Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Panonic

Power Plant Groeit Te Langzaam Sinds 12/12

Recommended Posts

Ik heb 14 dagen PP planten voorgegroeid.7 dagen in kleine potten en 7 dagen in 11 liter potten.Ze waren tussen 35-40cm hoog voor dat ik het in de bloei heb gezet.En nu 6 dagen later op 12/12 zijn ze amper een paar centimeter gegroeid.Dit gebeurt me elke keer als ik PP kweek en dit was ook de ređenje waarom ik naar Silver Haze was overgestapt.Nu gaan ze nog een week "groeien" en dan blijven ze klein zoals altijd als ik PP kweek.Ik word er helemaal gestoord van en ik snap er niks van.Wat doe ik elke keer fout met Power Plant?Moet ik ze GVD een maand lang voorgroeien zodat ze uiteindelijk 1 meter hoog zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou.. maar je zal toch met wat meer gegevens moeten komen als alleen je pot maatjes.. en waarom moeten ze een meter hoog worden ? K neem aan dat je ook gewoon volle planten wilt hebben anders kan je ze makkelijk naar 1 m laten strekken als je je lamp wat hoger hangt... mischien ff foto ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb t ook gehad kut pp :P

 

uiteindelijk zijn ze nog allemaal tussen 65 en 85 cm geworden met 8 dagen groeieeee :P

 

geduld is een schone zaak.

ik heb normaal altijd ammie en die vliegen echt de lucht in..miss dat t daarom langzaam lijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de lampen alrijd aan de begin hoog staan.Ze staan zeker 80cm vanaf de planten.De temperatuur is goed als de lampen aan staan en als ze uit staan.Lucht is goed.De water is altijd op goede temeratuur als ik ze voeding geef etc.Ik doe dit al 15 jaar maar PP is gewoon mn vijand!Dit gebeurt altijd als ik PP ga kweken ongeacht de plek.Echt een kut plant is het!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je kan t gewoon niet...

 

PP, In 70 dagen van snijden stekken tot in het droognet:

 

gallery_44692_18285_1161388.jpg

 

gallery_44692_18285_757312.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat m dan met rust na 15 jaar hehehe xD

gewoon je soortjea pakken waar je lekker mee scoort.

 

scirocco dat huismerk blikje kan echt niet he ;) :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist wel... die Jumbo huismerk cola is lekkerder als die vd grote merken (vind ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb PP jaren niet gekweekt juist om deze reden.Ik kweek altijd Silver Haze maar vorige maand was er crisis met stekken.Dus ipv 2-3 weken wachten had ik PP binnen een dag gekregen. Tyfus plant

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha.Je weet het nooit

 

Met bubblegum heb ik ook nooit problemen.7 dagen voorgroeien en ze zijn uiteindelijk altijd 80-90cm hoog.Alleen PP nekt me elke keer...

 

Ik denk dat ik voor PP nog een hok moet bouwen alleen maar om ze 4 weken te kunnen voorgroeien hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap er geen reet van hoe je dat doet.

Ik propte de gewortelde stekken zo in de 11 liters lightmix, 3 dagen groeien en klok om.

60 dagen later knippen.

Planten allemaal 1-1,20 hoog vanaf de pot.

Bcuzz/atami a+b voedingslijn ongeveer volgens t schema, ec meten deed ik niet, alleen ph op 6.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet... Ik geef om de 3 dagen 1 liter water als ze in grote potten zijn 2-3 x van boven en daarna hier ik water gewoon in de bak.

Ph 6.0-6.2

Met Silver Haze maak ik de beste resultaten. Vorige keer had ik 6070gram van 16 x 400watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet met PP ook geen probleem zijn hoor... 1:1 is zeker niet onhaalbaar.

Je weet dat je PP niet te lief moet behandelen, en VEEL hoger in voeding mag/moet als n haasje?

Verder is dat spul bijna niet kapot te krijgen.. verzuipen en overvoeden doet r bijna niks, vandaar dat t een ideale beginnersplant is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies de tegenovergestelde ervaring.PP was mn eerste plant toen ik begon met kweken.1e jaar heb ik alleen maar slechte resultaten gehad.Toen was ik overgestapt naar bubblegum en en daarna silver haze.mn leven was toen veranderd hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal komt het ook als je te hoog met je ec gaat zitten in het begin dat remt de groei enorm, welke grond gebruik je ? en wat geef je precies voor voeding?

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal komt het ook als je te hoog met je ec gaat zitten in het begin dat remt de groei enorm, welke grond gebruik je ? en wat geef je precies voor voeding?

 

hoe verklaar je het bij mij dan aangezien ik starte met 1.1 EC

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal komt het ook als je te hoog met je ec gaat zitten in het begin dat remt de groei enorm, welke grond gebruik je ? en wat geef je precies voor voeding?

 

hoe verklaar je het bij mij dan aangezien ik starte met 1.1 EC

op grond een ec van 1,1 met wortelstimulator erbij?? lijkt me niet zo slim op voor bemeste aarde of hebben we het nu over kokos? ik wil niet zeggen dat de ec de oorzaak is kunnen veel meer oorzaken zijn maar het zou het probleem kunnen verklaren beter geeft die wat meer info van wat die allemaal doet en gebruikt. weet wel als je pp uit zaad kweekt dat ze je bijna door het dak schieten als je niet op tijd schakelt. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zaten 7 dagen (2e week voorgroei)in grote potten. Ik had toen helemaal geen voeding gegeven. Alleen afgezuurd water.Ik heb pas voeding gegeven toen ik ze in bloei had gezet.EC 1.1.

Eergisteren zag ik dat bladeren beetje licht groen waren en had ik EC 1.3 gegeven.Ik ga morgen weer kijken of het effect heeft gehad

 

Voeding is momenteel Terra Flores maar meestal gebruik ik Bio Nova Soilmix

 

En ik gebruik nooit wortelstimulator.Dat heb ik niet nodig.ik krijg altijd mooie stekken.En na een week ik de kleine potten zijn ze helemaal doorgeworteld als ik ga overpotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack ik heb steenwol.

 

@panonic zet m op

van steenwol heb ik geen kaas gegeten dus daar kan ik niet over mee praten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...