Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hades

Airflow Testen Met Rookbommetjes?!

Recommended Posts

Hey mede-forummers :wave:

D'r staat weer een nieuw rondje in de startblokken... En dan ga ik me dus ook weer vanalles afvragen...

 

Wat ik me deze keer loop af te vragen is dit: ik zou eigenlijk de airflow in mn kastje eens willen testen. Ik had dat hier al lang gelezen om dat te doen met rookbommetjes.

 

Ok, dat lijkt me realiseerbaar: doorzichtig plastic voor de deur en dan fikken maar... Maar heeft iemand van jullie dat wel al eens effectief geprobeerd? Waar ik me nl grote zorgen over maak is dat mn hokkie in een appartementsgebouw staat met een 50-tal andere appartementen en met n naburig appartementsgebouw dat zijdelings zicht geeft op mijn appartement. En een kwart van de buren zijn ook nog eens bomma's en bompa's die niks beter te doen hebben dan de god ganse dag uit het raam te staren.

Wat ik dus te allen prijze wil vermijden is dat een van de buren een appartement vol met rook ziet en goedbedoeld de brandweer gaat bellen... :evil:

Ik kan me dr niks bij voorstellen hoeveel rook zo'n ding binnenshuis produceert (ik speelde vroeger met trekbommen en 'piratjes' maar niet in huis) en hoe goed het filter die rook absorbeert...

 

As always... alvast bedankt voor de input :argue

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ook met die poeier van dat kleurlingfeest .

paars of geel maakt niet uit als je maar geen zwarte piete poeier gebruikt van dat is fasistisch als maar kan .

zelf heb ik zittend in de kast wel eens met een dikke jonko de airflow proberen te volgen .

kwam als leipe harrie de kast weer uit man lol heey .

:vape:

Edited by macerror
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook is heet dus stijgt op en geeft slecht beeld

 

sigaret rookt ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zuigt an zichzelf dan zekers ?

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak er een disco van met rookmachine en kleur spots,heb je gelijk een feessie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de input jongens :rofl

 

T'is anders wel een idee... Kleuren led scoren bij den action, gekleurde rookbom en stereo lekker luid... paar maten en wat pintjes dr bij en wat er aan rook lekt lijkt en is gewoon een feessie... lijkt me een strak plan... schol! :bier :smoke

 

@Huff: Ik snap de logica wel... maar zijn er dan alternatieven? Ik had zelf al gedacht aan droog ijs, maar dan zit je met het omgekeerde probleem (en een doos droog ijs aan huis krijgen is best prijzig tov rookbommetjes).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eens n schoorsteen getest met een daarvoor ontwikkelde rookbom, dat gaf waanzinnig veel rook. Niet aan te raden. Waar blaas je uit?

Anders kan je eerst eens een sterretje, zo'n kindervuurwerk stokje, aansteken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huur n mini rookmachientje... bij elke partyverhuurder wel verkrijgbaar voor n paar euro per dag.

(Of koop er eentje, voor die paar tientjes dat zon ding kost...)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeps, Heb destijds ook een rookmachine geleend van een maat van me. Prettige daarvan is dat je zelf kan bepalen wanneer het stopt. Hij had er ook nog allemaal funky kleurtjes bij. Erg handig. Anders gewoon een goeie dikke PVC pijp nemen en twee pakken sterretjes erin. Gasmasker op, en aansteken die handel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny... ja, ben die tegengekomen onder't googelen naar rookbommetjes... dat type ging ik niet gebruiken... die leken me een beetje overdreven. Ik dacht aan die 'speelgoed dingen als deze

 

Then again... rookmachientjes als deze zijn inderdaad nog goed betaalbaar en idd. veiliger in alle opzichten.... zeker het overwegen waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...