Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

machskn

Iemand Info Of Ervaring Met Red Cup Grow / Party Cup Grow

Recommended Posts

Ligt eraan wie er tegenaan kijkt het bedrijf die deze verlichting produceert of de toxicoloog die er anders tegenaan kijkt.Van rijp fruit word je zeker niet blind , maar valt me wel op de laatste jaren dat er steeds meer mensen ook van jonge leeftijd een bril nodig hebben of zou het door de hype van vers vruchtensap zijn die te koop is bij de verschillende supermarkten.:popcorn:

 

Nog een Duits filmpje over die spaarlampen

 

http://youtu.be/B8zIbT_r7fM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je schrijft veel, maar je zegt feitelijk niets. Je kan 100 artikelen noemen die naar dezelfde bron verwijzen, maar het blijft hetzelfde.

 

Hier meer uitleg over de waarde van dat onderzoek :

http://grist.org/green-home/2011-05-30-dim-bulbs-umbra-on-the-supposed-dangers-of-cfls/

 

Zoals ik al zei, als er consensus is dat dit daadwerkelijk een issue is dan wordt het pas interessant. Een enkel sensatie stukje is dat niet.

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontopic :

 

Heb nu 6 spaarlampen , wat is t meest gebruikelijk ??

 

2 in de zijwand en 4 boven de plantjes ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 boven en later misschien 2 aan de zijkant

 

 

Spaarlampen zijn sowieso niet efficiënt. Of je ze er nou 10 of 50cm boven hangt maakt dan ook het verschil niet.

dat is nou juist wel het verschil, als het niet efficient is, moet je het ook niet nog eens ver weg hangen

spaarlampen mogen niet bij het reguliere afval, je hebt een kleine natuurramp als je er een breekt en de meeste modellen die ik heb de loop van jaren gehad heb lekken, gebrekkige kwaliteit maakt verminderde levensduur en dus nog meer schade voor het milieu, ja ze zijn wel goedkoop, nog, straks zijn ze ook verboten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor ik daar Red Cup challenge? :D

In

 

Ik ook :D

En als het moet lever ik ook auto flowertje voor ieder die meedoet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...