Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blackbeard

Yarrr...

Recommended Posts

Blackbeard hier (vanwege m'n zwarte baard ;) )

 

Ik rook cannabis nu op en af zo'n jaartje of 20 en waar er vroeger geen limiet was is het nu opletten want zodra ik teveel thc binnen krijgt beginnen mijn hersenen en lichaam een zeeslag met elkaar.

 

Hoewel ik vroeger jaar in jaar uit cannabis rookte, totdat ik een fase van angst aanvallen met hyperventilatie belandde, is mijn favoriete drug of choice de laatste jaren alcohol geweest. :bier

En sinds ik met mijn vriendin ga weer er bij gaan blowen aangezien zij een stoner is :spliff: dit voornamelijk om wat rustiger te worden want als adhd'er :jump: is ze zonder wiet super druk en soms op het stront vervelende na, al kan ik er altijd wel om lachen vaak en dat ze er stoned van wordt is een mooie bijkomstigheid hahah.

 

Alleen ben ik het recentelijk puur gaan roken, ben begin dit jaar chronisch ziek geworden waardoor ik af en toe pijntjes in gewrichten heb en sinds ik puur rook heb ik er veel minder last van.

 

Het enige probleem wat ik heb is dat coffeeshop wiet dus amper cbd bevat en soms de thc gehaltes veels te hoog voor mij zijn(zware hyperventilatie gehad deze week, ga ik nog iets over schrijven) en heb dus besloten om binnenkort zelf met denk een stuk of 6 plantjes te beginnen, moet nog even meer informatie hierover lezen maar dan iig een aantal strains die hoge cbd gehaltes hebben voor mij en een paar planten met een hoge thc waarde voor mijn vriendin en vrienden.

 

Zal denk ik wel regelmatig hier zijn om te lezen, te discussiëren en om mijn vragen kwijt te kunnen.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Doe dan 5, zit je net op de grens ;)

Bedankt, op de grens van wat? Ook bij 5 plantjes ben je de sjaak hiero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Doe dan 5, zit je net op de grens ;)

Bedankt, op de grens van wat? Ook bij 5 plantjes ben je de sjaak hiero.

 

Op de grens van een strafblad? Bij 5 planten moet je vrijwillig afstand doen zonder gevolgen/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier in de stad al verschillende verhalen gehoord dat er ook bij 5 boetes werden geschreven.

De grens van strafblad heb ik een decennium geleden al overschreden, maar bedankt voor het advies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kun je die boete laten seponeren, want 5 planten is gedoogd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiver mi timbers mi harrrrty!!,this scurvey dog bids you welcome on this here gallion! arrrgh!

:lol:

 

Ik heb nog een cbd rijk autoflower soortje,Auto CBD medgom van cbd crew.

Bevalt mij prima,ik heb er nu 8 staan net overgepoot gisteren in de eindpot.

 

Betere thc/cbd ratio heb ik nog niet gezien op het net,google het maar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Blackbeard!

@Kachel 5 planten gedoogt klopt.... dat is dus zonder ventilatie, voeding, lampen, ph/ec meter, koolstof filter, afzuiging... kortom zn beetje alles wat je nodig hebt veur een degelijk binnekweekje maakt je een professionele kwekert en zo zullen ze je aan de hoogste boom proberen op te hangen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar ik dacht dat hij met een buitenkweekje zou beginnen eerst, vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah zo, nee dat wordt een beetje moeilijk op het balkon.

 

@collie weed, zal het zeker even checken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...