed rush, ak 1200 en dieselboy zijn ook een paar van de betere dNb mensen.. voor relaxtere dNb, de yorin versie zeg maar (ja ja.. alles word comercieel toegepast nowdays.. :P), ken je bv zoeken naar dj DB.. of goldie (timeless.. ook een d00p nummer).. ez-rollers is ook wat rustiger.. everything but the girl heeft ook wel wat dnb nummers.. ook wat triphop achtige zooi.. lamb is ook relaxt.. wat meer portishead achtig.. tja.. wat nog meer.. :P.. zoveel.. machinehead en faith no more vind ik ook wel relaxt.. wat meer metal zeg maar.. nederhop is altijd goed.. op, mach en jesse, uitverkorenen.. ken je altijd op trugvallen.. :D

voor de meer energierijkere momenten =]. . .

abc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...