Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

50X Casey Jones Op Rfx

Recommended Posts

Is toch weer extra stroom, moeite vh installeren, extra relaiskast etc.

 

 

Dag 23

 

gallery_42960_19165_1971887.jpg

 

gallery_42960_19165_998704.jpg

 

gallery_42960_19165_1542981.jpg

 

Nog nooit had ik begin week 4 zulke toppen. :icecream:

In tegenstellig tot een haze viel er nog weinig te ruiken de eerste weken. Maar sinds gisteren begint er een lekker geurtje te komen; dennenbos met zoete sinaasappel.

 

(Rechts was er een ventilator op het veld gevallen)

 

Temp 29.4 gr

Rlv 45%

Ec 1.2

Ph 5.6

Edited by Rodja
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal vast kunnen maar ik geef liever een paar keer 1.0.

 

Ik weet dat h2o2 en aptus in je vat geen goede combo zijn. H2o2 breekt organische elementen af. Toch vermoed ik dat aptus grotendeels mineraal is en dat de planten profiteren van de camg boost. Klopt dit?

 

Me 2, altijd voeding in het water indien inert medium anders kan je best rare dingen krijgen.

Heb het ook wel eens gedaan ivm extreme overvoeding en bij mij ontplofte letterlijk het wortelstelsel, de slabs zwollen op en de toppen ontploften. Dit was omdat ik geen nieuw flesje FloraKleen wilde scoren alleen voor 1x 'spoelen' en het kon toch..

Dat was laatste rondje op oude adres, ff s5 ramme vloeden met slabs wat eindigde met een ph van 4 en een EC van ruim 6, klappe wietje dat wel :blink:

 

Ipv Aptus toch maar een Calgelletje wat geen gedoe geeft Rodja?

En ja, des te meer calcium jij erin kan krijgen des te gezondere planten en dikkere toppen maar dat wist je toch al :ph34r:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk lostchild, haal je s5 er maar weer bij.

 

Ouwe zwetsert.

 

Superplant casey idd, 49 dagen 12/12 eraf en je houdt nog 21.5% over.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo wel prijzig die caligreen voldoet bitterzout opgelost in warm water niet ?

 

Waar kun je zon Casey jones mee vergelijken als die voor iemand anders onbekend is? Snelle jonge hoor die Casey.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

murdoch ligt er natuurlijk oon aan hoe je droogt anders houd je alsnog minder over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@murdoch

zwetsen, met zijn allen in het Drakenbos :dribble:

 

@rodja

benieuwd of het vleeshompen gaan worden en 'nette' toppen

 

@kapitein

calgel is erg zuinig in gebruik en ook in 250ml te krijgen

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elcapitano, als mensen niet kunnen drogen wel ja. kweek dit soortje al jaren en heeft mij nooit minder opgebracht dan 21.5% in 7 weken 12/12.

 

Ik droog in 5 dagen, 2 a 3 dagen opti op 28gr, daarna paar uurtjes broeien in vuilniszakken, dan nog 1 a 2 daagjes uitspreiden op 22gr. Dan is hij perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb tog wel begrepen dat rustiger drogen gunstiger voor de smaak is

niet dat ik dat doe hoor bij mij liggen ze 9/10 dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik droog ze op kamertemperatuur, eerst 24uur met de afzuiger voluit en daarna rustig aan zonder kachel. Als de takjes bijna breken doe ik het in zakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Rodja, had ook niks minder van een rot in het vak verwacht. Begint bij mij ook wel weer te kriebelen om weer eens een verslagje te doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere toppen voor 30 dagen Rodja!!

Staan er ook mooi bij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi toch, ben je al wat tevredener over wat je ziet, meid?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja jij gebruikt een lynx airco, hoe zit jij met de RV in de nacht ? of kan dat ding ook ontvochtigen in de nacht ?

En je hebt 1 temperatuur ingesteld voor dag en nacht ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Wat mij opvalt is dat ze niet neigen om te vallen. Ze blijven allemaal mooi rechtop staan, zonder al te veel ondersteuning. Terwijl ze toch al behoorlijk dikke topjes moeten dragen.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodja jij gebruikt een lynx airco, hoe zit jij met de RV in de nacht ? of kan dat ding ook ontvochtigen in de nacht ?

En je hebt 1 temperatuur ingesteld voor dag en nacht ?

 

ik zuig ook 500 kuub af, dag en nacht

rlv nacht is 70%

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 500kub is dat voor de geur ? Bij mij is warmte een vriend dus wil ik zo min mogelijk afzuigen, maar ik heb ook een paar stinkerds staan.

 

Waar kom ik mee weg in een 2.4 bij 2.4 tentje als ik hoofdzakkelijk alleen afzuig voor de geur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

afzuig is voor co2 en 's nachts voor frisse lucht

in de winter deed ik 2400w met een 1500 kuub

 

voor alleen geur is een gamma 100mm badkamerventilator ruim voldoende

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

?

 

Slecht advies.

 

goedkoop is duurkoop. Puur voor de geur(onderdruk) haal een buisafzuigert bv een isomax. Ook gaan dubbel filteren dwz can filter + inline filter na de afzuigert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij geeft Rodja een voorbeeld :P beetje lastig om een dikke filter op zon Gamma ding netjes erop te krijgen. Maar duidelijk verhaal

Jongens zolang er onderdruk is en de geur deeltjes gaan door de filter heen zit ik goed.

 

Dubbel filteren lijkt me ook wel wat, ben nogal onervaren maar gefilterde hennep geur herken ik nu wel hoor :o heeft niks met hennep te maken maar meer een zuur/ijzer achtige geur. Hebben jullie dat ook ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...