Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

50X Casey Jones Op Rfx

Recommended Posts

RFX kan flink stuiven ja, zeker als je de laatste week dus enzymen hebt meegegeven, de plant het medium hebt laten droogtrekken en dan overhevelen en/of vervoeren. Stofkapje is wel aan te raden als je er gevoelig voor bent, handschoenen sowieso.

 

Die Casey Jones ziet er wel uit als een beest, zouden dit soort stekkenpheno's nou ook te ontdekken zijn als je ze als fem. zaad bij Devil's Harvest koopt? Ik hoop het wel :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee, je moet ff bellen met die heren in utrecht

 

 

 

Temperaturen in dit tentje momenteel:

Dag 25.4 gr

Lv 50%

Nacht 18 gr

Lv 65%

 

Klopt het dat ze minder drinken met lagere temperaturen?

De topopbouw lijkt ook stil te staan.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit bij jou! Hopelijk bereik ik dit niveau ook met rfx (m'n eerste ronde op dit medium). Tis dat ik mijn draai op het forum nog niet echt heb gevonden want probeer te zoeken naar meerdere verslagen van jou om er mijn lering uit te halen voor mijn volgende ronde :book: . Zie alleen maar enkele topics van jou. Heb jij een van A-Z topicje?

 

Ga zo door iig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je nacht is aan de lage kant, dan drinken ze ook merkbaar minder en met 25.7 als max warmt de boel nu ook niet echt op daar bij de wortels.

Kun je dat niet beter regelen met de Lynx dat je zo rond de 20C blijft hangen op krathoogte ipv zeg 16 wat je nu hebt met 18C gemeten?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sint zat te denken

Aan wat hij rodja zou schenken

Een Aptus tentset misschien?

Die stinkende biomeuk, mij niet gezien

Ineens dacht sint aan zijn ronde hiervoor

Toen rodja een onsje door toprot verloor

Hier zit hij niet weer op te wachten

Dus gaf de sint hem iets voor droge nachten

 

 

gallery_42960_19165_791154.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je die nodig hebben dan met komende seizoen?

hier nu al lage lv door de vorst s'nachts, zelfs onder LED is het niet best (32 waar anders 55%)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here, ik moet vechten om maar enige temperatuur en lv te creëren, ik kijk ook de hele dag naar 26' en lv in de 40.

Eind vd dag vliegt de temp opeens omhoog en de lv omlaag, denk dat zodra t begint af te koelen/vriezen buiten de lv meteen instort?

 

Ben benieuwd wat t oplevert zometeen!

Ziet er iig goed uit

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja bij mij dronken ze bij 26C om de dag bij 29C elke dag en ging de temp na 22C dan was het om de 3 dagen. Nacht temp ging kwam niet onder de 20.

 

Idem ditto me LV kom net aan 40% heb juist nu een bevochtiger draaien voor me drooghok anders gaat het wel heel hard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sint zat te denken

Aan wat hij rodja zou schenken

Een Aptus tentset misschien?

Die stinkende biomeuk, mij niet gezien

Ineens dacht sint aan zijn ronde hiervoor

Toen rodja een onsje door toprot verloor

Hier zit hij niet weer op te wachten

Dus gaf de sint hem iets voor droge nachten

 

 

gallery_42960_19165_791154.jpg

 

hee rodja toevallig gekocht bij JR Luchtechnieken ? had deze ook bijna meegenomen. 30L per 24 uur voert ie af toch? 329 euro zoiets ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de lynx nu zo ingesteld dat de compressor afslaat als het te koud wordt.

 

Temp schommelt rond de 27.5.. lv schiet dan ook omhoog omdat hij niet meer continu ontvochtigt.

 

Nacht lv van 65% blijf ik link vinden omdat ik weinig afzuig en er toch dikke bonken tussen zitten.

 

Ontvochtiger staat nu op 40%

Dit meet ie net boven het bladerdek... onder en tussen het bladerdek is het altijd hoger en daar krijg ik meestal gedonder.

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee rodja toevallig gekocht bij JR Luchtechnieken ? had deze ook bijna meegenomen. 30L per 24 uur voert ie af toch? 329 euro zoiets ?

Nee niet bij jr, was 3 meier bij een andere klimaatboer

 

Werkt zeer goed, alleen geeft ie ook wat warmte af dus de normale kachel moet ik morgen ff opnieuw inregelen

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lv ophopingsprobleem tussen de planten had ik hier ook, heb nu een ventilator op de grond staan tussen de potten om daar wat luchtstroom te creëren.

Werkt perfect, en door de extra luchtcirculatie wordt t ook wat warmer tussen de potten.

Totale lv in mn tent is ook wat beter in balans nu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nacht lv van 65% blijf ik link vinden omdat ik weinig afzuig en er toch dikke bonken tussen zitten.

 

Gezien dit begrijpelijk al is het vaak een probleem wat scirocco aanhaalt.

 

Het is weer wat warmer s'nachts dus een veel minder lv drop aan einde vd dag gelukkig, de luchtbevochtiger in de woonkamer staat volop te blazen voor het parket en komt net aan 55% wat al een stuk beter is dan de krap 50 van gisteren :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van losse luchtontvochtigers komt normaal inderdaad warmte af maar als je de nacht op 18 graden hebt is dit toch geen probleem ?

 

Is een graad of 20 niet beter omdat je bij 17 graden geen transport van xxx meer hebt en rode steeltjes krijgt ?

 

En de luchtvochtigheid kan best iets hoger zijn als je maar geen stilstaande lucht tussen de toppen hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin week 7

 

gallery_42960_19165_591949.jpg

 

gallery_42960_19165_1320896.jpg

 

gallery_42960_19165_2054888.jpg

 

Één plant (met dunnere toppen) zit al volop in de herfst. Rest dikt weer lekker aan en wil nog wel ff doorbloeien.

 

 

gallery_42960_19165_180886.jpg

 

gallery_42960_19165_770817.jpg

Edited by Rodja
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparte bronzen kleur, lijkt wel op een cl probleem of de kleuren komen niet goed over op de foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor Rodja,nog heel ffies he? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien zijn die al lekker aan het afbloeien (na 6 weken bloei :huh: :)),

Iedereen aan de Casey in 2017.

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merk je verschil nu de temperatuur wat hoger ligt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zullen we maar niet massaal aan de cj gaan? Volgens mij is de haze-crash van afgelopen zomer een goed voorbeeld waarom niet...

 

Straks stort die prijs ook weer compleet in... en moeten Rodja&co weer wat anders zoeken.

Vind t momenteel wel mooi gaan, er zijn in de shops weer meer verschillende en speciale dingen te koop, en daar wordt ook goed voor betaald over t algemeen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Friesland wordt de Amnees alweer gewaardeerd, heb er weer een topprijs voor gekregen die me heeft doen besluiten het hele hok er weer vol mee te zetten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In t noorden qua prijzen inderdaad niets te klagen. Heeeeeeeeul klein dipje gehad. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...