Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr Red

Beginners Vragen

Recommended Posts

Beste kwekers.

 

de buiten kweek van vorige zomer was helaas mislukt aangezien iemand anders al bezig was op mijn plek. En ik ben geen dief.

nu heb ik een ander plan.

ik heb al een huisje mooi. en ik wou de set gaan kopen: Hydro Shoot Grow Box HS80 set 250 W

https://www.growland.nl/Hydro-Shoot-Grow-Box-HS80-Set-250W?gclid=CKW53f3OpdACFQ4R0wodwe0CVw

is deze set compleet ? moet ik nog spullen aanschaffen ?.

ik zou hier graag 8 planten in gaan zetten.

met de grond van batmix. Moeten hier nog extra voedings waarde aan toegevoegd worden ?. of kan ik met de npk met water geven zo extra voedings waarde geven ?

 

ik heb nog nooit gekweekt dus ik ben een echte leek. alle tips/verbeteringen zijn welkom.

 

en nog een vraagje over die blauwe flikkers.

hoe kan je zo'n tentje het best beschermen tegen de blauwe flikkers ? een loden plaat erboven had ik gehoord ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel vragen en zulke makkelijke antwoorden als je wat kweekverslagen doorneemt :icecream:

 

Loden plaat?

ja joh er gaan nog steeds cannacopters door het land heen die jouw 250W tentje spotten (lees vraag die gast of ie niet zelf een loden plaat in zijn kop heeft) :excl:

 

kzou me eerder druk maken over zelf mond voorbij lullen omdat je zo trots als een pauw bent/ een biertje teveel op hebt of je filter lekt op een heel ongelukkig moment.

 

Je wist dat een buisafzuiger flink wat herrie maakt?

Misschien een slag grotere nemen en die dimmen of toch maar ipv een buisafzuiger een softboxje?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er toch maar 8 zet, zet er dan 5 en groei wat langer voor mocht het misgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank jullie voor de informatie.

ja ik weet dat de er plantages worden opgepakt door de mond.

 

ik heb al wat verslagen door genomen. en ben daar al wat wijzer uit geworden.

 

ik denk dat ik dan gewoon de set ga bestellen en dat ik er dan voor ga.

 

hoezo maar 5 als ik de ruimte heb voor meer heb ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je de petten op bezoek krijgen heb je met max 5 planjes aanzienlijk minder gel#l met justitie.

5 plantjes ben je je tent+inhoud kwijt, maar geen boetes of rechtzaken.

Ga je daar overheen worden de gevolgen hard minder gezellig.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik gewoon 11 liters 5 stuks of 18 liters max en groei er 5...je kan er een voor veel afhalen alleen iets langer voorgroeien.neem aan eigen gebruik ?

 

hier is ons advies :)

doe er mee wat je wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dat oppervlak zou ik er 4 neerzetten ipv 8. En buisafzuiger kan prima, zou je alleen wel aanraden zelf

een mdf box met geluidsdemping er omheen te bouwen, dit scheelt ernorm veel geluid.

Batmix zou ik je afraden, neem 60/40 mix van lightmix/cocos met wat buffertabs en een bio bloeivoeding, meer ben je niet nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer plantjes staat niet gelijk aan meer opbrengst. 5 dikke struiken is meer opbrengst dan 8 planten om t even zo te zeggen. Je moet alleen wel langer voorgroeien en de hoogte ervoor hebben, maar risicotechnisch heeft t zeker voordelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...