Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

highpatroon

28X Amnees 3000 Watt Aptus Canna

Recommended Posts

Ik zou niet zo kijken naar die voedings schemas..

 

Als ik bijv die van canna aan zou houden ken ik iedere 3-4 weken nieuwe stekken halen..

Omdat ze kei dood gaan door overvoeding dan :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiekspiet wat raad je dan aan ben niet zon pro dat ik kan bepalen wanneer ze iets nodig hebben. Ben met je eens wanneer je de hoeveelheid a/b aanhoud wat op de kan staat de ec veels te hoog word zeker voor haze. Plan is om op te bouwen naar max 1.4. Daarbij is het niet zo dat ik pro aptus canna ben maar het resultaat van vorige keer ben ik niet ontevreden over (kwaliteit en opbrengst). Ik snap dat het te kort door de bocht is dat je dat alleen aan voeding kan wijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles van Aptus meegeven wat je hebt, vooral camag en P boost , K boost zal je niet teleurstellen.

Het gaat erom dat je geen tekorten krijgt ,het idee erachter is beter voorkomen dan genezen.

Bij het toevoegen van de boosters zal je Ec niet extreem oplopen.

 

200eur aan boosters verdien je gegarandeerd terug met 3000w.

 

Ik heb net 2 Rog en 1 $5 geoogst zonder P ,K , camag ,regulator en topbooster met als resultaat

dat de wiet veel minder compact is minder hars produceerd en het droogt veel meer in en heeft open structuur.

Je gaat het wel merken als je hun produkten hebt gebruikt en daar vervolgens mee stopt.

Edited by BudWiser710
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom pk al mee geven in week 2?

Of is dit week 2 zichbare bloei? .. nog vroeg mja

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles van Aptus meegeven wat je hebt, vooral camag en P boost , K boost zal je niet teleurstellen.

Het gaat erom dat je geen tekorten krijgt ,het idee erachter is beter voorkomen dan genezen.

Bij het toevoegen van de boosters zal je Ec niet extreem oplopen.

 

Ook een tevreden aptus gebruiker dus, :tu reden dat ik ben gaan gebruiken is dat iedereen die op het op dit forum gebruikt heeft tevreden is. En laten we eerlijk zijn die 200 brengt het wel weer op ;) Ik volg een ander aptus schema budwiser heb de pk in 1 en geen ca/mg. Wellicht leuk om volgende ronde te proberen. De compacte wiet herken ik me wel in, vorige ronde was ie goed hard!

 

@wiekspiet gister is de zichtbare bloei begonnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiekspiet wat raad je dan aan ben niet zon pro dat ik kan bepalen wanneer ze iets nodig hebben. Ben met je eens wanneer je de hoeveelheid a/b aanhoud wat op de kan staat de ec veels te hoog word zeker voor haze. Plan is om op te bouwen naar max 1.4. Daarbij is het niet zo dat ik pro aptus canna ben maar het resultaat van vorige keer ben ik niet ontevreden over (kwaliteit en opbrengst). Ik snap dat het te kort door de bocht is dat je dat alleen aan voeding kan wijden.

 

Minder is meer. Kijk je draait overvoeding niet zo snel terug. Leer de plant lezen - ondervoeding is m.i. beter op te vangen.

 

Ze staan er best okee bij, mooi groen!

 

Doe je best amigo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx, probeer ook het blad te lezen en dit regel bij met ab. Zal eens nadenken over de hoeveelheid boosters, na 50ml kboost/100l vorige keer gingen ze wel erg snel klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom geef je op het juiste moment de juiste voedingstoffen en geef je ook P en K afzonderlijk.

Minder A&B ,meer N P K op de juiste momenten.(caMag)

 

Ach , iemand die het niet heeft gebruikt kun je ook niet serieus nemen als ze he afkraken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aptus is mooi, met de schema's doe je snel te veel voeding geven. Zoals je nu bezig bent is beste, de plant lezen en dan voeding geven. Bij te lang te veel voeding word het moeilijk met corrigeren :smoke

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor Aptus zelf is die perfect zodat je vaker moet kopen. Aptus regulator is ook te koop per liter of kg voor 10€ alleen onder andere naam... En de rest van het pakket ook.

 

Aptus is gewoon goed omdat het een compleet pakket is boven op je a&b en daarom zijn vruchten afwerpt.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn meerdere aptus schema's ook als je gevorderd tov extreme vergelijkt, waarbij je bij extreme het dubbele aan pk en kboost moet geven. Vraag me af wat het beste is met amnees omdat ze niet zo van voeding houden.

 

dag 14

 

laaste 2 waterbeurten ec 0.9 vanavond 1.1gallery_45879_19125_1381848.jpg

 

gallery_45879_19125_2183693.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor Aptus zelf is die perfect zodat je vaker moet kopen. Aptus regulator is ook te koop per liter of kg voor 10€ alleen onder andere naam... En de rest van het pakket ook.

 

Aptus is gewoon goed omdat het een compleet pakket is boven op je a&b en daarom zijn vruchten afwerpt.

nee hoor ze zijn ook nog goedkoper in gebruik vergeleken met andere boosters en alles is organische wat ook zeker ten goede komt als je medium vaker wil gebruiken en het leverde je kwalitatief een beter eindproduct op, en over de regulator maak je toch echt een fout je hebt namelijk silicium zuur en gewoon silicium zit een groot verschil in zoek het maar op en verdiep je er eens in, je kan de regulator van aptus zeker niet vergelijken met de goedkope silicium van bac bijvoorbeeld. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de regulator maak je toch echt een fout je hebt namelijk silicium zuur en gewoon silicium zit een groot verschil in zoek het maar op en verdiep je er eens in, je kan de regulator van aptus zeker niet vergelijken met de goedkope silicium van bac bijvoorbeeld.

Wat is dat grote verschil dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een kweker die jarenlang in een rolstoel zat en door het gebruik van aptus kon hij ineens weer lopen.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een kweker die jarenlang in een rolstoel zat en door het gebruik van aptus kon hij ineens weer lopen.

 

laten we niet vergeten dat het maar voeding is. on-topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de regulator maak je toch echt een fout je hebt namelijk silicium zuur en gewoon silicium zit een groot verschil in zoek het maar op en verdiep je er eens in, je kan de regulator van aptus zeker niet vergelijken met de goedkope silicium van bac bijvoorbeeld.

Wat is dat grote verschil dan?

 

2 dingen zijn het grote verschil;

 

De prijs..

En je schrijft het anders!

Maar voor de rest??

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de regulator maak je toch echt een fout je hebt namelijk silicium zuur en gewoon silicium zit een groot verschil in zoek het maar op en verdiep je er eens in, je kan de regulator van aptus zeker niet vergelijken met de goedkope silicium van bac bijvoorbeeld.

Wat is dat grote verschil dan?

 

2 dingen zijn het grote verschil;

 

De prijs..

En je schrijft het anders!

Maar voor de rest??

Nee, ik geloof er ook niet in. Als dat verschil echt zo groot is had Jacky al lang een grote foto gemaakt van zijn fantastische planten...;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

over de regulator maak je toch echt een fout je hebt namelijk silicium zuur en gewoon silicium zit een groot verschil in zoek het maar op en verdiep je er eens in, je kan de regulator van aptus zeker niet vergelijken met de goedkope silicium van bac bijvoorbeeld.

Wat is dat grote verschil dan?

 

2 dingen zijn het grote verschil;

 

De prijs..

En je schrijft het anders!

Maar voor de rest??

gooi maar eens die silicium van Bac in je vat en kijk je eens even hoeveel ph - je erin moet flikkeren vergeleken met regulator kun je lachen :lol: je grond kan je in ieder geval niet meer gebruiken daarna dat garandeer ik je ;) daar zit onder andere het verschil de rest kan allemaal op google terug vinden of stuur aptus een mailtje is te veel om te typen disscussie is al eerder gevoerd hier op het forum dus je kan ook de zoek functie gebruiken :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...